Dagcafé 2011
+28
Sweety
Lejow
Caroow
Qiara
Toet
Zwoesj
Japje
Zwerver
M_as
Cheesegirl
Jordana
Try
Merai
Blond
Suus
Serena
Chocolate Cookie
Arwyn
aniet
Moezie
Mystic
VeryCherry
TGR
Lavendel
Lotus
Kabouter
Inge
Roze Roos
32 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
ik zag de speldjes in je haar niet!
keek alleen naar de krullen die je erin gemaakt had.
en truttig is t al helemaal niet!
je gezicht lijkt minder bol,als je je haar wat krult.
wat fijn dat je vriend weer normaal doet!
gauw een knuffel bietsen als ie thuiskomt!
keek alleen naar de krullen die je erin gemaakt had.
en truttig is t al helemaal niet!
je gezicht lijkt minder bol,als je je haar wat krult.
wat fijn dat je vriend weer normaal doet!
gauw een knuffel bietsen als ie thuiskomt!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Wat een verdrietige verhalen hier, ben vroeger ook gepest en sommige dingen blijven goed bij.
Jeetje Mozz, wat naar, sterkte gewenst en hopelijk hebben jullie wel een fijn weekend.
Ik vind het leuk je haar Isabella!
Ik ga zo maar eens even bedenken wat ik ga eten, ook ik ben de kast leeg aan het eten, dus denk dat het soep/pannenkoeken/gebakken ei of iets in die zin gaat worden.
Is Holden echt dood trouwens in ATWT?
Jeetje Mozz, wat naar, sterkte gewenst en hopelijk hebben jullie wel een fijn weekend.
Ik vind het leuk je haar Isabella!
Ik ga zo maar eens even bedenken wat ik ga eten, ook ik ben de kast leeg aan het eten, dus denk dat het soep/pannenkoeken/gebakken ei of iets in die zin gaat worden.
Is Holden echt dood trouwens in ATWT?
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
He shit ik heb het net niet gezien, Isabella. Was ik nou maar geen boodschappen gaan doen
En jeetje, ik ben echt nog nooit zo blij geweest dat ik zit. Ik zit echt gewoon te trillen van vermoeidheid, kan echt even helemaal niets meer doen nu.
En jeetje, ik ben echt nog nooit zo blij geweest dat ik zit. Ik zit echt gewoon te trillen van vermoeidheid, kan echt even helemaal niets meer doen nu.
Gast- Gast
Ook niet meer doen dan Marin, lekker even een avond niks. Makkelijk eten en dan op de bank!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Marin schreef:He shit ik heb het net niet gezien, Isabella. Was ik nou maar geen boodschappen gaan doen
Haha, helaas pindakaas! Ik zal hem wel mailen naar je, mag je je persoonlijke mening geven
En jij gaat rustig aan doen vanavond!!!!!!
Wij eten IKEA gehaktballetjes met satésaus stokbrood, wat frietjes & rostirondjes (ruimt lekker op in de diepvries).
Gast- Gast
Isabella schreef:Brennuss schreef:Nee het staat je niet tuttig, maar je lijkt wel heel jong zo!
Haha, ja, dat vond ik zelf ook wel een beetje, hoe kan ik dat veranderen denk je?
Make up Maar dat draag je niet graag of wel?
Gast- Gast
Ja ik heb kant en klare enchiladas gehaald, die hoeven alleen in de oven. En is ook weer niet zo ongezond. En zit nu lekker met een colaatje, kat, laptop en tv op de bank. Eindelijk eens tijd voor mezelf
Edit: Leuk, mail 'm maar inderdaad
Edit: Leuk, mail 'm maar inderdaad
Gast- Gast
Marintje, Marintje doe nou rustig aan. Ik las dat je in de avonden al je rust pakte. Dat is fijn om te lezen. Je bent anders straks zoveel verder van huis. Maar afspreken met vriendinnen en samen onder een dekentje naar een film kijken kan ook goed zijn. Even iets anders aan je hoofd dat pubers, lessen en negatief zijn en boos spelen.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Isabella schreef:Brennuss schreef:Nee het staat je niet tuttig, maar je lijkt wel heel jong zo!
Haha, ja, dat vond ik zelf ook wel een beetje, hoe kan ik dat veranderen denk je?
Make up Maar dat draag je niet graag of wel?
Ik draag soms wel mascara / oogpotlood en lichte oogschaduw, maar dan lijk ik niet ineens ouder
Gast- Gast
Smikkell schreef:Isabella, ik vond het leuk staan.
Thanks
En een bol gezicht heb ik nou eenmaal
Gast- Gast
Nou ik heb juist besloten om even helemaal geen sociale contacten te houden. Dat geeft me echt zo vreselijk veel stress. Dat klinkt echt heel erg lullig, maar zo bedoel ik het niet. Het vergt gewoon heel erg veel energie van me. Ik ga er dan echt als een berg tegenop zien en maak het echt veel te groot. Heb vorig weekend zelfs een paniekaanval gekregen om die reden. Dus daarom steek ik even al m'n vrije tijd in rust nemen. Echt even niets anders dan op de bank zitten. Helaas heb ik dit weekend wel een enorm druk weekend met die meeting, maar volgend weekend plan ik helemaal niets.
Gast- Gast
Ik denk dat je daar wel goed aan doet. Ik weet natuurlijk niet hoe veel vrienden/sociale contacten je hebt, maar ik denk dat een stop je wel goed zal doen.
Gast- Gast
Pfffffff...ik ren om 18.56 de Hema binnen. Doe mn rondje roltrap. Zie met het naar beneden gaan dat de rose prosecco die ik lekker vind in de aanbieding is en pak twee flessen. Reken af en muts doet het niet in een wijntasje maar in een gewoon tasje...
Ik fiets naar huis (is echt nog geen 1 minuut), fiets een stoepje af...KNAL...jawel. Tasje in twee, flessen op de grond.
Wonder: waren nog heel (al moest ik wel achter ze aan, want ze gingen aan de rol)
Ik fiets naar huis (is echt nog geen 1 minuut), fiets een stoepje af...KNAL...jawel. Tasje in twee, flessen op de grond.
Wonder: waren nog heel (al moest ik wel achter ze aan, want ze gingen aan de rol)
Gast- Gast
Ja ik ben sowieso gewend om m'n vriendinnen niet zo heel vaak te zien, omdat ik er toch nooit was. En eigenlijk vind ik dat wel lekker. Hebben sommige vriendinnen ook wel moeite mee hoor, en heeft ook wel voor conflicten gezorgd, omdat ik gewoon niet iedereen elke 2 weken hoef te zien, 1 keer in de 2 maanden is meer dan genoeg. Tja, kan er ook niet zo veel aan doen, ben gewoon echt liever alleen en kijk heel vaak terwijl ik met vrienden ben weer uit naar het moment dat ik weer alleen ben. Vind dat best wel erg, maar ik bedoel het echt niet verkeerd. Ik ben gewoon niet zo sociaal
Gast- Gast
Nou ja Reva, het belangrijkste is dat je nog wel aan de zuip kan Alleen wel oppassen met de bubbels als je 'm openmaakt natuurlijk
Gast- Gast
Ik ben er vandoor, eten de oven in gooien en bank hangen, zonder ruzie, hoop ik
Gast- Gast
Fijne avond Isabella! Jullie moeten gewoon maar even lekker lief tegen elkaar zijn.
Gast- Gast
Pffooeeh ik heb weekend!!! Wat een gedoe en gezeik weer vandaag op het werk.
Heb tot donderdag vrij! Vannacht op naar Weeze. 4 dagen genieten met in Rome!
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Marin schreef:Oooh M_as wat een heerlijk vooruitzicht! Goede reis alvast
Ja echt he. Dank je! Jij moet nog 2 weekjes wachten voor NYC?
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Mozz: Sterkte meid!!
Zo, was weer een vol dagje vandaag. Echo, naar ouders geweest en daarna naar zusje, boodschappen gedaan en naar de kapper geweest.
Nu hopen dat mijn man snel thuis is, heb zo'n hongerrrrrr....
Morgen verjaardag en zondag werken, dus een rustig weekend zit er niet in!!
Mmmm... heb trouwens nog moorkoppen in de koelkast...
Zo, was weer een vol dagje vandaag. Echo, naar ouders geweest en daarna naar zusje, boodschappen gedaan en naar de kapper geweest.
Nu hopen dat mijn man snel thuis is, heb zo'n hongerrrrrr....
Morgen verjaardag en zondag werken, dus een rustig weekend zit er niet in!!
Mmmm... heb trouwens nog moorkoppen in de koelkast...
Gast- Gast
O heerlijk, geniet ervan!!M_as schreef:Pffooeeh ik heb weekend!!! Wat een gedoe en gezeik weer vandaag op het werk.
Gast- Gast
M_as schreef:Marin schreef:Oooh M_as wat een heerlijk vooruitzicht! Goede reis alvast
Ja echt he. Dank je! Jij moet nog 2 weekjes wachten voor NYC?
Ja dat denk ik vandaag over twee weken maar eens m'n koffer tevoorschijn moet halen
Hopelijk sneeuwt het dan niet zo daar.
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: