Nachtcafé 2011
+13
Zwoesj
Merai
Filoria
Julia
Chocolate Cookie
Cheesegirl
Caresses
Toet
aniet
Lotus
Dribbel
Mari
CaptainSpectacular
17 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Smikkell schreef:Die stickers krijg ik ook als ik mijn fiets in de portiek zet ipv in de schuur. Dan kan dus alleen maar een van mijn buren zijn. De woningbouw ligt vast niet met een verrekijker in de straat? Of wel? Die jongen is namelijk super super leuk, en dat sleur ik hem NU naar binnen.June schreef:HahahahahaReva schreef:Op mijn fiets zat een sticker 'ik hoor hier niet' :S:S:S:S mocht daar blijkbaar niet staan.
Dus ik heb 'm laten zitten er erbij geschreven 'ik ook niet, maar accepteer het gewoon'
Hmm, geen idee. Dan zou ik ook een sticker op hun plakken dat ze daar niet horen.
Gast- Gast
Ik zou best nieuwe buren willen. die ik nu heb zijn saai, oud en lelijk, maar ook wel weer heerlijk rustig. Een van de huizen staat leeg en ik geloof dat ik de nieuwe buurvrouw al gehoord heb. Wat een tokkie! Ik hoop toch echt dat ze hier gewoon 'toevallig' liep, omdat haar man een van de bouwvakkers is die nu aan het klussen is (hoop, hoop).Reva schreef:Smikkell schreef:Die stickers krijg ik ook als ik mijn fiets in de portiek zet ipv in de schuur. Dan kan dus alleen maar een van mijn buren zijn. De woningbouw ligt vast niet met een verrekijker in de straat? Of wel? Die jongen is namelijk super super leuk, en dat sleur ik hem NU naar binnen.June schreef:HahahahahaReva schreef:Op mijn fiets zat een sticker 'ik hoor hier niet' :S:S:S:S mocht daar blijkbaar niet staan.
Dus ik heb 'm laten zitten er erbij geschreven 'ik ook niet, maar accepteer het gewoon'
Hmm, geen idee. Dan zou ik ook een sticker op hun plakken dat ze daar niet horen.
Gast- Gast
ik ben er ook nog! :-)Smikkell schreef:Ik was even druk met mijn tak, maar zie dat hier niemand meer is...
Dribbel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 99
Punten : 137
Registratiedatum : 18-11-10
Yeaaaaaah! Waarom eigenlijk?Dribbel schreef:ik ben er ook nog! :-)Smikkell schreef:Ik was even druk met mijn tak, maar zie dat hier niemand meer is...
Gast- Gast
Het lukte me echt niet meer om te slapen, helaasSmikkell schreef:Yeaaaaaah! Waarom eigenlijk?Dribbel schreef:ik ben er ook nog! :-)Smikkell schreef:Ik was even druk met mijn tak, maar zie dat hier niemand meer is...
En nu naar weer uit bed. Een nieuwe dag!
Dribbel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 99
Punten : 137
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Morgen na de stoffenmarkt en de wolwinkel dus naar de speelgoed winkel. Kijk, zo kom ik wel buiten.
vandaag bij de HEMA voor magneettape. Maar het meisje zei dat ze dat niet verkochten. Lief meisje, jullie als HEMA staan bekend om jullie fantastisch, magische magneettape. Ze had er nog nooit van gehoord en haar collaga kwam heel lief met magneetjes aanzetten.
Morgen dus maar naar een echte HEMA. Eentje met een roltrap!
Heb een dejavu. Zo hadden we de ook nodig voor op mijn werk. En kwamen er ook achter dat je die magneettape net bij elke HEMA kon halen.
Gast- Gast
Fijne dag @ de Efteling, Lexie!
En Reevster, ik heb echt zo gelachen....Jij hebt prachtige humor, Smik trouwens ook :-)
En Reevster, ik heb echt zo gelachen....Jij hebt prachtige humor, Smik trouwens ook :-)
Gast- Gast
Alex167 schreef:Reva schreef:Wat was ie leuk.
Welke van je grappen?
Vond echt het hele nachtcafé een dijenkletser.
Gast- Gast
*weg*
Laatst aangepast door Smikkell op za 5 feb 2011 - 11:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat ziet er leuk uit!!!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Heb je dat zelf bedacht?
Lotus- Ratel
*
Laatst aangepast door Smikkell op za 5 feb 2011 - 12:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jij hebt een hele andere techniek gebruikt.
Lotus- Ratel
Hij staat gewoon los.Theedoosje schreef:Oh smikkell gaaf!! Hoe zet je hem vast? In een pot of zo?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hij staat gewoon los.Theedoosje schreef:Oh smikkell gaaf!! Hoe zet je hem vast? In een pot of zo?
Oh je bank staat er tegenaan dan dus Ik vind het geweldig! Gaat de tak niet rotten en zo trouwens?
Gast- Gast
Ja, ik ben bang dat hij wel gaat rotten inderdaad!
Hij leunt gewoon tegen de muur, en als 'ie valt, dan uhh.. valt 'ie !
Hij leunt gewoon tegen de muur, en als 'ie valt, dan uhh.. valt 'ie !
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: