Nachtcafé 2011
+13
Zwoesj
Merai
Filoria
Julia
Chocolate Cookie
Cheesegirl
Caresses
Toet
aniet
Lotus
Dribbel
Mari
CaptainSpectacular
17 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Kan dat? Te vroeg?toetje_ schreef:Euhh zijn we niet een beetje vroeg dames? Of heb ik iets gemist..
Gast- Gast
whaha Reva Goed bezig
@Smikkell> ja ook goed idee Moeten we wel even een standaardje hebben om hem vast te zetten
@Smikkell> ja ook goed idee Moeten we wel even een standaardje hebben om hem vast te zetten
Gast- Gast
Smikkell schreef:Onder welke?Reva schreef: er zat een uitje onder 1 van mn borsten
Degene die jij het mooist vond. De uitjesdief
Gast- Gast
Ow, echt? Onder mijn lievelingsborst? Ik zeg: smeer ook nog wat saus rond je tepel. JUM! lekker hapjeReva schreef:Smikkell schreef:Onder welke?Reva schreef: er zat een uitje onder 1 van mn borsten
Degene die jij het mooist vond. De uitjesdief
Gast- Gast
Ik heb nog meer honger even kijken of er misschien nog wat onder de ander zit
Waarom bestaat minute to win it trouwens? Ik zie volwassen mensen die maandag hoop ik gewoon weer naar hun werk moeten, uit hun plaat gaan omdat ze een x-aantal tissues uit een doos hebben getrokken binnen een minuut. Gewoon echt totaal uit hun panty alsof ze zojuist hebben gehoord dat ze zijn genezen van de vinkentering
Waarom bestaat minute to win it trouwens? Ik zie volwassen mensen die maandag hoop ik gewoon weer naar hun werk moeten, uit hun plaat gaan omdat ze een x-aantal tissues uit een doos hebben getrokken binnen een minuut. Gewoon echt totaal uit hun panty alsof ze zojuist hebben gehoord dat ze zijn genezen van de vinkentering
Gast- Gast
Smikkell schreef:Kan dat? Te vroeg?toetje_ schreef:Euhh zijn we niet een beetje vroeg dames? Of heb ik iets gemist..
Officieel wel. Hebben jullie nog plannen vanavond?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkel, jammer dat je niet in A'dam woont, heb ineens behoefte om lekker met je uit te gaan .
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Sja, die gast van vorige week nam wel 50.000 euro mee naar huis. Best leuk verdienen met een paar van die spelletjes!Reva schreef:Ik heb nog meer honger even kijken of er misschien nog wat onder de ander zit
Maar of ik op tv wil als een debiel die tissues uit een een doos trekt (of een van de andere spellen)?
Gast- Gast
Volgens mij ben jij erg gezellig en kan je ook lekker gek (haha wat klinkt dat fout) doen.
Caresses- Kletskop
HuuuCaresses schreef:Smikkel, jammer dat je niet in A'dam woont, heb ineens behoefte om lekker met je uit te gaan .
Bedoel je dat ik saus van je borsten moet komen eten?
Gast- Gast
Wahahahahahaha
Sorry heb de rest van het topic niet gelezen, maar mijn opmerking kwam doordat ik even moest denken aan festival foto's van jou.
Sorry heb de rest van het topic niet gelezen, maar mijn opmerking kwam doordat ik even moest denken aan festival foto's van jou.
Caresses- Kletskop
Ow, je wil samen met me pissen in het mannen toilet.. Dat lijkt me best een cool plan!
Gast- Gast
Hhaha ja hoor prima, daar staat toch altijd een veel kortere rij.
(Alleen weet je dan eigenlijk welzeker dat je in de stank zit omdat mannen alleen naar een zit wc gaan op te poepen en anderds wel die wasbakwc's gebruiken.
(Alleen weet je dan eigenlijk welzeker dat je in de stank zit omdat mannen alleen naar een zit wc gaan op te poepen en anderds wel die wasbakwc's gebruiken.
Caresses- Kletskop
Ik wil ook een keer stappen met smikkel. Lang leve denbosch?
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Ik wil ook een keer stappen met smikkel. Lang leve denbosch?
Ik voel een stap meeting aankomen.
Laten we halverwege gaan zitten, dus Utrecht, heeft zij mazzel .
Caresses- Kletskop
Hallo allemaal
Is het weer een beetje gezellig hier?
Is het weer een beetje gezellig hier?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Maar op die foto sta ik toch te (nep)pissen in zo,n paal..Caresses schreef:Hhaha ja hoor prima, daar staat toch altijd een veel kortere rij.
*weg*
Als mannen in de rij staan bij de dixi-toiletten, dan weet je ook meteen wat ze gaan doen.
Laatst aangepast door Smikkell op za 5 feb 2011 - 9:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ohh net een stukje getypt in het dagtopic. Zijn we hier al open :o
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Prima plan..Caresses schreef:toetje_ schreef:Ik wil ook een keer stappen met smikkel. Lang leve denbosch?
Ik voel een stap meeting aankomen.
Laten we halverwege gaan zitten, dus Utrecht, heeft zij mazzel .
Gast- Gast
Smikkell schreef:
Als mannen in de rij staan bij de dixi-toiletten, dan weet je ook meteen wat ze gaan doen.
Poepen of snuiven? That's the question.
Toet- Lady Post-a-lot
Wat voor tafel?Brennuss schreef:Hooi!
Ik ben ook weer van de partij. Heb vanmiddag m'n tafel op gehaald
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Zo'n toilet van je foto staat ook hier voor de deur , gewoon altijd. Vind het altijd grappig als ik daar de auto heb staan om dan even groot licht aan te doen
Gast- Gast
Verder dan die twee dingen kom ik ook niet.toetje_ schreef:Smikkell schreef:
Poepen of snuiven? That's the question.
Laatst aangepast door Smikkell op za 5 feb 2011 - 9:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: