Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Forum vs Facebook

+42
xxjojootjexx
Linda
liesje
Pompoen
Annie24
Ellebel
Steep
studiebol
CCC
Highway
PapillonRose
L!ND@
Stuiterbal
Pien
Liadan
joyce0606
Amber-
sanne-84
Sam
Flower_L
Kat1980
LDJ
Clapperdie
RYW
Lejow
Luthien
Urban Naked
maiadebij
Viva
Printje
Parel
Jasmine
PiP
Susan
Happydobby
Marin
Jade
Tsjip
Parisienne
Muppetje
Rush
Snoes
46 plaatsers

Pagina 4 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Forum vs Facebook - Pagina 4 Empty Re: Forum vs Facebook

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 4:24

Zelda schreef:
Smikkell schreef:Het feit dat er forummers zelf zoeken naar nieuwtjes bij mensen die niet hun vrienden zijn of die ze niet kennen. Je bepaalt toch zelf wat je wel en niet of het forum wilt zetten of door wie je dat laat doen. Ik snap dat je twee keer nadenkt voor je wat op facebook zet als dit de norm wordt.

Ik vind het behoorlijk bijdehand wat Lejow heeft gedaan. Dat ze het zelf niet erg zou vinden is toch geen vrijbrief. Ze wist zelfs niet zeker wie het was.

Ja, ik vind Lejow inderdaad geilen op nieuws. Ze is er als de kippen bij als er iemand bevalt of in het ziekenhuis ligt en betrekt daar op wa ook mensen bij. Nu was het opeens de schuld van Stofzuiger. Kan ik die dan ook niet vertrouwen op FB? En als Lejow niet weet wat er is, dan verzint ze gewoon iets, zoals: 'Smikkell is van het forum, want ze heeft zelfmoord gepleegd'. Ik vind haar gedrag echt ziekelijk!
Nu gaat het ineens over Lejow, terwijl ik het over Anniej had?
Ik snap Anniej door acties van mensen zoals Lejow!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 4:26

Oh, zo. Ik ben het wel een beetje eens met je Smikkell. Toch denk ik niet dat Lejow dit uit kwade wil ofzo heeft gedaan, en ik denk eigenlijk ook wel dat ze geleerd heeft van wat er gister gebeurde. Denk niet dat ze nog een tweede keer ongevraagd een topic opent over iemand die bevallen is.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 4:28

Liadan schreef:
Anniej_S schreef:Nou dat blijkt wel aan sommige reacties die ik kreeg omdat ze opeens van facebook waren verdwenen. Ik kreeg echt berichten en WAAROM heb je mij van FB afgegooid? Nou omdat we anders gewoon geen contact ook h adden? Dat komt echt ook echte mede door dat stomme theekrans gebeuren.

Iedereen voegt mekaar maar toe in de zin ik ken jouw en wil alles van je weten en zien, nou nee dank je de koekoek.
Volgens mij heb jij zelf ook meegedaan aan het iedereen toevoegen?
Ik snap je wel een beetje, maar vind wel dat je nu een overdreven reageert.

Klopt, maar heb er ook al vrij snel heel wat van af gegooid omdat ik er heel weinig mee had. Daar is toch niks mis mee? Maar dan reagen ze wel heel nijdig omdat ik geen vriendjes meer ben met ze. Of reacties krijg, ja ik vind die foto's van Y. zo leuk, nou het is geen fotomodelletje die ten onpas op internet staat ?! Ik vind dat gewoon nieuwsgierigheid.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 4:29

Anniej, wat reageer jij toch altijd fel als mensen jouw dochter gewoon leuk vinden ofzo. Het lijkt wel of je overal wat achter zoekt. Probeer toch eens de positieve kant te zien.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 4:31

Zelda schreef:Oh, zo. Ik ben het wel een beetje eens met je Smikkell. Toch denk ik niet dat Lejow dit uit kwade wil ofzo heeft gedaan, en ik denk eigenlijk ook wel dat ze geleerd heeft van wat er gister gebeurde. Denk niet dat ze nog een tweede keer ongevraagd een topic opent over iemand die bevallen is.
Tuurlijk niet uit kwade wil, dat denk ik ook niet, maar dit gedrag stoort me gewoon. Ook omdat ze mijn situatie dus ook heeft gebruikt voor haar ziekelijke drang naar (het verspreiden van) nieuws.

Dit is niet de eerste keer dat deze discussie wordt gevoerd. Laten we hopen dat men hier van leert inderdaad.

Gast
Gast

Bericht  Liadan vr 19 okt 2012 - 4:31

Zelda schreef:Anniej, wat reageer jij toch altijd fel als mensen jouw dochter gewoon leuk vinden ofzo. Het lijkt wel of je overal wat achter zoekt. Probeer toch eens de positieve kant te zien.
Inderdaad, hier ben ik het mee eens. Je reageert wel erg heftig vind ik.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan vr 19 okt 2012 - 4:32

Zelda schreef:Anniej, wat reageer jij toch altijd fel als mensen jouw dochter gewoon leuk vinden ofzo. Het lijkt wel of je overal wat achter zoekt. Probeer toch eens de positieve kant te zien.

Nou, inderdaad, ik snap het ook niet echt. Je zet die foto's er toch zelf op, wat wil je dan horen? Of moeten mensen die jou niet goed genoeg kennen dan hun plek weten en mogen ze niet reageren of zo?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Lejow vr 19 okt 2012 - 4:32

Weet je Smikkel, ik ga niet eens meer op je post in.
God, wat kun jij niet verder van de waarheid vandaan zitten. Met je ziekelijk gedrag, ben je niet goed bij je hoofd ofzo?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Parisienne vr 19 okt 2012 - 4:33

Ik zie dat persoonlijk niet als nieuwsgierigheid, maar meer als interesse. Mensen kunnen toch oprecht geïnteresseerd zijn in hoe het met jou en je dochters gaat? Dat wil in mijn ogen niet gelijk zeggen dat je daarvoor wekelijks contact moet hebben. Net als dat je hier foto's bekijkt van meiden of kinderen en je hier ook iemands verhaal/problemen een beetje volgt, zonder daar direct op te reageren.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Lejow vr 19 okt 2012 - 4:33

En Anniej, ik vind ook dat je een beetje overdrijft nu.

Ben ik blij dat degene waar het hele topic over ging het zelf niet eens erg vond...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 4:34

Lejow schreef:Weet je Smikkel, ik ga niet eens meer op je post in.
God, wat kun jij niet verder van de waarheid vandaan zitten. Met je ziekelijk gedrag, ben je niet goed bij je hoofd ofzo?
Doe het dan ook niet Forum vs Facebook - Pagina 4 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 4:37

Susan schreef:

Nou, inderdaad, ik snap het ook niet echt. Je zet die foto's er toch zelf op, wat wil je dan horen? Of moeten mensen die jou niet goed genoeg kennen dan hun plek weten en mogen ze niet reageren of zo?
Ik vind het best wel zwartkijkerij, mensen bestempelen als 'sensatiezoekers' enkel en alleen omdat ze zeggen dat ze de foto's van je dochter leuk vinden Forum vs Facebook - Pagina 4 878948377

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 4:38

Ik zou het ook niet kunnen waarderen, forumdingen op FB of FB dingen op forum zonder mijn toestemming. Zou het bij anderen ook nooit doen zonder toestemming.

Gast
Gast

Bericht  Pien vr 19 okt 2012 - 4:53

Susan schreef:

Meer dan eens. Ik was altijd heel oprecht geintresseerd annie, heb zelfs nog gratis een stuk behang naar je opgestuurd. Erg jammer en zwaar overtrokken.....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 4:57

O nu gaat het daar weer om. Nou ik ga er verder ook niet meer op in, ik weet wel dat ik hier echt van geleerd heb.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 4:59

Wat heeft een gratis stukje behang met deze discussie te maken?

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 19 okt 2012 - 5:01

Ik snap niet dat je zelf niet inziet hoe onvriendelijk je reageert, maar goed.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 5:08

Jezus anniej, anders doe je even normaal confused

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal vr 19 okt 2012 - 5:15

Ik kan het ook niet waarderen. Ik was net bevallen van mijn zoontje en toen had de buurvrouw van de kers verse opa en oma al een felicitatie op facebook gezet !
Omdat ze had mee gekregen dat opa en oma naar het ziekenhuis gingen om 23:00 uur.

Erg jammer en gelukkig had niemand het gelezen want ik vond het zelf wel erg leuk om het grote nieuws bekend te maken.

Verder deel ik de mening van Smikkel over Lejow. Ik heb ook vaker gemerkt dat je info van facebook afhaalt en het hier neer zet. Ik vind dat gewoon ongepast en zoiets doe je niet als je er verder geen toestemming voor hebt. Of die persoon het nu wel of niet oke vind.

Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Lejow vr 19 okt 2012 - 5:20

Stuiterbal schreef:Ik kan het ook niet waarderen. Ik was net bevallen van mijn zoontje en toen had de buurvrouw van de kers verse opa en oma al een felicitatie op facebook gezet !
Omdat ze had mee gekregen dat opa en oma naar het ziekenhuis gingen om 23:00 uur.

Erg jammer en gelukkig had niemand het gelezen want ik vond het zelf wel erg leuk om het grote nieuws bekend te maken.

Verder deel ik de mening van Smikkel over Lejow. Ik heb ook vaker gemerkt dat je info van facebook afhaalt en het hier neer zet. Ik vind dat gewoon ongepast en zoiets doe je niet als je er verder geen toestemming voor hebt. Of die persoon het nu wel of niet oke vind.

Uhm, wanneer dan?
De dingen die ik hier de laatste tijd bijv over de kleine van CCC en Charlie heb gezet, waren gewoon mét toestemming en NIET van fb hoor confused
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Stuiterbal vr 19 okt 2012 - 5:21

Was jij niet de persoon die het topic opende over Rush ?? Toen ze in het ziekenhuis lag of vergis ik me nu ?
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow vr 19 okt 2012 - 5:22

Stuiterbal schreef:Was jij niet de persoon die het topic opende over Rush ?? Toen ze in het ziekenhuis lag of vergis ik me nu ?

Ja, daar vergis je je in. Dat was ik niet namelijk.

*edit* https://yescafe.actieforum.com/t19835-rush-in-het-ziekenhuis?highlight=rush
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Stuiterbal vr 19 okt 2012 - 5:24

Lejow schreef:
Stuiterbal schreef:Was jij niet de persoon die het topic opende over Rush ?? Toen ze in het ziekenhuis lag of vergis ik me nu ?

Ja, daar vergis je je in. Dat was ik niet namelijk.

*edit* https://yescafe.actieforum.com/t19835-rush-in-het-ziekenhuis?highlight=rush

Ow sorry ! dan neem ik mijn woorden terug en heb ik het verkeerd geïnterpreteerd.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Susan vr 19 okt 2012 - 5:26

Maar waarom is dat topic voor Rush zo erg dan?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Stuiterbal vr 19 okt 2012 - 5:28

Het topic voor Rush is niet erg, zij vond het niet erg maar het gaat erom dat er info van facebook word afgehaald en hier word neer gezet. En nu is het dan een ziekenhuis opname maar zo gebeurt dat ook met zaken zoals bevallingen ect.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud