Nachtcafé 2011
+13
Zwoesj
Merai
Filoria
Julia
Chocolate Cookie
Cheesegirl
Caresses
Toet
aniet
Lotus
Dribbel
Mari
CaptainSpectacular
17 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Ik denk dat dat wel kan meevallen. Ik heb een paar jaar een tak op mijn kamer gehad en die zag er na die jaren nog precies hetzelfde uit.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Als hij gaat rotten zie ik daar toch weinig van en anders zoek ik weer een nieuwe tak!
Gast- Gast
Ik heb ook nog steeds geen goed idee voor mn opznkop-vissenkom. Ik had er een paar pumps in gepropt, maar het is het toch niet echt. Dus nu staat ie gewoon op de grond, leeg, te wachten tot ik het wel weet.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik heb ook nog steeds geen goed idee voor mn opznkop-vissenkom. Ik had er een paar pumps in gepropt, maar het is het toch niet echt. Dus nu staat ie gewoon op de grond, leeg, te wachten tot ik het wel weet.
Op zijn kop vissenkom? Je wilt die dan ergens neer zetten op zijn kop met iets er in? Of hoe moet ik dit zien ?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Reva schreef:Ik heb ook nog steeds geen goed idee voor mn opznkop-vissenkom. Ik had er een paar pumps in gepropt, maar het is het toch niet echt. Dus nu staat ie gewoon op de grond, leeg, te wachten tot ik het wel weet.
Op zijn kop vissenkom? Je wilt die dan ergens neer zetten op zijn kop met iets er in? Of hoe moet ik dit zien ?
Nou het is geen vissenkom, maar wel dat model. Alleen hij kan dus niet met de opening naar boven staan. De opening is waar hij op staat. Dus er kan iets onder of in, maar ik weet t nog niet
Gast- Gast
Ach, dat heeft niemand door.Alex167 schreef:Is het niet een beetje vroeg voor het nachtcafe?
Gast- Gast
Haha, ik had het wel door. Maar ik dacht, ik houd mijn mond en klets gewoon mee. (dat klinkt nogal tegenstrijdig)
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lotus schreef:Haha, ik had het wel door. Maar ik dacht, ik houd mijn mond en klets gewoon mee. (dat klinkt nogal tegenstrijdig)
Gast- Gast
Gast- Gast
Reva, misschien kun je zoiets maken, maar dan met een echte vis en lekker veel glitters?
Gast- Gast
Ja, ik zie het echt voor. Elke keer as ik hem op wil tillen 'he shit, weer dweilen'.
Gast- Gast
Als je zo'n zwakke blaas hebt kun je echt beter langs de uroloog! Misschien iets met je bekkenbodemspierenReva schreef:Ja, ik zie het echt voor. Elke keer as ik hem op wil tillen 'he shit, weer dweilen'.
Nee, je moet hem natuurlijk wel goed vastmaken! Logisch..
Gast- Gast
Ik zie het al: echt perfect voor een schuldbol met echte vissen en veel glitters!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ik vind het moeilijk wat je daarin kan doen wat leuk is.
Waarom beledig je mijn glazen bol?
Gast- Gast
Reva schreef:Theedoosje schreef:Ik vind het moeilijk wat je daarin kan doen wat leuk is.
Waarom beledig je mijn glazen bol?
Huh beledig? Hoezo beledig ik hem? Jij heb anders zelf ook geen idee wat je er in wil
Gast- Gast
hey!die tekst heb ik op een tshirt!Smikkell schreef:Deze kwam ik tegen in Amerika. Kon 'm niet laten liggenSmikkell schreef:Ach, dat heeft niemand door.Alex167 schreef:Is het niet een beetje vroeg voor het nachtcafe?Zou het ook te vroeg zijn voor wijn dan?
Maar nog geen goed plekje voor gevonden.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ben over 2,5 weken jarig en W. maakt me nu al nieuwsgierig over m`n cadeau.. Dit is niet leuheeeukk!!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik ben over 2,5 weken jarig en W. maakt me nu al nieuwsgierig over m`n cadeau.. Dit is niet leuheeeukk!!
oow dat is zo irritant!
Gast- Gast
Zijn jullie nu gewoon open en bloot midden op de dag aan het kletsen in het nachtcafe?
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: