Zou jij zo'n relatie aangaan als in 50 tinten...
+23
Marsy28
RYW
love
kwebbeltje
mzcharlotte
Bubbelicious
rapa nui
Peanut
Derpy
Susan
Star007
Ilovethe90s
Mama Titty
Snoes
Blond
Stuiterbal
Rush
Jeanette
Caro
Bliss
xxjojootjexx
Discordia
Printje
27 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Zou jij zo'n relatie aangaan als in 50 tinten...
Het boek pretendeert dat het om een bdsm relatie gaat. In praktijk lijkt het werkelijk nergens op. Hij is dominant, maar dan meteen in alles, en de seks is werkelijk voor mietjes.Rood schreef:Iemand zin me in een spoiler te vertellen OM WELK SOORT RELATIE HET HIER GAAT!!!
*moet vraag beantwoorden, moet vraag beantwoorden, moet vraag beantwoorden*
Gast- Gast
Vind jij.....Eucalypta schreef:Het boek pretendeert dat het om een bdsm relatie gaat. In praktijk lijkt het werkelijk nergens op. Hij is dominant, maar dan meteen in alles, en de seks is werkelijk voor mietjes.Rood schreef:Iemand zin me in een spoiler te vertellen OM WELK SOORT RELATIE HET HIER GAAT!!!
Gast- Gast
En nee, ik zou nooit een relatie aangaan op die manier. Dat controlerende is belachelijk en heeft niets met bdsm te maken. En het zou uitdraaien op andersom volgens mij.
Gast- Gast
Maar hij controleert dus haar leven? Niet alleen tussen de lakens?
Gast- Gast
Nou ja, de seks is misschien heftig, maar heeft niet zo heel véél met bdpm te maken. Er wijn wat zat mensen die alleen slaan of geslagen worden zonder dat daar seks bij komt kijken bijv. En erg heftig qua bdsm vind ik het niet. Een sporadisch pak slaag op d'r kont, that's all.
Gast- Gast
In belachelijk extreme mate. Wat ze eet, wat ze draagt, hoeveel ze sport, waar ze werkt enzovoorts, enzovoorts.Rood schreef:Maar hij controleert dus haar leven? Niet alleen tussen de lakens?
Gast- Gast
Eucalypta schreef:In belachelijk extreme mate. Wat ze eet, wat ze draagt, hoeveel ze sport, waar ze werkt enzovoorts, enzovoorts.Rood schreef:Maar hij controleert dus haar leven? Niet alleen tussen de lakens?
Oh en daar moet ze ook nog een contractje voor tekenen. Dat ze dat alles doet namens zijn eisen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
En bdsm is van alles en gaat inderdaad over controle, maar niét over die mate van controle. Je kunt bepalen of en hoe iemand klaarkomt, of niet, je beschikt over het lijf van de ander, maar alles binnen grenzen of soms net niet. Maar in 99% van de gevallen is de relatie verder gelijkwaardig. Als het gaat om werk, eten, enzovoorts. Niet helemaal,ook daarin kan je controle uitoefenen maar er zijn niet zoveel mensen die dat doen. Ze zijn er wel hoor, die naar bed gestuurd worden en vastgebonden slapen, maar ik denk niet dat dat zo algemeen is.
Gast- Gast
Goh, wat komt dan me bekend voor...Eucalypta schreef:In belachelijk extreme mate. Wat ze eet, wat ze draagt, hoeveel ze sport, waar ze werkt enzovoorts, enzovoorts.Rood schreef:Maar hij controleert dus haar leven? Niet alleen tussen de lakens?
Gast- Gast
Daar ga ik maar niet te veel over nadenken.Chance schreef:Oh en daar moet ze ook nog een contractje voor tekenen. Dat ze dat alles doet namens zijn eisen.Eucalypta schreef:In belachelijk extreme mate. Wat ze eet, wat ze draagt, hoeveel ze sport, waar ze werkt enzovoorts, enzovoorts.
Mijn antwoord is dus: nee, dat zou ik nooit kunnen.
Laatst aangepast door Rood op wo 24 okt 2012 - 6:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Goh Rood, ben jij even kieskeurig
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Eucalypta schreef:Het boek pretendeert dat het om een bdsm relatie gaat. In praktijk lijkt het werkelijk nergens op. Hij is dominant, maar dan meteen in alles, en de seks is werkelijk voor mietjes.Rood schreef:Iemand zin me in een spoiler te vertellen OM WELK SOORT RELATIE HET HIER GAAT!!!
Ik ben het echt met je eens.. Ik bedoel hoe vaak zijn ze nu daadwerkelijk in de kamer geweest..2x? en daar werd ze een beetje op der kont gekletst.. Verder was het alleen vanilleseks .. Ohh hij kijkt me aan.. jaa.. ik voel het in me doos.. whoooo ik kom omdat ik een knipoog krijg
Gast- Gast
Misschien moet ik inderdaad mijn eisenlijstje aanpassen.RYW schreef:Goh Rood, ben jij even kieskeurig
Gast- Gast
Dr. Grey was dus gewoon een neger.Punk'd schreef:Ik ben het echt met je eens.. Ik bedoel hoe vaak zijn ze nu daadwerkelijk in de kamer geweest..2x? en daar werd ze een beetje op der kont gekletst.. Verder was het alleen vanilleseks .. Ohh hij kijkt me aan.. jaa.. ik voel het in me doos.. whoooo ik kom omdat ik een knipoog krijg
Gast- Gast
Rood schreef:Misschien moet ik inderdaad mijn eisenlijstje aanpassen.RYW schreef:Goh Rood, ben jij even kieskeurig
Ja, zo kom je nooit aan de man natuurlijk, als je een beetje obsessieve absolute controle over je doen en laten (inclusief contract) en vanillegepets op je drilbillen niet eens kan handelen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Rood schreef:Dr. Grey was dus gewoon een neger.Punk'd schreef:Ik ben het echt met je eens.. Ik bedoel hoe vaak zijn ze nu daadwerkelijk in de kamer geweest..2x? en daar werd ze een beetje op der kont gekletst.. Verder was het alleen vanilleseks .. Ohh hij kijkt me aan.. jaa.. ik voel het in me doos.. whoooo ik kom omdat ik een knipoog krijg
Die snap ik niet (nu voel ik me echt een nerd haha)
Gast- Gast
Vanilleseks? Knipoogjesseks?Punk'd schreef:Die snap ik niet (nu voel ik me echt een nerd haha)Rood schreef:Dr. Grey was dus gewoon een neger.
Gast- Gast
Rood schreef:Vanilleseks? Knipoogjesseks?Punk'd schreef:Die snap ik niet (nu voel ik me echt een nerd haha)Rood schreef:Dr. Grey was dus gewoon een neger.
haha ik weet het gewoon echt niet.. Ik vraag aan mijn vriend.. zegt hij heel droog 'Omdat vanille stokjes zwart zijn' hahahaha ik zo neeh.. hij zo ja weet ik veel.. Ik ken dat hele boek niet
Gast- Gast
Ik heb ooit iets van 8 maanden zo'n vriend gehad. Niet zó erg als Christian hoor, maar het kwam in de buurt. En vond het een verademing na mijn ex die best wel een watje was en van wie ik alles mocht. Maar na 8 maanden vond ik het vreselijk vermoeiend en was ik er wel klaar mee. Maar in het begin, die spanning en dat dominante, geweldig
Gast- Gast
Aan de ene kant vind ik hem heel lief voor haar maar het zou mij allemaal veel te veel benauwen.. bovendien kan ik heel goed dingen zelf bepalen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Rood schreef:Dr. Grey was dus gewoon een neger.Punk'd schreef:Ik ben het echt met je eens.. Ik bedoel hoe vaak zijn ze nu daadwerkelijk in de kamer geweest..2x? en daar werd ze een beetje op der kont gekletst.. Verder was het alleen vanilleseks .. Ohh hij kijkt me aan.. jaa.. ik voel het in me doos.. whoooo ik kom omdat ik een knipoog krijg
Volgens mij haal je nu iets door elkaar
Ik vond trouwens dat Ana wel héél makkelijk klaarkomt. Hij hoeft haar maar aan te kijken of ze komt al tot een hoogtepunt.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Één keer aan d'r maagdelijke tepels draaien en voila.
Gast- Gast
Carrie schreef:Ik heb ooit iets van 8 maanden zo'n vriend gehad. Niet zó erg als Christian hoor, maar het kwam in de buurt. En vond het een verademing na mijn ex die best wel een watje was en van wie ik alles mocht. Maar na 8 maanden vond ik het vreselijk vermoeiend en was ik er wel klaar mee. Maar in het begin, die spanning en dat dominante, geweldig
Carrie toch!!
Maar die spanning lijkt me heeeerlijk! Maar je moet me wel gewoon lekker laten eten wat ik wil en laten sporten wanneer IK dat wil. Maar goed: uiteindelijk tekent ze dat contract toch niet? Ze doet alleen net alsof ze nog een eigen wil heeft en haar eigen mening maar die laat ze ook beinvloeden door hem..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik zou zo'n relatie niet aan kunnen gaan. Vooral het feit dat hij haar overal controleert, ook al bedoelt hij het goed, daar zou ik niet mee overweg kunnen. Verder vind ik hun relatie op het einde van de boeken niet heel abnormaal eigenlijk.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» een relatie aangaan met iemand die kinderen heeft !!!
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Heb jij een relatie?
» Heb jij een relatie
» Heb jij een relatie??
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Heb jij een relatie?
» Heb jij een relatie
» Heb jij een relatie??
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: