Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met kinderen met een lichamelijke beperking

4 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand ervaring met kinderen met een lichamelijke beperking Empty Iemand ervaring met kinderen met een lichamelijke beperking

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 1:33

...die ik wat zou mogen vragen over kinderen in een (elektrische) rolstoel, buitenspelen en spelmateriaal?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met kinderen met een lichamelijke beperking Empty Re: Iemand ervaring met kinderen met een lichamelijke beperking

Bericht  Guusje vr 26 okt 2012 - 1:36

Ik heb zelf een lichamelijke beperking en vriendinnen in een elektische rolstoel. Wat voor vragen heb je? Weet niet zeker of ik ze kan beantwoorden. Iemand ervaring met kinderen met een lichamelijke beperking 561177
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Iemand ervaring met kinderen met een lichamelijke beperking Empty Re: Iemand ervaring met kinderen met een lichamelijke beperking

Bericht  Blueschick vr 26 okt 2012 - 1:55

Ik heb met gehandicapte kinderen gewerkt in het Centrum voor Bijzondere Tandheelkunde maar denk dat je daar niks aan hebt he?
Blueschick
Blueschick
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Xanna vr 26 okt 2012 - 7:04

Je mag mij wel pmen als je er iets aan hebt; ik heb ervaring met het werken met kinderen met een lichamelijke beperking in een revalidatiecetrum (0-4 jarigen) en schoolsetting (tot 12 jaar), dus misschien kan ik je helpen!

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Slakje vr 26 okt 2012 - 7:12

Ik ben monitor geweest op een kamp voor mensen met een mentale beperking, maar vaak hadden ze ook een lichamelijke beperking.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 7:51

Even een toelichting: Ik vraag dit namens mijn collega, haar beide kinderen hebben een progressieve spierziekte. De oudste (nu 9) zit ineen rolstoel, elektrisch, en zoekt speelgoed om mee buiten te spelen, zowel op school met haar klas, als alleen, buiten schooltijden. Het gaat ook echt om gewoon speelgoed. Dingen als een bal/vangen etc vallen al af omdat ze dat zelf niet kan oppakken, ze kan niet bij de grond. Wie heeft er ideeën, of bij voorkeur zelfs een site waar ze samen op kunnen kijken?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: