Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

+68
Mida4you
Caribbeanlover
Blair
M_as
Aimee
MissD
litllejoy
Aziraphale
Zora
Bay
Pompoen
Lady Starstruck
Bisq
Middleme
Curious
Shy
xxDila
Alex
Sterre
Guus
Happydobby
GreenGrass
Niekske
Jeanette
Shisha
xxjojootjexx
ExpressoB
Elliot
Jerry
Discordia
Ooh La La!
Melis_je
Marin
Caroow
Red Velvet
Twellie
Parel
Atelier Madame
Toet
M@niek
*Troela*
Lady4
Star007
Mamsie
Rumble
Japie
Arwyn
Caro
Paper Crown
RioolSpook
Bliss
Rebecca
mzcharlotte
marjoleinnn
Highway
Marie
Bazinga
loura
SoCali
Ibbeltje
Blond
Kowalski
Stuiterbal
Poubelle
Antibes
Lejow
Inge
Burn
72 plaatsers

Pagina 6 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 6 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 8:57

Rumble schreef:
Antibes schreef:
Rumble schreef:
Bliss schreef:Rumble, wat lief dat je op iedereen reageert Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 6 561177

Ik ben in een goeie bui vanavond Laughing

Feeeeeel the love! Ik was ook al op dreef! I love you I love you I love you I love you I love you

Spread the word, baby!!

Peace, love and icecream!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 6 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 8:58

Kowalski schreef:

Ik had de "s" doorgestreept maar dat zie je niet Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 6 394967

Oke, vooruit dan.

Maar, die foto, waar blijft die? Doe anders je mooiste outfitfoto Wink

Gast
Gast

Bericht  Mamsie di 23 okt 2012 - 9:04

Deze vind ik wel leuk.
Weg

Laatst aangepast door Mamsie op za 27 okt 2012 - 4:19; in totaal 1 keer bewerkt
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 9:05

Oelalaaaaa, junk in the trunk! Sexy foto Mamsie! En mooi koppie heb je ook, maar dat wisten we al!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 9:06

Mamsie, het contrast op de tweede en derde foto vind ik heel groot, lieve mama en femme fatale. Op beide foto's sta je prachtig en je kan het allebei hebben smile

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 23 okt 2012 - 9:06

Lekkere kont, Mamsie!! Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Poubelle di 23 okt 2012 - 9:07

PC you're gorgeous! Die foto waarop je danst (?) op je bruiloft is zó mooi!

Chipp, ook jouw trouwfoto vind ik prachtig, je straalt!

Caro, die laatste foto; HOT!

Mamsie, pretty lady! Die foto van jou en je mannen vind ik geweldig, zo'n mooie, pure foto!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Star007 di 23 okt 2012 - 9:08

*

Beetje vage foto.

Wow Pixie, PC, Antibes wat zijn jullie opvallend mooi!!

Mamsie: Dat jij al 3 kids hebt zeg!! Je ziet er echt goed uit Laughing

Laatst aangepast door Star007 op di 23 okt 2012 - 9:55; in totaal 2 keer bewerkt
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Lady4 di 23 okt 2012 - 9:09

Wat een prachtige foto's! Ik ben bang dat ik een heleboel mensen vergeet, maar bij deze wat reacties:

Leaf, jij bent prachtig! Net zoals Antibes. Ik vind jullie op de een of andere manier op elkaar lijken. Jullie hebben ook allebei zo'n mooie gladde huid.
Pixie, ik vind jou echt een bijzondere mooie vrouw. Anders dan anderen en dan op een hele mooie, stoere manier. Joan, dat vind ik ook van jou.
Chipp, ik denk jou altijd ergens van te kennen als ik een foto van je zie. Je hebt een heel mooi sprekend gezicht en prachtige krullen.
Paper Crown, beauty as ever!
Caro, wat leuk om eens een foto van jou te zien! Ik had me je zo anders voorgesteld, in ieder geval blond. Je bent een mooie vrouw.
Bliss, prachtige foto's van jou ook.

Onderstaande foto's vind ik wel mooie foto's van mezelf, met name de eerste. Maar de foto's waarop ik mezelf het mooist vind staan, zijn foto's met anderen en die plaats ik hier niet.

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 6 310885_2358169066517_1679525296_nWat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 6 406200_3845910459122_785524173_n

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 6 295793_2235796687284_1226402398_nWat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 6 297326_2140703430012_876793222_n

Laatst aangepast door Lady4 op di 23 okt 2012 - 9:17; in totaal 5 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mamsie di 23 okt 2012 - 9:10

Chipp schreef:Mamsie, het contrast op de tweede en derde foto vind ik heel groot, lieve mama en femme fatale. Op beide foto's sta je prachtig en je kan het allebei hebben Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 6 561177

hahaha ja nu je het zegt.

jaa de bolle billen zijn aanwezig!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Blond di 23 okt 2012 - 9:11

Lady4, de laatste twee foto's zijn op Curaçao of niet? De eerste foto met je neefje is trouwens ook al zo leuk!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 9:15

Star007 schreef:

Wow Pixie, PC, Antibes wat zijn jullie opvallend mooi!!

Dankjeweeelll! En woeii, ik voel me vereerd in dat rijtje! Embarassed
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 9:15

Lady, dank je! Wie weet heb ik een dubbelganger (of je bent trouwe kijker van Max Geheugentrainer laughcry )
Die foto met je neefje is mooi, je ziet je genieten!

Gast
Gast

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 9:17

Lady! Mooie foto's! Ik vind die met bril ook echt enorm mooi! Weet niet of het de bril of het haar omhoog is, maar staat je echt supergoed!! Hoewel los haar ook super staat trouwens, mooi haar gewoon.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Lady4 di 23 okt 2012 - 9:18

Ik draag mijn bril niet veel, maar als ik hem op heb krijg ik er veel complimenten over.
De tweede foto is inderdaad Curaçao, de andere is op Cyprus genomen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Caro di 23 okt 2012 - 9:39

Hhaha Lady: grappig! Ik ben van nature ook blond, maar verf het de laatste tijd bruin. Staat leuker vind ik :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  *Troela* di 23 okt 2012 - 9:51

Lejow ik vind de 2e foto van jullie echt heel leuk en vooral vrolijk!
Antibes, jij bent echt een super mooie meid!
Pixie het korte haar vind ik je zoveel stoerder staan, zo spring je er echt meer uit! Je bent al mooi, maar met het korte nog mooier!
Ibbel, erg leuke foto! Ziet er super gelukkig uit Very Happy
Mamsie de foto met je mannen is echt geweldig, heb hem hier vaker voorbij zien komen maar hij springt er echt uit!

Ik plaats hier eigenlijk niet echt foto's van mezelf, maar hier 2 die ik wel oke vind:

Samen met zoon gek doen voor de cam, 1 van de vele foto's

.

Nieuw kapsel foto Wink

Laatst aangepast door Mama1985 op wo 24 okt 2012 - 0:28; in totaal 1 keer bewerkt

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  M@niek di 23 okt 2012 - 10:03

Ik vind deze 2 wel leuk:

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 6 Foto-PHTOI76F

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 6 Foto-SJIGCLDK
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Toet di 23 okt 2012 - 10:11

Ik ben serieus al de hele avond opzoek naar een foto maar kan er geen vinden! Ja, ik heb wel een paar foto's waar ik leuk/mooi op sta, maar dat is allemaal samen met vriendinnen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Atelier Madame di 23 okt 2012 - 10:14

Super mooie foto's allemaal!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 10:15

Toet schreef:Ik ben serieus al de hele avond opzoek naar een foto maar kan er geen vinden! Ja, ik heb wel een paar foto's waar ik leuk/mooi op sta, maar dat is allemaal samen met vriendinnen.

Zijn ze niet afknipbaar? Mijn oranje-foto was ook met zus.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 10:16

.

Laatst aangepast door Pippa op wo 24 okt 2012 - 4:42; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 10:16

Toet schreef:Ik ben serieus al de hele avond opzoek naar een foto maar kan er geen vinden! Ja, ik heb wel een paar foto's waar ik leuk/mooi op sta, maar dat is allemaal samen met vriendinnen.
Jonguh, jij bent op élke foto leuk! Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 6 281626781

Gast
Gast

Bericht  Toet di 23 okt 2012 - 10:39

Smikkell schreef:
Jonguh, jij bent op élke foto leuk! Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 6 281626781

Wat liefffff I love you
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Parel di 23 okt 2012 - 10:44

Ik zie hier serieus alleen maar lekkere wijvuh! :cheering: :cheering: :cheering:
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: