Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe foto's van het kasteelbed

+36
Aimee
Sun88
Ella
Zora
Ilargi
Paper Crown
chipa
Sanne
kwak
Ibbeltje
vlinder-19
Juutjepetuutje
-Ieniemienie-
Wennes
M@niek
Annemoontje
ShallY
studiebol
Printje
Bluestar
Susan
Caresses
_Jet
rapa nui
diddie
Twellie
TukTuk
Linda
Tania
Jezzie
Raindrop
kwebbeltje
Caroow
PapillonRose
Floor
Mysterious
40 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe foto's van het kasteelbed - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe foto's van het kasteelbed

Bericht  Twellie vr 2 nov 2012 - 9:45

Gaat er steeds leuker uitzien!

Trouwens, vertrouw je er bij je dochter op dat ze er niet uitvalt? Mijn dochter is zo'n beweeglijke slaper, die zou er binnen een week gewoon uitvallen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe foto's van het kasteelbed - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe foto's van het kasteelbed

Bericht  diddie vr 2 nov 2012 - 9:46

Wow, wat gaaf! Dit zou mijn zoontje zelfs helemaal leuk vinden, en die moet niks van "meisjesdingen" hebben. Wink
diddie
diddie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 188
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan vr 2 nov 2012 - 9:53

AngelNyn schreef:

Ik snap best dat je even wilde showen, maar je kan niet verwachten dat er alleen maar positieve reacties komen? Ik vind het ook echt heel leuk gedaan allemaal, het viel me gewoon op.

Nou ja, eerlijk gezegd vind ik het wel een beetje flauw om te gaan roepen dat het slordig is als het gewoon duidelijk nog niet klaar is.

Maar goed, om even in te gaan op je commentaar:

Die goudverf is vervelende verf, heel olieachtig en dun, loopt makkelijk uit, dekt tegelijk niet goed en droogt heel langzaam waardoor het soms nog heel lang na het schilderen alsnog uitloopt, daarom werk ik iedere dag die randjes bij en ik heb nu ook gelukkig betere penselen dan op de eerste dag, plus een soort spons-achtig ding waarmee het iets beter dekt. Die druppels drogen gelukkig wel op tot een soort plastic-achtig laagje die je er zo af kunt halen.

De hele trap moet sowieso nog een keer gerollerd worden, die heeft meerdere lagen verf nodig, dus die veegjes worden weer bedekt.

De bloemetjes moeten er nog opnieuw op, die heb ik helemaal op het eind gedaan, met plakhanden waardoor ze er telkens weer afkwamen, maar je kunt ze heel makkelijk anders hangen. Ik gebruik Bizonkit en dat is sterk genoeg dat het blijft zitten, maar niet zo sterk dat je het er nooit meer af krijgt.

Er is nog wel veel meer wat bijgewerkt moet worden, om de letters heen zitten nog veel gouden vegen en er moeten nog heel veel plekjes worden aangestipt. Mijn ouders gaan er morgen aan werken omdat wij zelf dan niet kunnen en zij zijn meer van het bijwerken, zij gaan zelf niet die creatieve dingen doen, daarom wilde ik dat graag af hebben, zodat ze zien wat het idee is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  rapa nui vr 2 nov 2012 - 9:57

Leuk om weer foto's te zien. Ik zou er als kind wel heel erg blij mee zijn als mijn mama met zo iets voor mij bezig zou zijn! En wat een werk lijkt het me. Je noemde laatst dat je er ook gouden gordijntjes voor zou maken. Komt dat dan onderaan voor die openingen te hangen? Of is dat een speelruimte?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Twellie vr 2 nov 2012 - 9:58

Volgens mij is het niet nodig om zoveel uitleg te verschaffen? Zolang jullie en vooral je dochter er dolblij mee is, dat is het belangrijkste smile.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Susan vr 2 nov 2012 - 9:58

Oranje gordijntjes met gouddraad, denk ik, maar die gaat mijn moeder maken, want dat kan ik dan weer niet. Die komen inderdaad voor de openingen, daar is een speelruimte, maar het wordt dan van die zijde-achtige beetje doorschijnende stof, dus meer een soort vitrage. Er horen eigenlijk deurtjes bij, maar dat vind ik weer meer bij een middeleeuws kasteel passen (in die stijl was het geschilderd toen we het kochten).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan vr 2 nov 2012 - 9:59

Twellie schreef:Volgens mij is het niet nodig om zoveel uitleg te verschaffen? Zolang jullie en vooral je dochter er dolblij mee is, dat is het belangrijkste Nieuwe foto's van het kasteelbed - Pagina 2 561177.

Nee, klopt, maar ik vind het ook niet echt leuk als mensen denken dat dit het eindresultaat is. Ik ben er pas woensdag mee begonnen en ik heb alleen de middagen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  _Jet vr 2 nov 2012 - 9:59

Wat leuk!!! Je dochter zal zich echt een prinses voelen!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Caresses vr 2 nov 2012 - 10:07

Wat knap gemaakt zeg!! Ik zou er de eerste nacht niet in kunnen slapen als dat mijn bed was als kind, omdat ik dan veel te blij zou zijn ermee haha.
Helemaal zelf ontworpen of heb je wel een basisontwerp waar je de vormen vanaf hebt?
Vooral de olifant vind ik vet, net als de vormen bovenaan het bed, dat ze in het midden makkelijk erin kan.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Susan vr 2 nov 2012 - 10:13

Caresses schreef:Wat knap gemaakt zeg!! Ik zou er de eerste nacht niet in kunnen slapen als dat mijn bed was als kind, omdat ik dan veel te blij zou zijn ermee haha.
Helemaal zelf ontworpen of heb je wel een basisontwerp waar je de vormen vanaf hebt?
Vooral de olifant vind ik vet, net als de vormen bovenaan het bed, dat ze in het midden makkelijk erin kan.

Ik heb het bed niet zelf ontworpen hoor, we hebben het van Marktplaats en het was eerst in een soort ridderthema, met wit en donkerblauw. Ze ging trouwens inderdaad niet makkelijk slapen, ik ben erbij gebleven tot ze sliep.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bluestar vr 2 nov 2012 - 10:26

Super gaaf bed!! Ik vind dat je trots mag zijn, ik zou het je niet na doen!!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Printje vr 2 nov 2012 - 10:27

Ik vind hem geweldig!!!!!!!! I love you I love you I love you
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  studiebol vr 2 nov 2012 - 10:42

Wauw susan prachtig!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  ShallY vr 2 nov 2012 - 10:53

Gaaf hoor Susan!!

En nu zit je je zelf te verdedigen maar dat is absoluut niet nodig. Als men een beetje goed kijkt, zou je zelf ook wel snappen dat je nog niet klaar bent.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Annemoontje vr 2 nov 2012 - 10:53

Wow supermooi zeg!
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  M@niek vr 2 nov 2012 - 11:53

Geweldig bed! Kan ze er al goed in slapen? Ik zou zo bang zijn dat ze eruit valt. In de toekomst wil ik ook graag zo iets maar heb echt geen idee vanaf welke leeftijd.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Wennes vr 2 nov 2012 - 15:28

Leuk hoor.

Wel grappig om een andere variant te zien, een collega heeft voor haar zoontje hetzelfde bed en er een jongens variant van gemaakt.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  -Ieniemienie- vr 2 nov 2012 - 18:07

Wauw!! Gaaf!!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Juutjepetuutje vr 2 nov 2012 - 18:32

Super gaaf zeg!!!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 19:05

Erg mooi zeg!

Gast
Gast

Bericht  vlinder-19 vr 2 nov 2012 - 19:14

Mooi hoor susan! En jezelf niet zo verdedigen joh.... Laat an maar lekker zeuren.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 19:21

Super gaaf!

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje vr 2 nov 2012 - 20:32

Hij is super gaaf ! ik snap dat je niet alles zo snel af kan hebben, en je het gewoon even wilde laten zien.

Ik vraag mij af, kun je zelf makkelijk onder dat bed komen (om te stofzuigen/opruimen etc)? Ik vind dat heel klein die ingang? Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  TukTuk za 3 nov 2012 - 20:07

Nogmaals, het viel me gewoon op en meestal zijn dat soort dingen niet goed bij te werken achteraf, dus vandaar dat het over kwam alsof dat wel al "af" was zeg maar. Bedoelde er verder niks lulligs mee.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  kwak za 3 nov 2012 - 21:38

wat een gaaf bed zeg!
persoonlijk vind ik hem net iets te roze Wink! maar wat zou je daar trots op zijn als kind zijnde dat je een echt kasteelbed hebt! leuk straks als er vriendinnetjes komen spelen, erg leuk!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: