Nachtcafé 2011
+13
Zwoesj
Merai
Filoria
Julia
Chocolate Cookie
Cheesegirl
Caresses
Toet
aniet
Lotus
Dribbel
Mari
CaptainSpectacular
17 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Smikkell schreef:En jij leert kinderen (en ouders) hoe ze zich horen te gedragen?
Onvoorstelbaar hè.
Gast- Gast
Ja. Dan zet ik ze op hun stoutkleedje en dan zeg ik, ik zet je hier omdat je niet zomaar mag boeren zonder excuses. Dus wat zeg je voortaan? Juist ja, máár, stoel alleen bij een kleine boer. Anders meubelzaak en bij een uitschieter meubelfabriek.
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op vr 4 feb 2011 - 14:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, heel leuk. Maar denk dat ze die echt wel bij een speelgoedwinkel verkopen.
Gast- Gast
Ja, misschien moet ik mn ouders even bellen voor mn nieuwe PR..
Of anders google je even op uberballon, dude.
Gast- Gast
Morgen na de stoffenmarkt en de wolwinkel dus naar de speelgoed winkel. Kijk, zo kom ik wel buiten.
vandaag bij de HEMA voor magneettape. Maar het meisje zei dat ze dat niet verkochten. Lief meisje, jullie als HEMA staan bekend om jullie fantastisch, magische magneettape. Ze had er nog nooit van gehoord en haar collaga kwam heel lief met magneetjes aanzetten.
Morgen dus maar naar een echte HEMA. Eentje met een roltrap!
vandaag bij de HEMA voor magneettape. Maar het meisje zei dat ze dat niet verkochten. Lief meisje, jullie als HEMA staan bekend om jullie fantastisch, magische magneettape. Ze had er nog nooit van gehoord en haar collaga kwam heel lief met magneetjes aanzetten.
Morgen dus maar naar een echte HEMA. Eentje met een roltrap!
Gast- Gast
Ik heb al gegoogled voor het plaatje en ik ga gewoon voor alles naar de HEMA. Als ze het daar niet hebben geef ik het meestal op. Wibra had ook al geen kanten kleedjes. De wereld gaat snel achteruit!Reva schreef:Ja, misschien moet ik mn ouders even bellen voor mn nieuwe PR..
Gast- Gast
Was het al weer zover joh? Zitten we al aan de 1000 pagina's? Wie zei er toch dat 100 pagina's wel heeeel erg veel was?
Gast- Gast
Een hema zonder roltrap vind ik als een euh, ik kom er nog op terug. Kan gewoon niet. Ik deed vandaag ook mijn roltraprondje. Boven, gelijk doorlopen naar de 'naarbenedenrol'. Ik denk nou voor de vorm kan ik ook wel even wat denkbeeldigs op mn schouder aaien, zijn ze bij de kassa teminste gerust gesteld dat ik echt wat mankeer.
Gast- Gast
Aaah, bij de HEMA heb ik wel eens een vrouw met kinderwagen en 2e kind (inc bejaarde echtpaar dat er achter stond) van de roltrap zien vallen.. Dat was best vervelend.
Gast- Gast
*weg*
Laatst aangepast door Smikkell op vr 4 feb 2011 - 15:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Bellen ze echt? Want dan zou je zo'n tak ook op je fiets kunnen bevestigen.
Gast- Gast
Op mijn fiets zat een sticker 'ik hoor hier niet' :S:S:S:S mocht daar blijkbaar niet staan.
Dus ik heb 'm laten zitten er erbij geschreven 'ik ook niet, maar accepteer het gewoon'
Dus ik heb 'm laten zitten er erbij geschreven 'ik ook niet, maar accepteer het gewoon'
Gast- Gast
Hahahahahha op het nieuws, dat er 170 meldingen in rotterdam zijn van 'hard geblaas'. Ik denk dat Lejow stoom aan het afblazen was whahhahaahhahaha.
Gast- Gast
HahahahahaReva schreef:Op mijn fiets zat een sticker 'ik hoor hier niet' :S:S:S:S mocht daar blijkbaar niet staan.
Gast- Gast
Ze bellen wel zeker! Misschien kan ik met die leuke takken die ik ove rheb mijn fiets pimpen. Ik heb ook van die gekleurde kralen om mijn spaken.Reva schreef:Bellen ze echt? Want dan zou je zo'n tak ook op je fiets kunnen bevestigen.
Ik wil ook wel een echte lamp op mijn fiets (waarom voldoet google nu niet aan mijn wensen??)
Gast- Gast
Reva schreef:Hahahahahha op het nieuws, dat er 170 meldingen in rotterdam zijn van 'hard geblaas'. Ik denk dat Lejow stoom aan het afblazen was whahhahaahhahaha.
Gast- Gast
Reva, ik ga nog een keer dood door jou.
Daarom ga ik nu toch maar eens proberen te slapen!
Sterkte nog vannacht en veel plezier.
Truste
Truste
Gast- Gast
Die stickers krijg ik ook als ik mijn fiets in de portiek zet ipv in de schuur. Dan kan dus alleen maar een van mijn buren zijn. De woningbouw ligt vast niet met een verrekijker in de straat? Of wel? Die jongen is namelijk super super leuk, en dat sleur ik hem NU naar binnen.June schreef:HahahahahaReva schreef:Op mijn fiets zat een sticker 'ik hoor hier niet' :S:S:S:S mocht daar blijkbaar niet staan.
Gast- Gast
Ik mis je nu al, truste!June schreef:Reva, ik ga nog een keer dood door jou.
Truste
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: