Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

In termijnen betalen (Belastingdienst)

+2
Parel
Rose
6 plaatsers

Ga naar beneden

In termijnen betalen (Belastingdienst) Empty In termijnen betalen (Belastingdienst)

Bericht  Rose zo 21 okt 2012 - 23:39

Wij hebben een rekening van de belastingdienst gekregen die we niet in 1 keer kunnen betalen.
Wel in 2 of (liefst) 3 keer, nu hebben wij een brief ontvangen dat je ook in termijnen kan betalen maar hun maakten er gelijk 20 termijnen van! :O

Ik vroeg me af of ik i.p.v. die 20 termijnen er ook (zelf) 2/3 van kan maken?
Iemand die het weet?

(De belastingdienst had/heeft een wachtrij van 20 minuten dus vandaar dat ik het eerst hier even probeer In termijnen betalen (Belastingdienst) 394967)
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

In termijnen betalen (Belastingdienst) Empty Re: In termijnen betalen (Belastingdienst)

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 23:40

Je moet toch echt bellen, dan wordt het geregeld in het aantal termijnen wat jij wilt.

Gast
Gast

In termijnen betalen (Belastingdienst) Empty Re: In termijnen betalen (Belastingdienst)

Bericht  Parel zo 21 okt 2012 - 23:41

Als jij meer overmaakt dan het bedrag, dan verrekenen hun dat en krijg je gewoon een brief thuis met je resterende termijn!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Rush zo 21 okt 2012 - 23:41

Joan schreef:Je moet toch echt bellen, dan wordt het geregeld in het aantal termijnen wat jij wilt.
Idd. Er maak er voor de zekerheid wel iets meer termijnen van. Niets zo zuur is dat je weer moet bellen. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 23:46

Je krijgt 20 maanden de tijd om 'de schuld' in te lossen. Als jij daar 2/3x over wilt doen, dan mag dat ook. Maar ze hebben een gratis telefoonnummer, dus bellen kan geen kwaad. smile

Gast
Gast

Bericht  Rose zo 21 okt 2012 - 23:47

Haha nu krijg ik 2 verschillende antwoorden Laughing
Wacht nog even af op meer antwoorden en anders probeer ik vanmiddag nog wel een keertje te bellen, het is nu natuurlijk ook ´lunchpauze´
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 23:51

Wij delen het bedrag altijd door het aantal maanden, maken een keer zo'n bedrag over en de BD snapt dat het in termijnen gaat.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 0:05

Ik snap serieus niet waarom je de telefoon niet pakt om de Belastingdienst te bellen. Het telefoonnummer is gratis. Misschien vandaag even iets drukker, omdat de zorgtoeslag is overgemaakt. Maar bouwen op twee verschillende antwoorden kan simpelweg niet. Het gaat hier om jouw geld, jouw administratie en wij kunnen wel het antwoord geven, maar of het de waarheid is, is nooit 100% zeker. Dat kan alleen een medewerker aan de telefoon geven, hét antwoord.

0800-0543.

Gast
Gast

Bericht  Rose ma 22 okt 2012 - 0:12

Maura schreef:Ik snap serieus niet waarom je de telefoon niet pakt om de Belastingdienst te bellen. Het telefoonnummer is gratis. Misschien vandaag even iets drukker, omdat de zorgtoeslag is overgemaakt. Maar bouwen op twee verschillende antwoorden kan simpelweg niet. Het gaat hier om jouw geld, jouw administratie en wij kunnen wel het antwoord geven, maar of het de waarheid is, is nooit 100% zeker. Dat kan alleen een medewerker aan de telefoon geven, hét antwoord.

0800-0543.

Euhm volgens mij heb ik in 1e instantie gezegd dat er een wachtrij van 20 minuten was en daarna heb ik nog gezegd dat ik het vanmiddag nog wel eventjes probeer... Wink
Het ging mij er om dat ik geen zin had om 20 minuten in de wacht te staan ook al is het een gratis nummer.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Bericht  Paper Crown ma 22 okt 2012 - 0:13

Maura schreef:Ik snap serieus niet waarom je de telefoon niet pakt om de Belastingdienst te bellen. Het telefoonnummer is gratis. Misschien vandaag even iets drukker, omdat de zorgtoeslag is overgemaakt. Maar bouwen op twee verschillende antwoorden kan simpelweg niet. Het gaat hier om jouw geld, jouw administratie en wij kunnen wel het antwoord geven, maar of het de waarheid is, is nooit 100% zeker. Dat kan alleen een medewerker aan de telefoon geven, hét antwoord.

0800-0543.

Doe even normaal zeg. Ze zegt toch dat ze gaat bellen?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 0:15

Paper Crown, doe zelf even normaal. Zit niet op een antwoord van jou te wachten, dus snap niet waar je, je mee bemoeit. Tijden dat je over mij heenloopt zijn wel voorbij hoor. Wink

En TO, dat had ik niet gelezen. Maar inderdaad, dag van uitbetaling, dan is het altijd druk.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown ma 22 okt 2012 - 0:16

Maura schreef:Paper Crown, doe zelf even normaal. Zit niet op een antwoord van jou te wachten, dus snap niet waar je, je mee bemoeit. Tijden dat je over mij heenloopt zijn wel voorbij hoor. Wink

En TO, dat had ik niet gelezen. Maar inderdaad, dag van uitbetaling, dan is het altijd druk.

HAHAHAHAHAHAHAHA. Maura, jij bent echt dolkomisch meisje.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 0:17

Maura schreef:Paper Crown, doe zelf even normaal. Zit niet op een antwoord van jou te wachten, dus snap niet waar je, je mee bemoeit. Tijden dat je over mij heenloopt zijn wel voorbij hoor. Wink

confused

Gaat het wel helemaal goed daaro?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 0:18

Met mij gaat het prima. Maar moet niets van PC hebben. En zoals ik uit eerdere bewoordingen heb begrepen, is dat geheel wederzijds.

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 22 okt 2012 - 0:18

Woooow Maura, relax.

Ik ben trouwens ook benieuwd naar het antwoord, Rose, dus als je er achter bent, zou je dan zo lief willen zijn om het hier te delen? Of moet ik zelf ook bellen? Laughing
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Rose ma 22 okt 2012 - 0:22

Pff eerst weer het hele menu door om vervolgens te horen: Als onze medewerkers zijn in gesprek, probeert u het later nog eens, wij verbreken de verbinding Mad
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 0:24

Ik stem voor de negeerknop Wink, verder zeg ik niets...

Maar wat me opvalt is dat mensen opeens zoveel aanslagen krijgen, waar komt dat door? Ik hoorde van een vriendin dat haar zus effe 12.000 euro moest terugbetalen, ik zou me rot schrikken en ben altijd bang dat ik dat ook ga krijgen. In termijnen betalen (Belastingdienst) 1270000679

Gast
Gast

Bericht  Rose ma 22 okt 2012 - 0:27

De belastingdienst denkt voordat mensen hun sinterklaas/kerst inkopen gaan doen sturen wij snel een rekening Wink

Bij ons komt het door hun eigen fout het lullige is dat we het nu moeten betalen om het vervolgens volgend jaar weer terug te krijgen Rolling Eyes
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 0:28

Ik zou kunnen vertellen waar dat aan zou kunnen liggen, maar ik ben onder de negeerknop gezet. Dus dat schiet dan niet op. Wink

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown ma 22 okt 2012 - 0:28

Maura schreef:Met mij gaat het prima. Maar moet niets van PC hebben. En zoals ik uit eerdere bewoordingen heb begrepen, is dat geheel wederzijds.

Dan zal ik voortaan als jij hebt gereageerd in een topic netjes vragen of ik op jou mag reageren lol!.

Je kan 't gewoon niet hebben als iemand je de waarheid verteld, geeft niets hoor. Sommige mensen willen nou eenmaal met zachte woorden betutteld worden. Ik heb nooit over je heengelopen, waarom zou ik.. Alleen hoe jij in het leven staat, staat mijlenver van de mijne af. Ik vind je een rare, dat heb ik nooit onder stoelen of banken gestoken. Maar dat ben je ook gewoon... nou en?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 0:35

Maar PC, het is jouw waarheid. En nee, dat kan ik niet hebben. Want ik hoef niet continu te horen hoe vreemd, raar en dom ik wel niet ben in jouw ogen. Laat mij ook eens in mijn waarde. Dat doe ik al jaren bij jou.

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 ma 22 okt 2012 - 0:37

Je kan gewoon zelf in 2/3 termijnen betalen en dat verrekenen ze dan meteen. Wij hebben dat ook eens gehad met een prive aanslag wat we terug moesten betalen. En ook zakelijk mag je ook sneller betalen dat wat hun zeggen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Paper Crown ma 22 okt 2012 - 0:38

Maura schreef:Maar PC, het is jouw waarheid. En nee, dat kan ik niet hebben. Want ik hoef niet continu te horen hoe vreemd, raar en dom ik wel niet ben in jouw ogen. Laat mij ook eens in mijn waarde. Dat doe ik al jaren bij jou.

Jij hebt serieus issues. Ik vind je niet dom, je gedraagt je dom. Maar raar en vreemd ben je zeker wel.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rose ma 22 okt 2012 - 0:43

Na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan Rolling Eyes heb ik antwoord.

Je kan/mag meer betalen dan de vastgestelde termijn je krijgt nadat de betaling bij hun binnen is na ± 14 dagen een acceptgiro met het resterende bedrag. En als je het totaal bedrag voldaan hebt krijg je geen brief meer.

Je hoeft het niet door te geven in hoeveel termijnen je wilt betalen (als je sneller wilt aflossen) zolang je maar minimaal het bedrag overmaakt wat hun hebben vast gesteld.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: