Dagcafé 2011
+28
Sweety
Lejow
Caroow
Qiara
Toet
Zwoesj
Japje
Zwerver
M_as
Cheesegirl
Jordana
Try
Merai
Blond
Suus
Serena
Chocolate Cookie
Arwyn
aniet
Moezie
Mystic
VeryCherry
TGR
Lavendel
Lotus
Kabouter
Inge
Roze Roos
32 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Wat naar, Alex. Ik was ook niet bepaald de populairste van de klas, maar echt gepest ben ik niet.
Gast- Gast
Ik ben trouwens op de basisschool niet gepest, maar ik hoorde ook nergens bij
Gast- Gast
Zooo daar ben ik weer. Ik had zo goed *of slecht, ligt er maar net aan hoe je het bekijkt* voor elkaar op school, dat mijn mentor alleen maar haar voornaam noemde als ze weer is "naar het thuisfront" belde...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is heel naar Alex.. Hoe gek ik het ook heb gedaan, ik heb nooit iemand gepest.. Ik was ook wel iemand de de pester dan even behoorlijk op z`n donder gaf als ik het opmerkte..
Ik ben zelf heel erg geplaagd vroeger, bah!
Ik ben zelf heel erg geplaagd vroeger, bah!
Gast- Gast
Gast- Gast
Gast- Gast
Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen....ze moeten iemand hebben die ze moeten pesten, hoe verdrietig ook
Gast- Gast
Alex167 schreef:****
Wow Alex, serieus? Werd daar niks aan gedaan? En wat was de reden? Want je bent een hele mooie, lieve meid, wat was er volgens hen dan? Ik vind het echt rot om te lezen.
Gast- Gast
[quote="Isabella"]
Moet ik nog even doorgaan? Or do you get the point?
Alex167 schreef:****
Moet ik nog even doorgaan? Or do you get the point?
Laatst aangepast door Alex167 op vr 4 feb 2011 - 3:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
@Alex;
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
I get your point, en ik vind het echt te belachelijk voor woorden. Dat mensen zo in en in gemeen kunnen zijn.
Gast- Gast
Jeetje, ik ben wel al twee dagen enorm zielig aan het doen zeg. Ik heb echt geen zelfmedelijden ofzo hoor, maar ik vind het af en toe gewoon fijn om alles even van me af te tikken.
Gast- Gast
Isabella schreef:Anousch schreef:Nu nog steeds trouwens.
Waarom dan, en wie doen dat dan?
Ik ben geboren met een lui oog, ben 3 keer geopereerd op jonge leeftijd(1 keer is het bijna fout afgelopen doordat ik niet meer wakker werd uit de narcose)
Toen ik ouder werd, was ik altijd al wat stiller en kon mezelf goed vermaken.
Daarna zat ik in groep 5, en bleef ik maar de wat stillere, ik had 1 vriendinnetje maar uiteindelijk is zij zelf mee gaan doen.
Ze wachtte me na schooltijd op, ik was de schele, de lelijke enzo ging het maar door.
Op de middelbare is het helemaal fout gegaan, ik had al gezeur met iedereen die me pestte en toen kreeg ik ruzie met een 'vriendin' ik moest zo hard knokken om op school te mogen blijven omdat het allemaal niet ging (door het pesten had ik geen zin in school, ben dus van Havo afgezakt naar vmbo-tl, en dat was nog maar de vraag of ik dat ging halen)
Ik wilde niet meer naar school, na die ruzie met die 'vriendin' haalde zij weer andere erbij die me op MSN het leven zuur gemaakt hebben 'heee schele moet je niet gaan leren, oh nee dat kan je niet he" overigens droeg ik een bril (die ik ook niet meer ging dragen omdat ze me toch maar scheel vonden)
toen hebben ze me bedreigd, dat ik maar beter voor de trein kon springen want niemand zou me toch missen.
En ik zou in elkaar geslagen worden, en ja hoor die dag heb ik maar eerlijk alles opgebiecht aan mijn mentor omdat ik een angst had om op school te komen.
Hij is met mij mee naar buiten gegaan, en inderdaad die meiden stonden er om me in elkaar te slaan.
Het pesten bleef maar, en ik raakte in een dip begon mezelf te snijden.
En zo ging het maar door.. uiteindelijk kreeg ik een meisje die me wilde helpen en samen zijn we naar mijn mentor gegaan alles verteld en heb hulp gekregen.
Nu gaat het nog steeds als ik buiten ben, in de buurt 'hee daar is die schele weer'
En dat is dus ook de reden waarom ik zo onzeker ben.
Gast- Gast
Geeft niks Alex, daar is het forum voor..
Vind het wel heel erg dat mensen zo gemeen kunnen zijn.. Wij hadden ook een jongen in de klas die was dik, had een beugel én een bril.. Hij was gewoon altijd de lul bij anderen..
Alex;
Vind het wel heel erg dat mensen zo gemeen kunnen zijn.. Wij hadden ook een jongen in de klas die was dik, had een beugel én een bril.. Hij was gewoon altijd de lul bij anderen..
Alex;
Gast- Gast
Ik vind het niet zielig, het is gewoon een onderwerp waar we op kwamen waar jij helaas, deze reactie op hebt. Kan gebeuren, toch? Het lijtk me jusit fijn om zoiets even kwijt te kunnen, 'anoniem'. Ik heb dat hier ook, dat ik snel(ler) iets vertel.
Gast- Gast
Anousch, jeetje, ook erg om te lezen zeg, dat mensen je op zoiets pakken, terwijl jij daar helemaal niks aan doen. Heb je nu wel gewoon vriendinnen, bij wie je écht jezelf kunt zijn?
Gast- Gast
Anousch, wat erg dat jij dit ook mee moe(s)t maken. Je zou denken dat mensen verstandiger worden als ze ouder zijn, helaas is dat niet zo, zo blijkt.
Gast- Gast
Nou, ik heb wel mensen die ik vriendinnen kan noemen maar die spreek ik eigenlijk het meeste via MSN omdat we niet zo dichtbij elkaar wonen (chocolate cookie van hier is daar een voorbeeld van!)
En heb dan 2 klasgenoten waar ik het wel goed mee kan vinden, maar 1 daarvan die heeft zelf ook wat heftigs meegemaakt dus die is vaker met zichzelf bezig dan met mij.
En heb dan 2 klasgenoten waar ik het wel goed mee kan vinden, maar 1 daarvan die heeft zelf ook wat heftigs meegemaakt dus die is vaker met zichzelf bezig dan met mij.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Anousch, wat erg dat jij dit ook mee moe(s)t maken. Je zou denken dat mensen verstandiger worden als ze ouder zijn, helaas is dat niet zo, zo blijkt.
Nee precies!
Ook voor jou!
Gast- Gast
voor alle mensen die gepest zijn. En wat erg, Anousch, dat het nog steeds niet helemaal afgelopen is, je zou toch denken dat mensen volwassen worden...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: