Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij zo'n relatie aangaan als in 50 tinten...

+23
Marsy28
RYW
love
kwebbeltje
mzcharlotte
Bubbelicious
rapa nui
Peanut
Derpy
Susan
Star007
Ilovethe90s
Mama Titty
Snoes
Blond
Stuiterbal
Rush
Jeanette
Caro
Bliss
xxjojootjexx
Discordia
Printje
27 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Zou jij zo'n relatie aangaan als in 50 tinten... - Pagina 6 Empty Re: Zou jij zo'n relatie aangaan als in 50 tinten...

Bericht  IlikeBali za 17 nov 2012 - 5:45

Zeker niet...daar ben ik zelf veel te dominant voor Wink

IlikeBali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 67
Punten : 74
Registratiedatum : 11-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij zo'n relatie aangaan als in 50 tinten... - Pagina 6 Empty Re: Zou jij zo'n relatie aangaan als in 50 tinten...

Bericht  Red&Blue do 6 dec 2012 - 4:40

Wij hebben vaak BDSM sex. Mijn vriend is de Dom en ik de sub. Die rollen vinden we allebei het fijnst, dus dat komt precies goed uit. Hij vindt die controle heel erg lekker en ik vind het heel spannend dat ik niet precies weet wat hij gaat doen. Hij slaat me en bindt me vast tijdens de seks en we spelen met heet kaarsvet wat massageolie wordt. Ook doen we het anaal en proberen we veel andere dingen uit. Alleen gaggen is een hard limit voor mij en dat weet hij en respecteert hij. Ik vind vanilleseks, zoals het in het boek genoemd wordt, ook lekker, maar sinds ik dit ken geniet ik hier wel meer van. Ik vind het erg leuk om dit uit te proberen. Ik hoop dat er meer meiden hier zijn die hier open over zijn.

Maar naast die BDSM sex hebben we gewoon een erg liefdevolle relatie. Het doet onze relatie veel goeds zelfs, doordat we zo open naar elkaar zijn en duidelijk leren onze grenzen aan te geven. Het is dus totaal niet zo'n ontspoorde relatie zoals in 50 tinten grijs en gewoon gelijkwaardig. We werken allebei hard, verdienen allebei veel, leven en zien elkaar gewoon totaal als gelijken. Dat is wel heel anders dan in het boek. Ik heb alleen het eerste boek gelezen. Ik vond het wel heel interessant om te zien hoe zij er in staan. Ik herkende er wel veel van, maar ben wel blij dat wij niet zo'n verstoorde relatie hebben die niet goed komt. In het eerste boek viel de echte BDSM me nog wel mee overigens. Wordt dat nog meer in de volgende boeken? Ze draaien er wel heel erg om heen met al dat gepraat. Die speelkamer van hem vond ik wel heel grappig om te lezen, wat daar in staat. Viel me tegen dat ze het niet vaker gebruikt hadden. Al wil ik zelf ook nog steeds een flogger kopen, die mist nog in ons assortiment. Nu slaat ie nog met de hand. Laughing Er is zelfs een 50 tinten grijs sexspeeltjescollectie zag ik. Dat is dan wel weer beetje suf.

Red&Blue
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 05-12-12

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 8:12

Ik herzie mijn mening, hij vist.......

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: