Nachtcafé 2011
+13
Zwoesj
Merai
Filoria
Julia
Chocolate Cookie
Cheesegirl
Caresses
Toet
aniet
Lotus
Dribbel
Mari
CaptainSpectacular
17 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Ik heb ook nooit een furby gehad, schreef ik al eerder. Dus.._Donnaa schreef:Reva schreef:Ja, Smikkell doet soms Furby's na in bed
Ik heb nooit een furby gehad, maar ik weet nog hoe irritant ze waren.. Wat moet ik me er bij voorstellen??
Ik wilde wel graag een Furby, maar die kreeg ik gewoon niet!
En wat ik allemaal wel in bed doe, zet ik maar niet op het forum.
Gast- Gast
Dolores schreef:Reva schreef:Ik vind dat ik lief heb gedaan tegen iedereen.
Wat ben je toch ook een Schanulleke
Dolores heeft heel onaardig gedaan tegen iedereen . Net als altijd natuurlijk. Ze geeft ook nooit goed advies. En nu ook weer hier lopen rellen.. Pff.. moest dat nou?
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik lijk gewoon op Umbridge ;-)
Neeeee helemaal niet! Het was een grapje. Jij bent ook lief geweest.
Gast- Gast
Als we de rest gewoon veranderen in ***. Is er morgen dan iemand die dit gelooft?June schreef:Dolores schreef:Reva schreef:Ik vind dat ik lief heb gedaan tegen iedereen.
Wat ben je toch ook een Schanulleke
Dolores heeft heel onaardig gedaan tegen iedereen . Net als altijd natuurlijk. Ze geeft ook nooit goed advies. En nu ook weer hier lopen rellen.. Pff.. moest dat nou?
Gast- Gast
omg furbies
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
Gaat je niet lukken. Dolores heeft meer status dan jij, June.June schreef:We kunnen het proberen
Gast- Gast
Dolores schreef:Kom ik zo engelachtig over dan?
Ja, erger dan ik hoor
Edit: hahaha, dat zegt Smikkell dus ook al
Laatst aangepast door June op vr 4 feb 2011 - 13:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:Ja en wel laten staan dat ze mij heeft uitgescholden.
Psssssst: het was lief bedoeld....
Gast- Gast
Reva schreef:Ik zie dat mn lama weer een rondje moet.
Jezus, wat schijt dat beest veel zeg.
Gast- Gast
Willen jullie lachen? Nou dat kan!
Ik heb een borrel gehad van mn werk en ik heb veel teveel gedronken.. Zat niet op te letten en ben per ongeluk in de trein naar A'dam gestapt, daardoor moest ik 15 min extra met de trein, 30 min extra met de bus én nog met de fiets. Met de fiets knalde ik vervolgens tegen een paaltje.. Nu ben ik thuis, sprak mn date van dinsdag me aan op msn dat hij me niet leuk vindt. Ja duhhhh.. Alsof ik gekke henkie ben, je laat niet voor niks niets horen :o Mja anyway,ik in mn goede bui maar even gezegd dat dat wederzijds is Verder ben ik mega aangeschoten, melig en heb ik zin in mn scharrel.. Mja ga zo toch maar slapen.
Ik heb een borrel gehad van mn werk en ik heb veel teveel gedronken.. Zat niet op te letten en ben per ongeluk in de trein naar A'dam gestapt, daardoor moest ik 15 min extra met de trein, 30 min extra met de bus én nog met de fiets. Met de fiets knalde ik vervolgens tegen een paaltje.. Nu ben ik thuis, sprak mn date van dinsdag me aan op msn dat hij me niet leuk vindt. Ja duhhhh.. Alsof ik gekke henkie ben, je laat niet voor niks niets horen :o Mja anyway,ik in mn goede bui maar even gezegd dat dat wederzijds is Verder ben ik mega aangeschoten, melig en heb ik zin in mn scharrel.. Mja ga zo toch maar slapen.
Gast- Gast
Dolores schreef:Nou...écht...
Ik meen het.... Echt hoor...
Ja, maar ik ken de betekenis niet. En in mijn woordenboek staat dikke vette hoer.
Gast- Gast
Reva schreef:Dolores schreef:Nou...écht...
Ja, maar ik ken de betekenis niet. En in mijn woordenboek staat dikke vette hoer.
Ik lig echt onder de tafel
Verder werd ik ook erg blij van jouw verhaal, Reeza. Vrolijke insteek! Leuk dat soort verhalen in het Nachtcafé . Altijd welkom!
Gast- Gast
Reva schreef:Dolores schreef:Nou...écht...
Wat??
Gast- Gast
Haa, Reeza, dat is nou een lange tekst in het nachttopic dat ik wél wilde lezen. Wat een verhaal, fantastisch. Ja, voor jou misschien niet, maar om hier te lezen tussen al die lamaschijt door wel.
Gast- Gast
Over lamaschijt gesproken.
Ik had een bejaarde die quasi per ongeluk wilde voorkruipen bij Deen. Nou, nee dus he. Zegt ze 'oh hihi, ja sorry, je bent niet meer zo alert als je 84 bent'. Ja me reet, graftak. Al ben je 197 en heb je het nog met Napoleon gedaan, je piept niet voor.
Ik had een bejaarde die quasi per ongeluk wilde voorkruipen bij Deen. Nou, nee dus he. Zegt ze 'oh hihi, ja sorry, je bent niet meer zo alert als je 84 bent'. Ja me reet, graftak. Al ben je 197 en heb je het nog met Napoleon gedaan, je piept niet voor.
Gast- Gast
Ow, mensen, ik kom hier niet meer bij. Auw, mijn buik... en tranen in mijn ogen van het lachen waardoor ik niet meer zie wat ik typ. Ik ben met te veel dingen bezig waardoor ik verhalen door elkaar haal en rare dingen lees..Ow, ik ga nog even verder met lachen..
Gast- Gast
Hahaha nou ik kan er zelf ook smakelijk om lachen gelukkig Zat in de trein ook alleen maar te lachen, vond het zo'n blonde actie van mezelf.. En was toch met mn scharrel aan het whatsappen dus ook geen verspilde tijd
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: