Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tot wanneer baby/kinder wasgel/shampoo?

+5
Happydobby
Fiwen
Liadan
PiP
Nijntje
9 plaatsers

Ga naar beneden

tot wanneer baby/kinder wasgel/shampoo? Empty tot wanneer baby/kinder wasgel/shampoo?

Bericht  Nijntje do 1 nov 2012 - 19:52

Tot wanneer hadden jullie voor je kindje aparte baby/kinder douchecremes en shampoos?

Als je een milde shampoo en/of zeep hebt lijkt me toch dat ik ze hier ook mee kan wassen? Of is dat nog verkeerd voor het huidje? Haren wassen is hier overigens geen drama (gelukkig) dus ook niet echt zeep die in de ogen komt met wassen.

Ben benieuwd wat jullie hiermee doen...
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tot wanneer baby/kinder wasgel/shampoo? Empty Re: tot wanneer baby/kinder wasgel/shampoo?

Bericht  PiP do 1 nov 2012 - 21:11

Ik heb nog steeds voor beiden een eigen wasgel en shampoo.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

tot wanneer baby/kinder wasgel/shampoo? Empty Re: tot wanneer baby/kinder wasgel/shampoo?

Bericht  Liadan do 1 nov 2012 - 21:14

Ik gebruik ook nog steeds baby/kinder verzorgingsproducten. Maar het zal wel geen kwaad kunnen denk ik om gewoon milde producten te gebruiken.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Fiwen do 1 nov 2012 - 21:17

Wij gebruiken geen wasgel speciaal voor kinderen maar La Roche Possay omdat J allergisch is voor allerlei geurstoffen en zo. Shampoo gebruiken we nog steeds Neutral baby en dat gaat voorlopig zo wel blijven.
Als ze niet allegisch zou zijn zou ik ook voorlopig nog baby/kinder producten gebruiken omdat het huidje nog zo gevoelig is en ik zeep voor volwassenen daarvoor te agressief vind. Ik wil zo min mogelijk 'zooi' op haar huid/haar.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  Happydobby do 1 nov 2012 - 21:23

Wij hebben nu nog hele voorraden zwitsal/natusan/weleda gekregen dus die maak ik eerst op. Ik heb zwitsal shampoo 400 ml voor M sinds zijn geboorte in gebruik en de helft zit er nog in. Als dat op is dan zie ik het wel, of ik ga iets neutraals kopen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Coco do 1 nov 2012 - 22:14

Mijn man is allergisch voor alle douchegel/badschuin/shampoo en aangezien hij meestal met ze doucht of in bad doet gebruiken we bijna altijd al doucheolie van nivea. Dat gaat prima en hun huidje is na het douchen heerlijk zacht. Als ik met mijn dochter douche wil ze altijd mijn douchegel, dan mag ze uit 5 verschillende kiezen waar ook olie in zit. Die zonder olie vind ik eigenlijk te agressief. Heel soms mag ze even met die van Hugo Boss dr nek en hals wassen, want die vind ze zo lekker ruiken.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Viva do 1 nov 2012 - 22:16

Ik vroeg mij dat even terug ook af, gebruikte altijd natusan shampoo, ben toen overgestapt naar kruidvat eigen merk baby shampoo zegmaar, die blauwe flessen. Dat ruikt best lekker, dus dat gebruik ik nu voor haar :P
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 22:34

Ik gebruikt voor beide nog de kinderproducten, en zal dat voorlopig ook blijven gebruiken.

Gast
Gast

Bericht  PiP vr 2 nov 2012 - 0:17

Ik ben ook nog F haar evoorraad aan opmaken. Wasgel heb ik wel eens nieuw gekocht, maar shampoo heb ik de komende 2/3 jaar nog wel genoeg van!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Bruintje Beer vr 2 nov 2012 - 0:24

Voor beide gewoon nog Zwitsal en voorlopig blijft dit zo!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  meisje vr 2 nov 2012 - 0:40

Ik gebruik voor allebei nog gewoon Zwitsal.
Vind het ook zo lekker ruiken. En de oudste ook. Dus hier blijft het nog wel even zo.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: