Apenstreken....
+2
diddie
Printje
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Apenstreken....
Wat voor apenstreken hebben jullie kids?
R lust geen melk..behalve wanneer ik het in zijn rietjesbeker van Cars doe dan drinkt die aap het gewoon op. In een gewone beker raakt hij het niet eens aan...
R lust geen melk..behalve wanneer ik het in zijn rietjesbeker van Cars doe dan drinkt die aap het gewoon op. In een gewone beker raakt hij het niet eens aan...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Apenstreken....
J. vindt het nu heel leuk om zich om te kleden en dan op te treden op bijvoorbeeld een liedje van het Junior Songfestival.
Maar dat betekent dus dat hij elke dag door zijn klerenkast gaat en elke 10 minuten een andere broek/trui aandoet. Wordt er helemaal gek van, want telkens ligt zn kast overhoop.
Maar ja, je moet de creatieve kant niet in de weg zitten he !
Maar dat betekent dus dat hij elke dag door zijn klerenkast gaat en elke 10 minuten een andere broek/trui aandoet. Wordt er helemaal gek van, want telkens ligt zn kast overhoop.
Maar ja, je moet de creatieve kant niet in de weg zitten he !
diddie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 188
hahaha Diddie; das ook fijn idd. Misschien een stapel verkleedkleren beneden leggen?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:hahaha Diddie; das ook fijn idd. Misschien een stapel verkleedkleren beneden leggen?
Ja klopt, dat had ik ook al bedacht. Ik ga kleren en accessoires verzamelen en een verkleedkist maken.
diddie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 188
Enkele voorbeelden:
Wij hanteren voor J. een 'strafplek'. Als ze echt te boos wordt of te opstandig is, mag ze daar even afkoelen. Gisteren was het weer zo'n dag. Ik ben serieus 20 minuten bezig geweest met schone kleren aantrekken bij d'r en nog was ik niet klaar. Dus ik zeg: "J. nu luisteren, of je gaat maar even afkoelen". In plaats van luisteren, loopt ze doodleuk (met een grijns) naar d'r strafplek :S
Ze weet dat blauwe beer en haar tut voor in bed zijn. Als ik haar mee naar beneden neem, ruimt ze die twee ook keurig op. Bij papa smokkelt ze ze echter regelmatig mee naar beneden.
Wij hanteren voor J. een 'strafplek'. Als ze echt te boos wordt of te opstandig is, mag ze daar even afkoelen. Gisteren was het weer zo'n dag. Ik ben serieus 20 minuten bezig geweest met schone kleren aantrekken bij d'r en nog was ik niet klaar. Dus ik zeg: "J. nu luisteren, of je gaat maar even afkoelen". In plaats van luisteren, loopt ze doodleuk (met een grijns) naar d'r strafplek :S
Ze weet dat blauwe beer en haar tut voor in bed zijn. Als ik haar mee naar beneden neem, ruimt ze die twee ook keurig op. Bij papa smokkelt ze ze echter regelmatig mee naar beneden.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
T is sinds vorige week 2. Nou dat weten we.
Waar we eerst een heel lief meisje hadden die alles deed wat we vroegen, komt er nu een heel drama bijkijken.
Jeetje wat een verschil en wat had ik die niet zien aankomen. Mijn geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld, maar mijn dochter heeft de pech, dat ik heel consequent ben.
Waar we eerst een heel lief meisje hadden die alles deed wat we vroegen, komt er nu een heel drama bijkijken.
Jeetje wat een verschil en wat had ik die niet zien aankomen. Mijn geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld, maar mijn dochter heeft de pech, dat ik heel consequent ben.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
F zegt sinds 2 weken op alles nee. Bijv bij het eten. Voor vlees en is gaat zijn mondje wel open, maar voor groente niet. Alleen als we hem afleiden met speelgoed ed dan eet hij ook zijn groentje en aardappelen op.
Tja, hij weet wel wat hij lekker vind, want een boterham met kaas, eet hij alleen de kaas eraf.
Tja, hij weet wel wat hij lekker vind, want een boterham met kaas, eet hij alleen de kaas eraf.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
nillis schreef:T is sinds vorige week 2. Nou dat weten we.
Haha, erg is dat hè. Hier precies hetzelfde, J. is amper 2, maar dat steekt ze niet onder stoelen of banken
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Hier 1 dag nadat hij 2 was geworden,kon meneer nee zeggen en schudden.Jasmine schreef:nillis schreef:T is sinds vorige week 2. Nou dat weten we.
Haha, erg is dat hè. Hier precies hetzelfde, J. is amper 2, maar dat steekt ze niet onder stoelen of banken
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: