Nachtcafé 2011
+13
Zwoesj
Merai
Filoria
Julia
Chocolate Cookie
Cheesegirl
Caresses
Toet
aniet
Lotus
Dribbel
Mari
CaptainSpectacular
17 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Theedoosje schreef:Reva schreef:Theedoosje schreef:Ik vind het moeilijk wat je daarin kan doen wat leuk is.
Waarom beledig je mijn glazen bol?
Huh beledig? Hoezo beledig ik hem? Jij heb anders zelf ook geen idee wat je er in wil
Gast- Gast
Reva schreef:Theedoosje schreef:Reva schreef:Theedoosje schreef:Ik vind het moeilijk wat je daarin kan doen wat leuk is.
Waarom beledig je mijn glazen bol?
Huh beledig? Hoezo beledig ik hem? Jij heb anders zelf ook geen idee wat je er in wil
tss...dan denk ik niet meer mee hoor
Gast- Gast
Hij gaat me 10x zo hard terugpakken, ben ik bangTheedoosje schreef:_Donnaa schreef:Ik ben over 2,5 weken jarig en W. maakt me nu al nieuwsgierig over m`n cadeau.. Dit is niet leuheeeukk!!
oow dat is zo irritant!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hij gaat me 10x zo hard terugpakken, ben ik bangTheedoosje schreef:_Donnaa schreef:Ik ben over 2,5 weken jarig en W. maakt me nu al nieuwsgierig over m`n cadeau.. Dit is niet leuheeeukk!!
oow dat is zo irritant!
Wat had jij dan gedaan?
Gast- Gast
Ik kom niet verder dan kaarsen of zo hahaha
Is e rniet iets wat je nu helemaal geweldig vind?
Gast- Gast
Je kan er ook voor zorgen dat hij wél andersom kan staan. Dan kun je er elke keer een ander thema in doen! Of wat je dan ook wilt...
Gewoon aan de slag gaan met klei of een metaal, en daar een standaard van maken.
Gewoon aan de slag gaan met klei of een metaal, en daar een standaard van maken.
Gast- Gast
En een kaars blijft branden als die bol er over heen zet? *Iets met zuustof*Theedoosje schreef:Ik kom niet verder dan kaarsen of zo hahaha
Gast- Gast
Ja vullen met drank en vruchten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Theedoosje schreef:Ik kom niet verder dan kaarsen of zo hahaha
Gast- Gast
Smikkell schreef:En een kaars blijft branden als die bol er over heen zet? *Iets met zuustof*Theedoosje schreef:Ik kom niet verder dan kaarsen of zo hahaha
oow haha nee bedoel ook niet aan:P Snap dat dat niet werkt whahah. Maar gewoon voor de sier
Gast- Gast
Ik heb hem laten denken dat hij een echte BMW kreeg.. Zaterdag heb ik hem BMW sleutels overhandigd (gehaald op de sloop) en gezegd dat de auto op de oprit stond.. Op de oprit stond zijn droom BMW.. In schaal 1 op 43Theedoosje schreef:_Donnaa schreef:Hij gaat me 10x zo hard terugpakken, ben ik bangTheedoosje schreef:_Donnaa schreef:Ik ben over 2,5 weken jarig en W. maakt me nu al nieuwsgierig over m`n cadeau.. Dit is niet leuheeeukk!!
oow dat is zo irritant!
Wat had jij dan gedaan?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je kan er ook voor zorgen dat hij wél andersom kan staan. Dan kun je er elke keer een ander thema in doen! Of wat je dan ook wilt...
Goed idee Smikkell....dan kan je er veel makkelijker iets mee.
Gast- Gast
@Donnaa> ojaaa dat verhaal heb ik gedeeltelijk meegekregen Maar had je hem op de oprit gezet? Lachen Maar ja inderdaad je kan nu wel iets verwachten denk ik
Laat je het weten over 2,5 week?
Gast- Gast
Jaaa, netjes geparkeerd bij de rest van de auto`s, haha..Theedoosje schreef:@Donnaa> ojaaa dat verhaal heb ik gedeeltelijk meegekregen Maar had je hem op de oprit gezet? Lachen Maar ja inderdaad je kan nu wel iets verwachten denk ik
Ik laat het natuurlijk weten, ben zelf ook erg benieuwd..
Gast- Gast
Whaha Donnaa, grote kans dat hij je terugpakt ik ben benieuwd wat hij van plan is.
Reev, is dat DE glazen bol? Die van de poffertjes?
Gast- Gast
Alex167 schreef:Whaha Donnaa, grote kans dat hij je terugpakt ik ben benieuwd wat hij van plan is.
Ja, ik zagnnatuurlijk al dat je dat ging vragen...maar dat is hem idd.
Gast- Gast
Ik heb echt de meest goddelijke hamburger ooit gemaakt. Witte bolletjes met sesam (de bovenkant in de oven even, de onderkant nat gemaakt), westfriese hamburger, van die plastic cheddar kaas erop, ijsbergsla, uitjes. En de ene met joppiesaus en de ander met whiskysaus (hallo febo grillburger)
Gast- Gast
Ik ben er toch voor om die bol vol te gieten met wijn en dan van die lange rietjes erbij!!!
Klinkt goed, die burger!
Gast- Gast
Euhh zijn we niet een beetje vroeg dames? Of heb ik iets gemist..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Reva schreef:Ik heb echt de meest goddelijke hamburger ooit gemaakt. Witte bolletjes met sesam (de bovenkant in de oven even, de onderkant nat gemaakt), westfriese hamburger, van die plastic cheddar kaas erop, ijsbergsla, uitjes. En de ene met joppiesaus en de ander met whiskysaus (hallo febo grillburger)
Hij klinkt zo fout dat je hem wel MOET proberen
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: