Nachtcafé 2011
+13
Zwoesj
Merai
Filoria
Julia
Chocolate Cookie
Cheesegirl
Caresses
Toet
aniet
Lotus
Dribbel
Mari
CaptainSpectacular
17 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Waanzin maakt creatief.. en ik lees (plaatjes kijken) graag zweedse blogs
Edit: Ik heb vaak wel ideetjes, maar daar doe ik nooit iets mee. Nu vind ik dat ik ook wat vaker dingen moet doen die ik leuk vind. Gewoon doen om het willen en niet doen om het moeten. Ben dus begonnen met het uitwerken van een aantal van die dingen en nu komen er steeds nieuwe ideeen bij!
Straks moet ik mijn hulpverleners nog gaan vragen om me niet te snel beter te maken omdat ik nog tijd nodig heb voor al die ideeen. Ik wil ook iets 'leuks' gaan doen met de witte kast uit mijn woonkamer. Dan laat ik die muur toch gewoon wit (of misschien wordt hij toch nog antraciet).
Edit: Ik heb vaak wel ideetjes, maar daar doe ik nooit iets mee. Nu vind ik dat ik ook wat vaker dingen moet doen die ik leuk vind. Gewoon doen om het willen en niet doen om het moeten. Ben dus begonnen met het uitwerken van een aantal van die dingen en nu komen er steeds nieuwe ideeen bij!
Straks moet ik mijn hulpverleners nog gaan vragen om me niet te snel beter te maken omdat ik nog tijd nodig heb voor al die ideeen. Ik wil ook iets 'leuks' gaan doen met de witte kast uit mijn woonkamer. Dan laat ik die muur toch gewoon wit (of misschien wordt hij toch nog antraciet).
Gast- Gast
Smikkell schreef:
Vorig jaar met Koninginnedag vond ik een oude microfoon met snoer. Ik heb de hele dag mensen geinterviewd in Amsterdam (Museumplein). Zo ook bij de toiletten.. Fantastische verhalen. Ook aan iedereen vrage wat zij denken dat die ene jongen, die tussen als die meisjes in de rij staat, nou gaat doen op het toilet. Dronken mensen en festivalmensen zijn zo leuk op die momenten. Mensen komen ook met hele verhalen als je een microfoon onder hun neus houdt. Sommigen dachten ook echt dat ik het aan het opnemen/uitzenden was. Hilarisch! De microfoon heb ik als aandenken mee naar huis genomen.
Haha, dat zijn echt leuke dingen ja! Wij hebben ook wel eens de hele dag met een fluitje gelopen op koninginnedag, dat ding had overal ingelegen en iedereen die we er naar vroegen blies er op. Zo grappig, omdat wij wisten waar hij daarvoor allemaal geweest was, vies eigenlijk.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik wil een mega-theedoos, dat is ook nergens te vinden -12 vakjes is toch wel max, al zou ik bijna zweren dat ik ooit wel een keer een grotere heb gezien, maar ja, waar-. Daarvoor moet ik ook aan de slag zelf denk ik, haha. En dan zeggen mensen 'maar dan neem je er toch gewoon tweeeheeee'. NEE.
Gast- Gast
Ik ga er vandoor dames, ik 'mag' weer wijntjes gaan drinken!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Reva schreef:Ik wil een mega-theedoos, dat is ook nergens te vinden -12 vakjes is toch wel max, al zou ik bijna zweren dat ik ooit wel een keer een grotere heb gezien, maar ja, waar-. Daarvoor moet ik ook aan de slag zelf denk ik, haha. En dan zeggen mensen 'maar dan neem je er toch gewoon tweeeheeee'. .
Gast- Gast
Mijn facebook status op het moment: "I want to live... Uitgaan, stappen, de beest uithangen, dronken worden op mijn allerhoogste hakken, mensen ontmoeten (en misschien wel...?), feestebeesten, hevig aangeschoten worden... gewoon.. I want to live en genieten." Ik ben van plan om het ook te gaan naleven ook.
Gast- Gast
Bij de Xenos zie ik deze wel regelmatig staan. Ook hebben ze bij de Cook & Co wat grotere theedozen.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
LIKEBitterkoek_ schreef:Mijn facebook status op het moment: "I want to live... Uitgaan, stappen, de beest uithangen, dronken worden op mijn allerhoogste hakken, mensen ontmoeten (en misschien wel...?), feestebeesten, hevig aangeschoten worden... gewoon.. I want to live en genieten." Ik ben van plan om het ook te gaan naleven ook.
Gast- Gast
Ik ben echt serieus nog nooit dronken geweest. Dus ik ben benieuwd hoe ik ben... Niet dat ik elk weekend dronken wil worden, drinken of zo iets. Maar gewoon.... Een beetje leven.
Gast- Gast
Whaha, lijkt wel een fotolijst
Ja, bij Xenos had ik ze ook gezien idd Carola, maar die vond ik zo gammel/lelijk
Ja, bij Xenos had ik ze ook gezien idd Carola, maar die vond ik zo gammel/lelijk
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Ik ben echt serieus nog nooit dronken geweest. Dus ik ben benieuwd hoe ik ben... Niet dat ik elk weekend dronken wil worden, drinken of zo iets. Maar gewoon.... Een beetje leven.
Nou doe het thuis en deel het in het nachttopic Als het dan niet goed valt of je bent heel vervelend dronken dan is het iig niet met publiek
Gast- Gast
Nou, wat het publiek er van denkt kan mij geen ene reet uitmaken. Ze mogen het zien. Laat ze maar kijken. Ik wil in ieder geval genieten.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mijn citroenen drogen uit..
Wat doe je in het dagelijks leven met citroenen?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ow, en even een vraag: ik zat dus te denken, en ik vraag me af of ik nu ontzettend aan het doordraven ben, want dan geef ik dat even door aan de psycholoog, maar ik heb dus die buurman, die van die ananas. Ik zette dus die ananas op mijn vensterbank om met hem te communiceren. En toen was zijn ananas, die er al zeker een week stond opeens weg. Dus ik heb de mijne ook weggehaald (en opgegeten). Een dag later hing er een kledinghoes. Je weet wel, zo'n ding waar mannen bijvoorbeeld hun trouwpak in opbergen. Is dit een teken? Probeerd hij mij nu op deze manier ten huwelijk te vragen? Die hoes hangt er nu ook al weer een hele tijd (vanaf het verdwijnen van de ananas).
Moet ik nu heel groot de letters JA IK WIL op mijn raam plakken? Of een datum of..?? Of zie ik dingen die er niet zijn?
Moet ik nu heel groot de letters JA IK WIL op mijn raam plakken? Of een datum of..?? Of zie ik dingen die er niet zijn?
Laatst aangepast door Smikkell op za 5 feb 2011 - 9:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nou, wat doe jij dan BUITEN het dagelijks leven met een citroen?Carola589 schreef:Smikkell schreef:Mijn citroenen drogen uit..
Wat doe je in het dagelijks leven met citroenen?
Ik doe dit:
*weg*
Laatst aangepast door Smikkell op za 5 feb 2011 - 11:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Alex: wat heb je gegeten?
Smik: misschien zo'n bandje die je om je dijbeen schuift? Ik zie niet in waarom dit doordrijven is, dit zijn duidelijke tekens. Ananascommunicatie is zwaar onderschat.
Smik: misschien zo'n bandje die je om je dijbeen schuift? Ik zie niet in waarom dit doordrijven is, dit zijn duidelijke tekens. Ananascommunicatie is zwaar onderschat.
Gast- Gast
ow, ik ga meteen zo'n ding haken. Fijn dat je even naar de situatie wilde kijken en vindt dat ik niet doordraai.Reva schreef:Alex: wat heb je gegeten?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik had een bejaarde achter me met een pak melk. Maar gezien mijn haat/liefde verhouding met de supermarkt en de rij bij de kassa kon ik haar toch echt niet voor laten gaan. Sorry . Het was toch lang-houdbaar melk, dus ze had alle tijd. Ik geloof dat ze me niet zo aardig vond..Reva schreef:Over lamaschijt gesproken.
Ik had een bejaarde die quasi per ongeluk wilde voorkruipen bij Deen. Nou, nee dus he. Zegt ze 'oh hihi, ja sorry, je bent niet meer zo alert als je 84 bent'. Ja me reet, graftak. Al ben je 197 en heb je het nog met Napoleon gedaan, je piept niet voor.
Ik moest weer lachen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:ow, ik ga meteen zo'n ding haken. Fijn dat je even naar de situatie wilde kijken en vindt dat ik niet doordraai.Reva schreef:Alex: wat heb je gegeten?
Ja, ik heb geen benen meer over, maar ben blij dat ik het heb gelezen.
Gast- Gast
Waarom lees je dat terug?Reva schreef:Smikkell schreef:Ik had een bejaarde achter me met een pak melk. Maar gezien mijn haat/liefde verhouding met de supermarkt en de rij bij de kassa kon ik haar toch echt niet voor laten gaan. Sorry . Het was toch lang-houdbaar melk, dus ze had alle tijd. Ik geloof dat ze me niet zo aardig vond..Reva schreef:Over lamaschijt gesproken.
Ik had een bejaarde die quasi per ongeluk wilde voorkruipen bij Deen. Nou, nee dus he. Zegt ze 'oh hihi, ja sorry, je bent niet meer zo alert als je 84 bent'. Ja me reet, graftak. Al ben je 197 en heb je het nog met Napoleon gedaan, je piept niet voor.
Ik moest weer lachen.
Gast- Gast
Jij bent gemeeheen!Reva schreef:Smikkell schreef:ow, ik ga meteen zo'n ding haken. Fijn dat je even naar de situatie wilde kijken en vindt dat ik niet doordraai.Reva schreef:Alex: wat heb je gegeten?
Ja, ik heb geen benen meer over, maar ben blij dat ik het heb gelezen.
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: