Hoeveel zwangerschapskleding?
+17
Jezzie
Pompoen
Ella
maiadebij
Twellie
Paper Crown
Happydobby
bolus26
Jade
Flip Fluitketel
Limburg85
sanne-84
SarahKey
teletascha
Flower_L
Printje
Highway
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoeveel zwangerschapskleding?
Charlie schreef:Hoe kun je nou 9 maanden (ok iets minder) uitkomen met maar 1 of 2 broeken?
hierben ik ook benieuwd naar. Verderhad ikveel gewone langere shirts aan. Positieshirts pasten op het einde pas goed en die had ik 3. Positiebroeken had ik 2 maar had wel diverse broeken met elastiek bovvenin die ik nu ook nog aankan.
Gast- Gast
Ik heb ook best veel, maar verzameld tijdens de 2 zwangerschappen en voornamelijk uitverkoop.
2 spijkerbroeken 1 pantalon 1 spijkerrokje 3 shirts 2 blousjes 1 legging en ik heb via MP nu 6 jurkjes van iemand overgenomen voor 15 euro! Hartstikke netjes nog van mamalicious en esprit.
Verder krijg ik nog wat te leen van een vriendin en wil ik nog een zwarte legging.
2 spijkerbroeken 1 pantalon 1 spijkerrokje 3 shirts 2 blousjes 1 legging en ik heb via MP nu 6 jurkjes van iemand overgenomen voor 15 euro! Hartstikke netjes nog van mamalicious en esprit.
Verder krijg ik nog wat te leen van een vriendin en wil ik nog een zwarte legging.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Ik pas ook nog wel wat gewone kleding. Ik heb 1 spijkerbroek gekocht en spijkerrokje en 1 vestje, en 2 truitjes. Zal nog wat truitjes moeten kopen omdat mijn eigen kleding te kort gaat worden binnenkort
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had 2 lange broeken en 2 driekwart broeken. En een paar shirtjes met korte mouwen en 1 vest van de hema.
Verder paste ik mijn eigen shirtjes ook nog wel. Sommige waren wel wat te kort op het laatst, maar met een wat langer hempje was het wel te doen. Rokjes en jurkjes paste ik ook gewoon nog van mezelf. Hoewel ik de jurkjes die echt te kort waren alleen droeg tijdens mijn verlof toen het heel warm was en ik de deur niet uit hoefde;)
Edit; Als ik het 's avonds koud had, deed ik een vest van mijn vriend aan!
Verder paste ik mijn eigen shirtjes ook nog wel. Sommige waren wel wat te kort op het laatst, maar met een wat langer hempje was het wel te doen. Rokjes en jurkjes paste ik ook gewoon nog van mezelf. Hoewel ik de jurkjes die echt te kort waren alleen droeg tijdens mijn verlof toen het heel warm was en ik de deur niet uit hoefde;)
Edit; Als ik het 's avonds koud had, deed ik een vest van mijn vriend aan!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Haha volgens mij moet ik t shoppen maar even uitstellen als ik dit zo lees. Ik pas nog wel wat broeken en shirts..
Alleen kan ik wel alvast kijken voor een winterjas, de mijne past nu nog wel, maar daarvan weet ik zeker dat ik die 1 nieuw moet gaan hebben. En ik kan niet zonder winterjas!
Alleen kan ik wel alvast kijken voor een winterjas, de mijne past nu nog wel, maar daarvan weet ik zeker dat ik die 1 nieuw moet gaan hebben. En ik kan niet zonder winterjas!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Charlie schreef:Hoe kun je nou 9 maanden (ok iets minder) uitkomen met maar 1 of 2 broeken?
Ik heb nu ook 2 broeken, ik draag ze echt superveel, dus zit toch wel weer te kijken of ik er nog eentje kan vinden die ik leuk vind (en lekker zit). Maar voor nu gaat het nog wel. Ik wissel het af met leggings met jurkjes en rokjes, ik heb een heleboel van dat rekbare spul wat ik echt voorlopig nog prima pas. Ik heb zoiets van ik zie later wel weer verder.
Maar ik vind 2 broeken dus ook wel een beetje weinig, ik moet elke keer wassen draaien vanwege die broeken. Haha daardoor ben ik trouwens wel erg goed bij met de was ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik droeg de een een paar dagen en dan ging die in de was. Dan droeg ik de ander een paar dagen en dan was de ander wel weer droog tegen de tijd dat de een vies was.
En tussendoor droeg ik rokjes of jurkjes.
Voor de zomer heb ik er 2 driekwart broeken bij gekocht.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Lijkt me zo leuk he.. Zwangerschapskleding shoppen haha
Soms zit ik wel eens bij de maternity lijn van ASOS te kijken en dan denk ik.. Ooh dat wil ik en dat.. ohh en die.. En dan denk ik ineens.. ohnee ik heb geen buik
Soms zit ik wel eens bij de maternity lijn van ASOS te kijken en dan denk ik.. Ooh dat wil ik en dat.. ohh en die.. En dan denk ik ineens.. ohnee ik heb geen buik
Gast- Gast
6 broeken
1 korte broek
2 rokjes
2 jurkjes
5 truitjes met lange mouw
7 truitjes met korte mouw
6 zomertruitjes
2 vesten
1 jasje
1 blouse
5 buikbanden maar die heb ik nog nooit gedragen
eigenlijk veel te veel want ik heb vaak een truitje met lange mouw uit mijn eigen kledingcollectie aan met een zwangerschapstruitje met korte mouw erover aan.
Het enige wat ik wel erg handig vind zijn de broeken.
1 korte broek
2 rokjes
2 jurkjes
5 truitjes met lange mouw
7 truitjes met korte mouw
6 zomertruitjes
2 vesten
1 jasje
1 blouse
5 buikbanden maar die heb ik nog nooit gedragen
eigenlijk veel te veel want ik heb vaak een truitje met lange mouw uit mijn eigen kledingcollectie aan met een zwangerschapstruitje met korte mouw erover aan.
Het enige wat ik wel erg handig vind zijn de broeken.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Valt echt tegen hoor!Punk'd schreef:Lijkt me zo leuk he.. Zwangerschapskleding shoppen haha
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Valt echt tegen hoor!Punk'd schreef:Lijkt me zo leuk he.. Zwangerschapskleding shoppen haha
haha nee joh! Ik zat door dit topic weer even bij ASOS maternity te kijken en ik zou zo 10 dingen kunnen bestellen die ik leuk vind (ik zag echt een super leuk jurkje maar jammer genoeg hebben ze die niet in de 'normale range'.. bummer!)
Gast- Gast
ik heb echt te veel! haha.. Ik heb alle postiekleding van Rejoy te leen! Ik heb nu meer positiebroeken dan dat ik gewone broeken heb, ook heb ik de wereld aan positieshirtjes/truitjes maar ik draag nu voornamelijk alleen maar jurkjes want die zitten het fijnst.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Punk'd schreef:Paper Crown schreef:Valt echt tegen hoor!Punk'd schreef:Lijkt me zo leuk he.. Zwangerschapskleding shoppen haha
haha nee joh! Ik zat door dit topic weer even bij ASOS maternity te kijken en ik zou zo 10 dingen kunnen bestellen die ik leuk vind (ik zag echt een super leuk jurkje maar jammer genoeg hebben ze die niet in de 'normale range'.. bummer!)
De leuke dingen in xs/s zijn trouwens echt zo snel weg!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Punk'd schreef:Paper Crown schreef:Valt echt tegen hoor!Punk'd schreef:Lijkt me zo leuk he.. Zwangerschapskleding shoppen haha
De leuke dingen in xs/s zijn trouwens echt zo snel weg!
hmmzz dat is wel balen haha.. Daar heb ik natuurlijk nooit op gelet
Gast- Gast
Nou inderdaad!
Ik had ook in maart lange broeken nodig en in de zomer juist weer 3kwart en linnen broeken. Ik heb 6 broeken gekocht, 4 zwangerschapsleggings, 8 shirtjes (lange en korte mouw) en voor de rest kocht ik bij de h&m lange shirtjes in een maand groter die droeg ik als jurkje met een los vestje erop bijv. Ook zijn de rokjes van de h&m super handig, die strech rokjes...ik kocht ze een maatje groter...leuk shirtje erop en klaar. Die rokjes zijn geloof ik 5 euro dus als ze uitrekken maakt het ook niet zoveel uit!
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Dames, een tip. De Miss Etam outlet heeft (vaak) enorm veel zwangerschapskleding afgeprijsd, dat zijn de spullen die 8 weken daarvoor gewoon nog in de normale winkel lagen. Geen mutsige dingen, gewoon basics
Gast- Gast
Ik heb bijna geen zwangerschapskleding. 1 t-shirt, 1 shortje, 1 halflange broek en 1 jeansbroek. Daarnaast heb ik nog veel verschillende stretch-broeken die ik gewoon aan kan en ook na mijn zwangerschap nog gewoon kan dragen. Verder draag ik gewoon mijn normale t-shirten en truien. Ook draag ik jurken/rokken, die ik voor mijn zwangerschap ook al droeg.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» 'pre zwangerschapskleding'
» Zwangerschapskleding
» Zwangerschapskleding
» Tip voor zwangerschapskleding.
» Vanaf wanneer zwangerschapskleding?
» Zwangerschapskleding