Dagcafé 2011
+28
Sweety
Lejow
Caroow
Qiara
Toet
Zwoesj
Japje
Zwerver
M_as
Cheesegirl
Jordana
Try
Merai
Blond
Suus
Serena
Chocolate Cookie
Arwyn
aniet
Moezie
Mystic
VeryCherry
TGR
Lavendel
Lotus
Kabouter
Inge
Roze Roos
32 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
wat lief van de klanten,Donnaa!!
ik moet eigenlijk boodschappen doen,heb niks meer in huis.
wat zal ik vanavond es gaan eten?
ik moet eigenlijk boodschappen doen,heb niks meer in huis.
wat zal ik vanavond es gaan eten?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Whahahaha, ik vind het geniaal Alex en Donnaa. Was bij mij echt totaal noet spectaculair. Zelfs mijn ouders was al door mijn ouders verteld dat ik hoogstwaarschijnlijk niet zou slagen. Zelf wist ik dat ook en 1 docent zei zelfs de laatste les (was een eikel) Iedereen veel succes in de toekomst en tot ziens, Reva tot volgend jaar gok ik.
En je mentor zou alleen bellen als je was gezakt. Dus die telefoon ging, mn moeder nam op... 'Reva, je mentor'. Ik neem die telefoon aan zegt ie ja ik dacht ik bel toch iedereen maar even, je bent geslaagd. En ik zei heel monotoon 'joepie' en verder niks meer
eeeuuuh? forummen op mobiel in file is geen heel strak plan.
En je mentor zou alleen bellen als je was gezakt. Dus die telefoon ging, mn moeder nam op... 'Reva, je mentor'. Ik neem die telefoon aan zegt ie ja ik dacht ik bel toch iedereen maar even, je bent geslaagd. En ik zei heel monotoon 'joepie' en verder niks meer
eeeuuuh? forummen op mobiel in file is geen heel strak plan.
Laatst aangepast door Reva op vr 4 feb 2011 - 2:29; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:Whahahaha, ik vind het geniaal Alex en Donnaa. Was bij mij echt totaal noet spectaculair. Zelfs mijn ouders was al door mijn ouders verteld dat ik hoogstwaarschijnlijk niet zou slagen. Zelf wist ik dat ook en 1 docent zei zelfs de laatste les (was een eikel) Iedereen veel succes in de toekomst en tot ziens, Reva tot volgend jaar gok ik.
Dat zou ik echt een rotstreek vinden. Schrik je je rot omdat je denkt dat je gezakt ben, ben je toch geslaagd.
Gast- Gast
Oh dat doet me denken aan de middelbare school, toen ik examen gedaan had.
Tussen 4 en 5 zouden ze je bellen als je gezakt was, en 1 voor 4 werd ik gebeld.. Dus ik dacht al nou die zijn gewoon vroeger begonnen ofzo.
Was geslaagd, maar alleen als ik HAVO wilde doen dan had ik het niet gehaald (ik had een 5 en een 4) maar omdat ik dus geen havo wilde doen kon die 4 weg
ik blij want ik dacht dus echt nou ben gezakt..
Tussen 4 en 5 zouden ze je bellen als je gezakt was, en 1 voor 4 werd ik gebeld.. Dus ik dacht al nou die zijn gewoon vroeger begonnen ofzo.
Was geslaagd, maar alleen als ik HAVO wilde doen dan had ik het niet gehaald (ik had een 5 en een 4) maar omdat ik dus geen havo wilde doen kon die 4 weg
ik blij want ik dacht dus echt nou ben gezakt..
Gast- Gast
Ohhh.. Wij hadden een leerjaarcoördinator voor klas 3&4 en dat was een hele nare vent. Die had ook tegen m`n ouders gezegd dat ik niet zou slagen omdat ik met m`n hakken over de sloot over mocht naar klas 4 en m`n best niet deed en dat ik een kutleerling was om het zo maar te zeggen. Ik vond school echt verschrikkelijk.. Hoe meer hij zeurde dat het nooit goed met me af zou lopen, hoe meer ik gemotiveerd werd om hem gigantisch voor lul te zetten..Reva schreef:Whahahaha, ik vind het geniaal Alex en Donnaa. Was bij mij echt totaal noet spectaculair. Zelfs mijn ouders was al door mijn ouders verteld dat ik hoogstwaarschijnlijk niet zou slagen. Zelf wist ik dat ook en 1 docent zei zelfs de laatste les (was een eikel) Iedereen veel succes in de toekomst en tot ziens, Reva tot volgend jaar gok ik.
Ik ben geslaagd met een 10, een 9, twee 8en en drie 7ns.. Eat that, sucker!
Gast- Gast
Ik weet nog voor mijn mbo dat er gebeld zou worden tussen 15.00 en 16.00. Dus ik heel de tijd zitten wachten en ik kreeg na 16.00 smsjes van klasgenoten Ik ben geslaagd en jij??? Ik wist nog helemaal niets. Dus ik naar school gebeld was mijn mentor in gesprek. Dus hij zou terug bellen om 16.55 ging de telefoon. Mijn mentor was het, Ja hij had gebeld maar de telefoon was ingesprek maar ik was geslaagd!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, you go Donnaa
Ik was echt boos op mijn vader toen ik zat te wachten op de uitslag van mijn middelbare school examens. Je zou alleen gebeld worden als je gezakt was en tussen 11 en 12 uur ofzo. Om half 12 ging de telefoon en ik helemaal in paniek, ik had iedereen verboden tussen 11 en 12 te bellen ... staat mijn vader met z'n mobieltje in zijn handen het thuisnummer te bellen. Vond ie grappig. Ik janken, alle stress kwam er gelijk uit. Maar daarna ben ik niet meer gebeld, gelukkig. Ik kan er nog steeds niet om lachen trouwens.
Ik was echt boos op mijn vader toen ik zat te wachten op de uitslag van mijn middelbare school examens. Je zou alleen gebeld worden als je gezakt was en tussen 11 en 12 uur ofzo. Om half 12 ging de telefoon en ik helemaal in paniek, ik had iedereen verboden tussen 11 en 12 te bellen ... staat mijn vader met z'n mobieltje in zijn handen het thuisnummer te bellen. Vond ie grappig. Ik janken, alle stress kwam er gelijk uit. Maar daarna ben ik niet meer gebeld, gelukkig. Ik kan er nog steeds niet om lachen trouwens.
Gast- Gast
Die vent had ook wel gelijk hoor.. Ik deed ook geen fuck en ik had altijd een grote bek.. Was echt de nachtmerrie van iedere leraar.. Spijbelen, roken in de klas, grote bek, iedereen opstoken, proefwerkblaadjes inleveren waar alleen maar 'kuthoer' opgeschreven stond..
Maar ik liet me dus echt niet zeggen dat het met mij nooit iets zou worden.. Mijn beste vriendin van nu kende ik toen helemaal nog niet, maar zij mij wel.. Ze was altijd bang voor me en keek tegen me op.. En ik wist dat ook gewoon, dat mensen tegen me op keken. Mijn groepje op de middelbare school was het ook helemaal en de anderen waren bijzaak.. Klinkt echt arrogant, maar zo was het toen..
W. kwam bij ons op school toen ik in de derde klas kwam.. Hij zei laatst ook opeens 'Jij was echt de bitch van de school'..
Ik heb echt zoveel nare dingen gedaan, ben ook niet overal trots op, maar wat was het een mooie tijd.. HEERLIJK!
Maar ik liet me dus echt niet zeggen dat het met mij nooit iets zou worden.. Mijn beste vriendin van nu kende ik toen helemaal nog niet, maar zij mij wel.. Ze was altijd bang voor me en keek tegen me op.. En ik wist dat ook gewoon, dat mensen tegen me op keken. Mijn groepje op de middelbare school was het ook helemaal en de anderen waren bijzaak.. Klinkt echt arrogant, maar zo was het toen..
W. kwam bij ons op school toen ik in de derde klas kwam.. Hij zei laatst ook opeens 'Jij was echt de bitch van de school'..
Ik heb echt zoveel nare dingen gedaan, ben ook niet overal trots op, maar wat was het een mooie tijd.. HEERLIJK!
Gast- Gast
Ok, ik heb gebeld, ik zal het proberen uit te leggen.
Bedrijf 1 (hotel) weet het nog niet, hoor ik maandagmiddag, máár ze zei dat ze erg positief over mij was nog.
Bedrijf 2 heb ik gebeld dat ik volgende week voor de training kom, en dat ik het maandag laat weten (nog geen reactie)
Bedrijf 3 wil me héel graag en ik mag als uitzondering donderdag bij de training instromen als ik wil & dat mag ik maandag laten weten.
Dus ik heb sowieso werk bij bedrijf 3 vanaf donderdag.
Bedrijf 1 (hotel) weet het nog niet, hoor ik maandagmiddag, máár ze zei dat ze erg positief over mij was nog.
Bedrijf 2 heb ik gebeld dat ik volgende week voor de training kom, en dat ik het maandag laat weten (nog geen reactie)
Bedrijf 3 wil me héel graag en ik mag als uitzondering donderdag bij de training instromen als ik wil & dat mag ik maandag laten weten.
Dus ik heb sowieso werk bij bedrijf 3 vanaf donderdag.
Gast- Gast
Goedemiddag dames! Ik ben heerlijk een middag onverwacht * en dus betaald * vrij! Kom hier ff kijken en ga maar eens bedenken wat ik verder vandaag ga doen!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
De vader van de cliënt is ziek en als ik er ben gaan ouders altijd weg, dus ze vonden het nu niet nodig.. Helemaal prima hoor, ik wil best een dagje betaald vrij! Moest anders tot 21.00 werken, dus dat is helemaaaal lekker!
Wat wil je zelf qua werk Isabella?
Wat wil je zelf qua werk Isabella?
Roze Roos- Ratel
Ik was ook altijd heel braaf op school...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Soms vind ik het nog vreemd dat ze m`n ouders nooit op de hoogte hebben gesteld van mijn praktijken.. Alleen dat ik wat meer m`n best moest doen..Isabella schreef:Ik was heel braaf op school juist
Ik ben er ook nooit uitgestuurd, maar ik ging wel eens zelf, als iets me niet zinde
Gast- Gast
Het eerste bedrijf. En anders maakt het me niet uit, dan is het toch tijdelijk. Maar ik vind het fijn om te weten dat het derde bedrijf zó positief is, dat ik sowieso mag komen.Roze Roos schreef:Wat wil je zelf qua werk Isabella?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Soms vind ik het nog vreemd dat ze m`n ouders nooit op de hoogte hebben gesteld van mijn praktijken.. Alleen dat ik wat meer m`n best moest doen..Isabella schreef:Ik was heel braaf op school juist
Ik ben er ook nooit uitgestuurd, maar ik ging wel eens zelf, als iets me niet zinde
Hahahaha! Ik ben er 1x uitgestuurd in de brugklas omdat ik met de jongen naast me briefjes aan het schrijven was De directeur vroeg wat ik kwam doen, en toen heeft die me weer naar binnen gestuurd. Verder was ik heel rustig en luisterde ik gewoon netjes en irriteerde ik me aan mensen die altijd moeilijk deden en de les verstoorden :cyclops:
Gast- Gast
Fijn dat je in elk geval zeker weet dát je werk hebt, Isabella! Nu maar hopen op dat eerste bedrijf
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
'Isabella schreef:Het eerste bedrijf. En anders maakt het me niet uit, dan is het toch tijdelijk. Maar ik vind het fijn om te weten dat het derde bedrijf zó positief is, dat ik sowieso mag komen.Roze Roos schreef:Wat wil je zelf qua werk Isabella?
Dat is zeker positief! Hopelijk gaat het wat worden met de eerste!
Roze Roos- Ratel
Suus schreef:Fijn dat je in elk geval zeker weet dát je werk hebt, Isabella! Nu maar hopen op dat eerste bedrijf
Ja, en het is niet echt mijn voorkeur misschien, maar dat is nu niet relevant, ik moet gewoon lekker aan de slag! En dan zou ik donderdag (ipv maandag) met de training beginnen en de week erop de extra training die ik dan gemist heb, dat vind ik wel fijn dat ik die mogelijkheid heb, want ik kan nu echt nog niet kiezen.
Gast- Gast
Hahaha, het is maar goed dat wij niet bij elkaar in de klas gezeten hebben.. Op een gegeven moment kregen we een soort van splitsklassen bij bepaalde vakken. Dat had je leerlingen van 'ons' niveau en leerlingen van een hoger niveau die dezelfde les kregen, voor het examen..Isabella schreef:_Donnaa schreef:Soms vind ik het nog vreemd dat ze m`n ouders nooit op de hoogte hebben gesteld van mijn praktijken.. Alleen dat ik wat meer m`n best moest doen..Isabella schreef:Ik was heel braaf op school juist
Hahahaha! Ik ben er 1x uitgestuurd in de brugklas omdat ik met de jongen naast me briefjes aan het schrijven was De directeur vroeg wat ik kwam doen, en toen heeft die me weer naar binnen gestuurd. Verder was ik heel rustig en luisterde ik gewoon netjes en irriteerde ik me aan mensen die altijd moeilijk deden en de les verstoorden :cyclops:
Zij zaten altijd over de boeken gebogen terwijl omgekeerd aan tafel zaten, haha.. Dat verschil was echt ongelooflijk..
Lag toen ook aan m`n gebrek aan inlevingsvermogen denk ik.. Ik kon zonder te leren alle proefwerken maken en dan ook nog een redelijk of hoog cijfer terugkrijgen. Mensen die echt uren zaten te blokken voor een proefwerk, dat begreep ik echt niet..
Gast- Gast
Ow ik leerde ook niet, dat was niet nodig haha, maar ik was gewoon rustig van aard, hoewel ik heb op drie middelbare scholen gezeten en op de tweede ben ik wel verplaatst, meerdere keren, omdat ik met al mijn vriendinnen of vriendjes zat te kletsen, omdat ik geen zin meer had
Gast- Gast
Ik had ook klasgenoten die na schooltijd thuis moesten blijven, ook `s avonds, om te leren.. Noobs!
Ik vond dat echt sneu, terwijl zij er misschien niet zoveel moeite mee hadden..
Ik vond dat echt sneu, terwijl zij er misschien niet zoveel moeite mee hadden..
Gast- Gast
Haha, ik was eigen baas tot ik bleef zitten, toen moest ik naar huiswerk begeleiding na schooltijd. Leuk bedacht, maar als je je huiswerk gewoon niet in je agenda schreef, mocht je er vandoor en zitten kletsen met iedereen. Helaas waren er meerdere klasgenoten uit mijn klas, dus was het al snel duidelijk dat niet al het huiswerk wat er was in de agenda's stond.
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: