Dromen aankomende 5 jaar
Pagina 1 van 1
Dromen aankomende 5 jaar
Omdat ik serieus maar 1 positief over de afgelopen 5 jaar kon opnoemen en ik wel veel dromen en ambities heb voor de aankomende jaren vond ik dat dat ook wel een topic verdiende
Wat zijn jou dromen/plannen/ambities voor de aankomende 5 jaar.. Waar zou jij jezelf graag zien? Met wie? en waarom daar?
Mijn droom:
Afgestudeerd zijn, mijn eigen bedrijfje hebben wat lekker loopt, trouwen en ons eerste huis kopen. Stabieler leven door bijvoorbeeld net wat meer bestedingsruimte.
Verder heb ik de droom om heel graag een keer naar New York/Londen of Paris Fashionweek te willen naar een show van een mooie ontwerper. Haha geen idee of dit haalbaar is maar daarom ook een droom
Wat zijn jou dromen/plannen/ambities voor de aankomende 5 jaar.. Waar zou jij jezelf graag zien? Met wie? en waarom daar?
Mijn droom:
Afgestudeerd zijn, mijn eigen bedrijfje hebben wat lekker loopt, trouwen en ons eerste huis kopen. Stabieler leven door bijvoorbeeld net wat meer bestedingsruimte.
Verder heb ik de droom om heel graag een keer naar New York/Londen of Paris Fashionweek te willen naar een show van een mooie ontwerper. Haha geen idee of dit haalbaar is maar daarom ook een droom
Gast- Gast
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Dromen aankomende 5 jaar
Mezelf weer vinden, gelukkig zijn met mijn man, zoontjes en hopelijk nog meer kindjes.
Gast- Gast
Re: Dromen aankomende 5 jaar
hahaha whoo ik ben echt scheel. Heb er nog naar zitten zoeken
Sorry dan!
Sorry dan!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Dromen, dromen.. elke nacht!
» Aankomende vrijdag meeting Amsterdam!
» Leuk cadeautje voor aankomende grote zus
» pfff tips voor tijdverdrijf aankomende week
» Dromen