Dagcafé 2011
+28
Sweety
Lejow
Caroow
Qiara
Toet
Zwoesj
Japje
Zwerver
M_as
Cheesegirl
Jordana
Try
Merai
Blond
Suus
Serena
Chocolate Cookie
Arwyn
aniet
Moezie
Mystic
VeryCherry
TGR
Lavendel
Lotus
Kabouter
Inge
Roze Roos
32 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Carola589 schreef:mozzarella schreef:
Dankje! Gaan we zeker proberen...zitten sippen helpt ook niets maar is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
Wat voor enge klachten heeft je oma precies? En is je tante opgegeven of is er nog hoop?
Staat een beetje hard misschien, weet alleen niet zo goed hoe ik het anders moet vragen..
Mijn oma begon met depressievig...afwezig...moe...heel erg afgevallen. Bloed geprikt en niets gevonden en nu is ze net flauwgevallen en naar het ziekenhuis gebracht. Bij mijn tante is het nog niet letterlijk uitgesproken maar het klinkt helemaal niet goed. Uitzaaiingen op slechte plaatsen...nog zo jong, ben er helemaal kapot van.
Gast- Gast
Jemig zeg! Echt ongelovelijk dat het dan ook zo tegelijk komt allemaal.
Heel veel sterkte de komende tijd!
Heel veel sterkte de komende tijd!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Sterkte mozz! Hopelijk kunnen jullie allemaal nog een beetje ervan genieten.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Vandaag is het waaibomendag. Waaibomendag is fijn, want op waaibomendag liggen de takken voor het oprapen. Ik hoef niet meer naar het park, want het park heb ik nu thuis.Smikkell schreef:Hahaha, nee, maar ik wil vandaag wel even gaan kijken.Alex167 schreef:Smik, er liep hier net een vrouw langs met een grote bos takken in haar armen. Ik moest gelijk aan jou denken
Heb je al takken gevonden?Ik neem gewoon stiekem een zaag mee.
Geen takkie-bekers op waaibomendag, helaas! Helaas ook geen roltrap in deze HEMA.
Gast- Gast
ik ben toch wel heel nieuwsgierig wat je met die takken gaat maken,smikkell!! :-)
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb echt mega dikke takken. Was leuk ook om die allemaal met de fiets mee te nemen. Ik zag ze liggen toen ik opweg was naar MW. Ik moest me inhouden om niet gewoon die takken te pakken en heel MW te skippen. Maar netjes naar MW geweest en op de terugweg zoveel mogelijk (en mooie) takken proberen mee te nemen en naar huis gelopen. Kwam steeds meer mooie takken tegen, maar ik kon ze niet meer pakken omdat ik dan mijn fiets moest loslaten en alle takken dan zouden vallen. Hmz.. als ik nog meer nodig heb ga ik morgen terug!
Ook bij de action, wibra en HEMA geweest.Ik ben stoer. Helaas niet kunnen vinden wat ik allemaal zocht.
Ook bij de action, wibra en HEMA geweest.
Gast- Gast
dus lekker uitgewaaid,smikkell?!
aniet- Kletskop
Toch maar even op de fiets gestapt om boodschappen te doen... wat een wind
zo hier even bijlezen
zo hier even bijlezen
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Haha, helaas Marin, het is voor mij niet de handigste AH als ik lopend of met de fiets ben. Wij doen onze grote boodschappen daar, meestal op maandag- of dinsdagavond
Gast- Gast
Mozz, Wat heftig van zowel je oma als je tante.
sterkte
wow helemaal Super Smikk!!!!
En eindelijk je takken... nu met die wind zullen er wel prachtige takken liggen ja, toch nog ergens voor goed geweest dat het park dicht was pas
sterkte
wow helemaal Super Smikk!!!!
En eindelijk je takken... nu met die wind zullen er wel prachtige takken liggen ja, toch nog ergens voor goed geweest dat het park dicht was pas
Laatst aangepast door Inge op vr 4 feb 2011 - 5:35; in totaal 2 keer bewerkt
Inge- Ratel
Hoe staat dit? Heb een deel gekruld, maar had geen zin meer. (niet quoten)
*knip*
*knip*
Laatst aangepast door Isabella op vr 4 feb 2011 - 5:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jeetje, Mozz, heftig. Hopelijk is het ondanks dat een fijn weekend, en gaat het, naar omstandigheden met je tante én je oma.
Gast- Gast
Ik vind het leuk staan Isabella!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik vind het je leuk staan Isa
Inge- Ratel
ik vind t ook leuk staan!
aniet- Kletskop
Truttig? nee als ik er iets niet in gezien zou hebben is het truttig :p
Inge- Ratel
Haha, ok! Ik ben soms bang als ik mijn haar zo met speldjes doe (had schuine pony) dat het braaf staat, maar bedankt
Gast- Gast
Btw. M. belde net, hij is onderweg naar huis, en hij vindt me lief zei die haha, hij doet weer normaal iig, dus zometeen maar even een hele dikke knuffel bietsen en er een leuk weekend van maken.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Nee het staat je niet tuttig, maar je lijkt wel heel jong zo!
Haha, ja, dat vond ik zelf ook wel een beetje, hoe kan ik dat veranderen denk je?
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: