Hoe zie je er NU uit
+15
Muppetje
Linnie1985
Suus
_Lacey_
GeKKiE
xxjojootjexx
Blair
Antibes
JD
Elliot
Marin
Sterre
Parel
Ibbeltje
Lavendel
19 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoe zie je er NU uit
Daar doe ik niet aan mee haha. Ik heb net schoongemaakt in ontzettend lelijke huiskleding.. een heel oud vest van mijn vriend.. Mijn pony zit alle kanten op en ik heb mijn bril op .. Heel charming
Gast- Gast
Nou ik zie er niet uit met een zieke kop, daarom waren de foto's voor mijn topic ook mislukt.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Leuk parel!
-weg-
-weg-
Laatst aangepast door Sterre op za 27 okt 2012 - 19:48; in totaal 1 keer bewerkt
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Moooooi jullie twee!!
Dit is voor mij wel heel erg nu, want ik heb echt nét deze sjaal gekocht en midden in de V&D deze foto's staan maken terwijl ik nu met een sapje boven zit ;-)
Ik had het koud, zoals je kan zien aan m'n wangen en neus
Dit is voor mij wel heel erg nu, want ik heb echt nét deze sjaal gekocht en midden in de V&D deze foto's staan maken terwijl ik nu met een sapje boven zit ;-)
Ik had het koud, zoals je kan zien aan m'n wangen en neus
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Leuk Parel, je haar is fantastisch!
Wat ben jij een mooie vrouw Sterre!
Marin, leuke foto's, bril staat je goed! Ik was net ook nog in die V&D, haha! Heb je niet gezien!
Dit ben ik nu:
**
Wat ben jij een mooie vrouw Sterre!
Marin, leuke foto's, bril staat je goed! Ik was net ook nog in die V&D, haha! Heb je niet gezien!
Dit ben ik nu:
**
Laatst aangepast door Caroline. op vr 26 okt 2012 - 19:33; in totaal 1 keer bewerkt
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Wat heb jij toch een Lief koppie. Je had me niet kunnen zien want ik ben in De. haag!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Oh haha het leek op de V&D in A'veen!
Elliot- Ratel
Caroline. schreef:Oh haha het leek op de V&D in A'veen!
lijken niet alle V&D's op elkaar? Bedoel als ik de achtergrond zie zo ziet die er hier ook ongeveer uit
Gast- Gast
Sterre, je bent idd een mooie vrouw! Heel klassiek gezicht heb je, net een ballerina!
Marin, leuke sjaal!
Caroline, je hebt idd een onwijs lief gezicht! Volgens mij ben je heel schattig!
Marin, leuke sjaal!
Caroline, je hebt idd een onwijs lief gezicht! Volgens mij ben je heel schattig!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Lily schreef:Caroline. schreef:Oh haha het leek op de V&D in A'veen!
lijken niet alle V&D's op elkaar? Bedoel als ik de achtergrond zie zo ziet die er hier ook ongeveer uit
Daar heb je een punt.
Parel: Haha ik vind het wel grappig dat je denkt dat ik schattig ben, vind ik zelf namelijk niet, ik kan juist best wel een kreng zijn..
Komt vast door m'n blauwe oogjes, haha.
Elliot- Ratel
.
Laatst aangepast door Pippa op do 1 nov 2012 - 4:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik zie er niet uit haha.
Morgen eindelijk sinds maaanden naar de kapper, daarna durf ik wel een foto te plaatsen denk ik
@Parel...zie jij er ook wel eens slecht uit?? kunnen we speciaal voor parel even een "net uit bed foto topic maken". You're pretty!
Morgen eindelijk sinds maaanden naar de kapper, daarna durf ik wel een foto te plaatsen denk ik
@Parel...zie jij er ook wel eens slecht uit?? kunnen we speciaal voor parel even een "net uit bed foto topic maken". You're pretty!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Wat een leuke sjaal marin!
Parel lekker wijf!
Ik lig even te Chillen op bed in het hotel na een super leuke wandeling. Het is vandaag offerfeest dus alles is dicht. Heel gek zo'n verlaten stad terwijl het normaal mega druk is.
er is iets gek aan deze foto?! Ik lijk wel een beetje bezeten haha.
Parel lekker wijf!
Ik lig even te Chillen op bed in het hotel na een super leuke wandeling. Het is vandaag offerfeest dus alles is dicht. Heel gek zo'n verlaten stad terwijl het normaal mega druk is.
er is iets gek aan deze foto?! Ik lijk wel een beetje bezeten haha.
Gast- Gast
Door je grote ogen doe e me een beetje hieraan denken
Maar jij bent mooier!
Maar jij bent mooier!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Haha, ik vond je een beetje gefacelift ipv bezeten! Wenkbrauwen opgetrokken ofzo? Je kijkt een beetje verbaasd haha.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
hahahaha. Overly attatched! Misschien is dat het wel want ik heb mijn vriendje al 6 dagen niet gezien en ik mis hem wel een beetjePixie schreef:Door je grote ogen doe e me een beetje hieraan denken
Maar jij bent mooier!
Gast- Gast
haha, Hmm wie weet hebben ze dat stiekem gedaan bij me in de Hammam:p ik lag wel een beetje ongemakkelijk wie weet trok ik daarom een gek gezicht.Antibes schreef:Haha, ik vond je een beetje gefacelift ipv bezeten! Wenkbrauwen opgetrokken ofzo? Je kijkt een beetje verbaasd haha.
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Pippa op do 1 nov 2012 - 4:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Im a mess today, maar dat ben ik op vrijdagen altijd, dan kun je de drukte van de hele week op mijn gezicht zien. Gelukkig zijn mijn airbags niet zo zichtbaar op de foto. Oh en mn kapsel......
.......weg
Powerbabe, mag ik jou oooooogen?!!!
.......weg
Powerbabe, mag ik jou oooooogen?!!!
Laatst aangepast door Babydoll op vr 26 okt 2012 - 8:31; in totaal 1 keer bewerkt
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: