Irritatietopic
+7
TGR
Susan
SoCali
Guus
Blond
Pussycat
girli
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Irritatietopic
weg ivm kans op herkenning.. (Sorry)?
Laatst aangepast door Break Of Day op wo 16 feb 2011 - 3:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Irritatietopic
En gaat het ook ergens over, wat ze vertelt, of is het gewoon heel irritant omdat het nergens over gaat en ze maar blijft praten?
Mijn irritatie is dat ik nog niks weet qua werk.
Mijn irritatie is dat ik nog niks weet qua werk.
Gast- Gast
Ja ook een collega.. Hij zeurt over alles, echt alles..
De koffiepads zijn van een verkeerd merk en het toiletpapier is niet goed. En hij moet altijd weten wat er in aangeleverde pakketjes zit. Dus dan zeg ik; het is voor *iemand anders* en dan zegt hij; maar wat zit erin dan?
Ja als ik door dozen heen kon kijken???
Nieuwsgierige lul is het.. En hij komt altijd te laat en hij zit `s ochtends eerst 12 minuten op de WC en de helft van de dag staat hij bij andere collega`s op kantoor te lullen onder het mom van 'werkbespreking' blaah..
Hij komt ook vet vaak bij mij staan praten en dan gaatie gewoon nooit weer weg.. Pas als ik naar toilet ga ofzo..
De koffiepads zijn van een verkeerd merk en het toiletpapier is niet goed. En hij moet altijd weten wat er in aangeleverde pakketjes zit. Dus dan zeg ik; het is voor *iemand anders* en dan zegt hij; maar wat zit erin dan?
Ja als ik door dozen heen kon kijken???
Nieuwsgierige lul is het.. En hij komt altijd te laat en hij zit `s ochtends eerst 12 minuten op de WC en de helft van de dag staat hij bij andere collega`s op kantoor te lullen onder het mom van 'werkbespreking' blaah..
Hij komt ook vet vaak bij mij staan praten en dan gaatie gewoon nooit weer weg.. Pas als ik naar toilet ga ofzo..
Gast- Gast
Ik ook aan collega's! Het blijkt onmogelijk afspraken te plannen want niemand kan ooit...en dan om redenen als 'ik wil mijn zoontje elke avond van de week nog kunnen instoppen' en 18.30 is een vreselijke tijd voor gezinnen.
:S
:S
Gast- Gast
Ja, ben ik ein-de-lijk zover dat ik me ertoe kan zetten om rekeningen te betalen...
Doet de internetsite van mijn bank het niet..
Doet de internetsite van mijn bank het niet..
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik ben geïrriteerd door mijzelf. Ik ben mijn antwoorden kwijt van een toets nu de antwoorden online staan. Echt weer iets voor mij!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Wat ben ik blij dat ik nog in mijn zwangerschapsverlof zit zeg als ik dit zo lees over collega's hahahaha
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
ik haal het ff weer weg ivm herkenning!Brennuss schreef:Hoe gaat het met je stagiaire Mozz?
Laatst aangepast door mozzarella op vr 4 feb 2011 - 0:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Huuhh, wat apart joh, ook omdat je weet dat ze beide een relatie hebben . Mooi dat ze weg is, zal vast een opluchting zijn
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Oh Mozz, dat meen je niet!!?!. Wat erg, haha!
Ja iedereen stond daar echt zo van...ok....??? Ik had haar een voldoende gegeven want haar werk opzich was niet slecht en had geen zin haar voor de toekomst nog een trap na te geven. Maar toen ze haar cijfer eenmaal had ging ze nog arrogant tegen me doen ook!
Gast- Gast
Hahaha, wat erg. Nouja, logisch van die voldoende. Die verhalen van jou over haar vind ik niet erg professioneel over komen
Gast- Gast
Brennuss schreef:Hahaha, wat erg. Nouja, logisch van die voldoende. Die verhalen van jou over haar vind ik niet erg professioneel over komen
Het irritante was...het is een hele mooie meid en al mijn mannelijke collega's met wie ik eigenlijk hele goeie buddy's ben konden geen slecht woord over haar horen...dan was ik gewoon 'jaloers' hahahahaha.
Gast- Gast
Ik ben verkouden en zit al de hele ochtend te niezen. Krijg er nog spierpijn van in mn ribben
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
ik irriteer me aan het klussen bij mij in de straat, ze zijn bij mij aan de overkant al weken bezig... maar nu zijn ze ook bij de directe buren begonnen!
aarrrg, zagen, boren, hameren... de hele dag door!
dan is kantoor aan huis ineens echt rete-irritant!
aarrrg, zagen, boren, hameren... de hele dag door!
dan is kantoor aan huis ineens echt rete-irritant!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Ik word helemaal gek van mezelf. Ik heb een luchtweginfectie. Ben wat benauwd en loop alleen maar te hoesten. Zo erg dat ik er soms van moet kokhalzen. En dankzij al dat hoesten en heb ik ook overal in mijn bovenlichaam spierpijn..
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
SoCali schreef:Ik word helemaal gek van mezelf. Ik heb een luchtweginfectie. Ben wat benauwd en loop alleen maar te hoesten. Zo erg dat ik er soms van moet kokhalzen. En dankzij al dat hoesten en heb ik ook overal in mijn bovenlichaam spierpijn..
Heb je al medicijnen?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:SoCali schreef:Ik word helemaal gek van mezelf. Ik heb een luchtweginfectie. Ben wat benauwd en loop alleen maar te hoesten. Zo erg dat ik er soms van moet kokhalzen. En dankzij al dat hoesten en heb ik ook overal in mijn bovenlichaam spierpijn..
Heb je al medicijnen?
Nee die krijg ik dus niet, want het is een virus.
Het moet vanzelf over gaan en kan zelfs 2 a 3 weken duren. Dikke pech dus.
SoCali- Fluisteraar
Kunnen ze ook geen inhaler met Ventolin voorschrijven dan, zodat je iets meer lucht hebt? Wekenlang benauwd zijn is toch doodvermoeiend?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Raar dat je geen medicatie krijgt bij een luchtweginfectie. Als je antibiotica krijgt ben je met een paar dagen van de ergste benauwdheid af. Raar hoor.
Gast- Gast
Susan schreef:Kunnen ze ook geen inhaler met Ventolin voorschrijven dan, zodat je iets meer lucht hebt? Wekenlang benauwd zijn is toch doodvermoeiend?
Ik ben wel wat benauwd maar niet constant.
En alleen als ik aanhoudende koorst krijg en zieker wordt moet ik terug komen, want dan kan het overgaan in een longontsteking. Dan krijg je wel antibiotica.
SoCali- Fluisteraar
Ik erger me aan mezelf, mijn rusteloosheid en mijn chronische ontevredenheid en onverzadigbaarheid (als dat al een woord is)
Verder ben ik best wel blij vandaag. Ik heb een afstudeeropdracht gekregen
Verder ben ik best wel blij vandaag. Ik heb een afstudeeropdracht gekregen
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: