Hoe zie je er NU uit
+15
Muppetje
Linnie1985
Suus
_Lacey_
GeKKiE
xxjojootjexx
Blair
Antibes
JD
Elliot
Marin
Sterre
Parel
Ibbeltje
Lavendel
19 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe zie je er NU uit
Marin schreef:Boek is op de post trouwens.
*doet een vreugdedansje*
En mijn vriend vond me mooi met mijn make-up
Gast- Gast
marrakech!Rood schreef:Waar ben je dan? Egypte ofzo?Powerbabe schreef:Ik lig even te Chillen op bed in het hotel na een super leuke wandeling. Het is vandaag offerfeest dus alles is dicht. Heel gek zo'n verlaten stad terwijl het normaal mega druk is.
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door _Lacey_ op vr 26 okt 2012 - 9:37; in totaal 1 keer bewerkt
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Wow ik herken je haast niet Lacey!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
oeps ik had ineens geen tijd meer vanmiddag, dus nu maar een terwijl ik enorm gaar in bed lig, met kleine oogjes zonder lenzen. Marin, je ziet er echt goed uit op je foto's! En pb oranje staat je fantastisch!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
PB, wat heb jij aan op die foto? Lijkt verdacht veel op een jurk die ik een keer in de sale bij H&M heb gekocht en maar heb gehouden omdat ie zo leuk was als verkleedjurk Haha, ben nu benieuwd of het dezelfde is en of jij je er geen wandelende suikerspin in voelt
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Laatst aangepast door Sunprincess op za 27 okt 2012 - 8:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik zit nu in mijn pyjama onder een dekentje met laptop op de bank. Twijfelde of ik nog met mijn man mee zou gaan naar een feestje, maar de heftige hagelbui gaf de doorslag
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Haha, je bent inderdaad vrij groot, Sunprincess!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik hang in mn eentje op de bank met een bak nep-BJ-ijs (die wel wat minder lekker is dan de echte ). "Ik hou van Holland" weerspiegelt in mn bril!
Bliss- Lady Post-a-lot
In mijn mooie rood met zwarte werkkleding (rood werkvest en zwarte trainingsbroek). Nog geen zin gemaakt om te douchen + veel spierpijn waardoor ik amper op kan staan/lopen .
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik lig heel charmant in mijn pyjama op de bank onder een knalroze dekentje. Met een slapende baby op mn borst.
Ben wel vandaag naar de kapper geweest, dus mn haar zit wel leuk,haha
Ben wel vandaag naar de kapper geweest, dus mn haar zit wel leuk,haha
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Met een zwarte te grote joggingbroek aan en een trui van mijn oude werk. Verder is mijn haar opgefrot in een knot, want het is te lang/te zwaar en ik moet iets nieuws maar ik weet niet wat (en ik heb heel veel krullen en een rond gezicht dus ik vind het moeilijk).
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
haha! Het is een koraal/zalmroze jurk tot over de knie. En ik vind hem heel leuk! Krijg er ook mega veel complimenten over. Dus als jij dezelfde hebt: doe hem aan! Haha! Als leent het weer in Nederland zich er nu niet voor.Bliss schreef:PB, wat heb jij aan op die foto? Lijkt verdacht veel op een jurk die ik een keer in de sale bij H&M heb gekocht en maar heb gehouden omdat ie zo leuk was als verkleedjurk Haha, ben nu benieuwd of het dezelfde is en of jij je er geen wandelende suikerspin in voelt
Gast- Gast
Best hip voor iemand die net uit bed komt. Zwarte legging (ja daar slaap ik nu ook in, las dat hier als tip, fantastisch! Ook om te sporten) met een paars off shoulder shirt en een lekkere dikke sjaal met dezelfde kleur gebreide pantoffels.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ehm... niet fotowaardig, haha.
Heb mn knalrode pyamabroek aan, een zalmroze bigshirt, grijze dikke kniekousen en mijn blauwe 'MRS.' badjas.
Tel daar een make-uploos hoofd (op uitgeveegde mascara na) met bril en verward haar bij op en je krijgt aardig een beeld.
Heb mn knalrode pyamabroek aan, een zalmroze bigshirt, grijze dikke kniekousen en mijn blauwe 'MRS.' badjas.
Tel daar een make-uploos hoofd (op uitgeveegde mascara na) met bril en verward haar bij op en je krijgt aardig een beeld.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:haha! Het is een koraal/zalmroze jurk tot over de knie. En ik vind hem heel leuk! Krijg er ook mega veel complimenten over. Dus als jij dezelfde hebt: doe hem aan! Haha! Als leent het weer in Nederland zich er nu niet voor.Bliss schreef:PB, wat heb jij aan op die foto? Lijkt verdacht veel op een jurk die ik een keer in de sale bij H&M heb gekocht en maar heb gehouden omdat ie zo leuk was als verkleedjurk Haha, ben nu benieuwd of het dezelfde is en of jij je er geen wandelende suikerspin in voelt
Haha ja, die jurk is het idd! Had m voor 9 eurootjes een keer in de online shop besteld. Ik heb hem één keer aan gehad toen ik verkleed moest als prinses (op de middelste foto in het fototopic bij L&R!). Heb jij ook een foto met die jurk aan, waarop ie helemaal te zien is?
Bliss- Lady Post-a-lot
Helemaal leuk in mijn donkerblauwe pencildress, al zeg ik hetzelf.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Helemaal leuk in mijn donkerblauwe pencildress, al zeg ik hetzelf.
Daar geloof ik helemaal niks van. Foto!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: