Nachtcafé 2011
+13
Zwoesj
Merai
Filoria
Julia
Chocolate Cookie
Cheesegirl
Caresses
Toet
aniet
Lotus
Dribbel
Mari
CaptainSpectacular
17 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Whahaha ja idd, maar moet zeggen dat vrouwen ook net zo erg zijn! Hoevaak ik wel niet (Wel dus) op een festival naar de vrouwen wc ging en daar in de stank van voorganger moest wezen,...
Ieuw! maar ja wat kan je eraan doen he
Ik weet het.... je hbet van die dingen waarmee je als vrouw staand kan plassen, kunnen we dus ook echt gebruik maken van die dixi wc's
he krijg ineens heel veel zin in een leuk festival (nee niet door de wc's).
Ik weet het.... je hbet van die dingen waarmee je als vrouw staand kan plassen, kunnen we dus ook echt gebruik maken van die dixi wc's
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Smikkell schreef:Verder dan die twee dingen kom ik ook niet.toetje_ schreef:Smikkell schreef:
Als mannen in de rij staan bij de dixi-toiletten, dan weet je ook meteen wat ze gaan doen.
Poepen of snuiven? That's the question.
Waarschijnlijk beide.
Caresses- Kletskop
Nee, drank doet meer met je dan je denkt, he!Caresses schreef:Whahaha ja idd, maar moet zeggen dat vrouwen ook net zo erg zijn! Hoevaak ik wel niet (Wel dus) op een festival naar de vrouwen wc ging en daar in de stank van voorganger moest wezen,...
Ik zou ook wel een wijntje lusten, maar ik heb nog thee staan en die moet eerst op vind ik.
Gast- Gast
Carola589 schreef:Wat voor tafel?Brennuss schreef:Hooi!
Ik ben ook weer van de partij. Heb vanmiddag m'n tafel op gehaald
Een ronde eiken houten eettafel van Oisterwijk. Al zei mij dat helemaal niets
Laatst aangepast door Brennuss op za 5 feb 2011 - 9:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Bah, als je dan echt naar de klote bent snuif je de verkeerde zaken op.Caresses schreef:Smikkell schreef:Verder dan die twee dingen kom ik ook niet.toetje_ schreef:Smikkell schreef:
Als mannen in de rij staan bij de dixi-toiletten, dan weet je ook meteen wat ze gaan doen.
Waarschijnlijk beide.
Gast- Gast
In de tijd dat je thee aan het afkoelen is kan je toch lekker een drankje nemen?
Caresses- Kletskop
hahahahah zie het al helemaal voor me, zo'n jongen met een bruin vlkeje bij zijn neus..
Caresses- Kletskop
Jij bent sleeeeeecht.Caresses schreef:In de tijd dat je thee aan het afkoelen is kan je toch lekker een drankje nemen?
Gast- Gast
Brennuss schreef:
Mij ook niet!
Ziet er leuk uit! Via MP of gewoon een nieuwe?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Smikkell schreef:Verder dan die twee dingen kom ik ook niet.toetje_ schreef:Smikkell schreef:
Ik vroeg dat een keer aan een jongen die in de rij stond op een festival, of hij moest poepen.
Neee tuurlijk niet zei die. Wat dan? Jaa puntje pakken ditdat. Ik zeg, dat kun je toch ook gewoon hier doen? Begint hij een heel vaag verhaal van een half uur te lullen. Dat is het leuke aan festivals, hele onozele gesprekken voeren met mensen die je niet eens kent.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Hier, ik trakteer je op een razz met cola
Caresses- Kletskop
Samen dronken worden.
Moet tropuwens zo weg,
Moet tropuwens zo weg,
Caresses- Kletskop
Brabant!!!Carola589 schreef:Brennuss schreef:
Mij ook niet!Kijkt even op Google
Gast- Gast
Jammer maar mss beter ook aangezien ik nu niet zo goed kan typen.
Maare we moeten een x uitgaan in Utrecht (a'dam mag natuurlojk ook).
Hoe gaat het trouwens met je slaapprbleem kan je al beter slapen of is de kans groot dat wanneer ik vanacht terugkom ik je nog zie in dit topic?
Hoe gaat het trouwens met je slaapprbleem kan je al beter slapen of is de kans groot dat wanneer ik vanacht terugkom ik je nog zie in dit topic?
Caresses- Kletskop
Niet met de auto hoop ik?Caresses schreef:Samen dronken worden.
Moet tropuwens zo weg,
Gast- Gast
Nee fiets, haah wordt nog wat met de harde wind
Caresses- Kletskop
Ik zal ook eens iets gaan doen, word voor half 10 opgehaald en ik zit nog in m'n pyjama.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Carola589 schreef:Brennuss schreef:
Mij ook niet!Kijkt even op Google
Via MP. Ik ga hem schuren en wit verven
Gast- Gast
Vorig jaar met Koninginnedag vond ik een oude microfoon met snoer. Ik heb de hele dag mensen geinterviewd in Amsterdam (Museumplein). Zo ook bij de toiletten.. Fantastische verhalen. Ook aan iedereen vrage wat zij denken dat die ene jongen, die tussen als die meisjes in de rij staat, nou gaat doen op het toilet. Dronken mensen en festivalmensen zijn zo leuk op die momenten. Mensen komen ook met hele verhalen als je een microfoon onder hun neus houdt. Sommigen dachten ook echt dat ik het aan het opnemen/uitzenden was. Hilarisch! De microfoon heb ik als aandenken mee naar huis genomen.toetje_ schreef:Smikkell schreef:Verder dan die twee dingen kom ik ook niet.toetje_ schreef:Smikkell schreef:
Ik vroeg dat een keer aan een jongen die in de rij stond op een festival, of hij moest poepen.
Neee tuurlijk niet zei die. Wat dan? Jaa puntje pakken ditdat. Ik zeg, dat kun je toch ook gewoon hier doen? Begint hij een heel vaag verhaal van een half uur te lullen. Dat is het leuke aan festivals, hele onozele gesprekken voeren met mensen die je niet eens kent.
Gast- Gast
Dat sowieso!Caresses schreef:Jammer maar mss beter ook aangezien ik nu niet zo goed kan typen.
edit: kom maar binnenwaaien als je weer terug bent.
Gast- Gast
hahaha GE_WEL_DIGE actie Smikkel hahahaha. Jammer dat het niet opgenomen is, leek me wel leuk om te zien/horen.
IK ga er vandoor, see you later
IK ga er vandoor, see you later
Caresses- Kletskop
Leuk Brennuss! Ben tegen die tijd benieuwd naar het eindresultaat.
Wat zijn de plannen voor de meiden hier vanavond/vanacht?
Wat zijn de plannen voor de meiden hier vanavond/vanacht?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Hoe kom jij eigenlijk aan al die creatieve ideetjes, Smikkell? Ben je zo creatief? Ik ben echt al jaren hobbyloos
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: