Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+28
Sweety
Lejow
Caroow
Qiara
Toet
Zwoesj
Japje
Zwerver
M_as
Cheesegirl
Jordana
Try
Merai
Blond
Suus
Serena
Chocolate Cookie
Arwyn
aniet
Moezie
Mystic
VeryCherry
TGR
Lavendel
Lotus
Kabouter
Inge
Roze Roos
32 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:15

Ik kom zo ook langs de HEMA en anders ga ik echt kleien Wink
Ik heb ook nog porseleinverf staan ... Hmz.... Very Happy

Wat gebeurt er de laatste tijd veel met (schoon)moeders en (schoon)vaders hier Sad

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:29

Smik, er liep hier net een vrouw langs met een grote bos takken in haar armen. Ik moest gelijk aan jou denken Very Happy
Heb je al takken gevonden?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:36

Alex167 schreef:Smik, er liep hier net een vrouw langs met een grote bos takken in haar armen. Ik moest gelijk aan jou denken Very Happy
Heb je al takken gevonden?
Hahaha, nee, maar ik wil vandaag wel even gaan kijken. Ik neem gewoon stiekem een zaag mee.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:39

Leuk zo die hartjes aan de vaas!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:39

Ik baal dat ik nog niks heb gehoord, vrijdag is nog lang niet voorbij, maar ik heb 2 andere bedrijven die willen weten waar ze aan toe zijn & daar zou ik maandag al beginnen, dus dat begrijp ik ook. Maar ik wil mezelf niet in de vingers snijden, ook gezien salaris & opleiding en waar alle bedrijven liggen.... Hmmm. Net Wolletjes even gezien Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:43

Leuk, Isabella! Was vast gezellig met wolletjes!

Naar welke baan gaat je voorkeur uit?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:44

Ik ga vandaag naar sterren dansen op het ijs met mijn vriend (is alvast verjaardagscadeautje) en heb er zo'n zin in!! eindelijk een keer weer weg! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  claudiaveronique vr 4 feb 2011 - 1:44

aniet schreef:jeetje,dat is schrikken claudiaveronique!
kan je oma niet verhuizen naar een verzorgingshuis?!

Ja ik denk dat dat wel gaat gebeuren. Ik hoop dat jouw oma snel weer opgeknapt is!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:46

Alex167 schreef:Leuk, Isabella! Was vast gezellig met wolletjes!

Naar welke baan gaat je voorkeur uit?

Natuurlijk was het gezellig Wink

Nou, die bij het hotel. Maar er zijn heel veel sollicitaties geweest & ik had een goed gevoel, maar weet dus niet wat ze willen. Dit wil ik als werk doen en hoop ik te krijgen, maar als ik dat niet krijg, zal ik een van de andere 2 banen moeten aannemen, en dat is prima, maar ik wil dat dus niet al aannemen als ik misschien wel bij het hotel mag werken *frustrerend*

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:49

Anousch schreef:Ik ga vandaag naar sterren dansen op het ijs met mijn vriend (is alvast verjaardagscadeautje) en heb er zo'n zin in!! eindelijk een keer weer weg! Very Happy

Wat leuk, veel plezier! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:50

Haha je bent echt te lief Alex, maar vanaf nu mag er niemand meer door storm, wind en regen voor Takkie. Takkie-obsessie.

Isabella: dat gastouderdiploma gewoon doen! Ik heb in 2 dagen onverwachts toch het diploma moeten halen. Dus het theorie examen, praktijk examen en kinder ehbo. Het theorie examen zonder scholing/boeken/readers. Zat ik daar tussen allemaal herkansers (ik had vrijstelling gekregen, maar overheid trok dat op t laatste moment in dus ik moest met de herkansersronde mee haha). Zat ik daar met allemaal bloedzenuwachtige mensen die het over de wet van dit en afkortingen dat hadden en tweede kamer etc. Whahaha! Kwam ook allemaal echt in het examen voor. Maar ook engels etc. Moest ik gaan vertalen 'make new friends, but keep the old, one is silver, the other gold'. En: je tweetalige gastkind zegtsteeds sleep sleep sleep. Wil ze a. Eten b. Spelen c. Slapen 4. Een boekje lezen. Whahahahahahahahahahahaahaha. De vertaling van het versje was van sommige mensen echt broekscheurend hilarisch.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry vr 4 feb 2011 - 1:52

Omg Reva, zijn er echt mensen die zooo dom zijn?!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:54

Haahahahaha

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:55

Hahahahaha, zoiets had ik ook al in gedachten inderdaad, dat het echt makkelijk zal zijn, het is ook maar niveau 2 natuurlijk. Ja ik wil het wel doen, maar als ik wat meer zekerheid heb Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:02

CherrieLola schreef:Omg Reva, zijn er echt mensen die zooo dom zijn?!

Ja nou ja, veel mensen vonden het examen erg moeilijk en waren op engels alg.ontwikkeling gezakt. Maar het is zo dubbel, want dat zegt zo weinig over of ze lief hun kleinkinderen opvangen als gastouder... Veel van die mensen hebben nooit gestudeerd of zijn daar al tientallen jaren uit en de stress van zo'n examen is dan de grootste boosdoener. Het moeten presteren. Met die ehbo ook. Allemaal bang of beschaamd om gewoon midden in die kring op de grond te gaan liggen. Zelfs 1 vrouw die echt echt echt niet durfde.... Die keek alleen mee. Examen wel geehaald. Tja, ergens voelt dat krom. Maar al die mensen waren al gastouder en moesten opeens door de overheid allemaal eenmdiploma anders konden de ouders alles terugbetalen. Nu weet iedereen die als gastouder gaat werken dat dat een vereiste is.

Maar goed, wel heel hard gelachen. En me dood geschaamd tijdens de diploma-uitreiking. Ik kreeg mijn uva diploma aan de studnetenbalie, in 2 minuten. Niks feestelijks of wat, niemand erbij. En daar bij die mbo opleiding echt in een heel grote zaal van horizon college. Iedereen familie mee, iedereen kreeg bloemen, toespraken overal, foto momenten, borrel achtgeraf. Whahahahahahahahah.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:02

Lol Reva, jij brengt het ook weer op een geniale manier. Very Happy

Kun je het hotel niet bellen Isabella?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:03

Alex167 schreef:Kun je het hotel niet bellen Isabella?

Ik wil niet opdringerig overkomen eigenlijk.....

Gast
Gast

Bericht  Jordana vr 4 feb 2011 - 2:04

Haaallllooooo.

Ik meld me ook weer is even.

Hoe is het met jullie?
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:05

Jordana schreef:

Hoe is het met jullie?

Wel oké, met jou?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:05

Hoezo? Bel je ze al de hele ochtend plat? Nee toch?

Ik kreeg ook steeds geen reactie van mijn huidige werkgever en ik heb een paar keer zelf gebeld. Hij zei dat hij het wel nodig had om achter z'n broek aangezeten te worden en dacht dat ik daar een goeie voor was, en omdat ik op die manier ook liet merken de baan graag te willen.

Dus, ik zeg bellen.

Gast
Gast

Bericht  Jordana vr 4 feb 2011 - 2:06

Isabella schreef:
Jordana schreef:

Hoe is het met jullie?

Wel oké, met jou?

Ook wel oke. Ik heb vandaag een leuke werkdag achter de rug, flink gelachen. Maar verder tjaaa

En issabella: ik ben het met alex eens, bel nou maar
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:07

En toch scheet ik in mn broek voor de uitslag, muhahahaha. Ik dacht het zal me toch niet gebeuren, universitair diploma, iedereen 'uitgelachen', bureau, vrienden, iedereen blijven lachen naaaah dat haal je toch wel. En dat je dan niet slaagt :P (ik zat niet zo zeer met t niveau, maar omdat ze me geen leerstof wilde geven en ik dus de 'weetjes' niet kende, al die domme ezelsbruggetjes van opsommingen enzo en verantwooord spelmateriaal bij welke leeftijd/maanden. Oftewel domme dingen die je alleen gedurende het examen moet weten)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:10

Lol, dat zou wel een enorme afgang zijn. :P

Ik was een keer op vakantie in Turkije toen mijn vader me belde dat de uitslag van mijn examens er was. Ik stond midden op de markt tussen honderd opdringerige turken met kettinkjes, sjaaltjes, jurkjes, kamelen enzo en mijn vader schreeuwt (slecht bereik) in mijn oor JE BENT GESLAAGD!! Dus ik midden op de markt keihard gillen en roepen IK BEN GESLAAGD!!! En al die Turken klappen en dansen en lachen, ze hadden geen flauw benul wat ik stond te roepen, maar ze zagen dat ik überblij was en dat was genoeg. Echt briljant Very Happy

Is even iets heel anders, maar ik dacht er ineens aan en wilde het even delen. Het is ook al 8 jaar geleden ofzo whahaha.

Gast
Gast

Bericht  aniet vr 4 feb 2011 - 2:12

Alex167 schreef:Lol, dat zou wel een enorme afgang zijn. :P

Ik was een keer op vakantie in Turkije toen mijn vader me belde dat de uitslag van mijn examens er was. Ik stond midden op de markt tussen honderd opdringerige turken met kettinkjes, sjaaltjes, jurkjes, kamelen enzo en mijn vader schreeuwt (slecht bereik) in mijn oor JE BENT GESLAAGD!! Dus ik midden op de markt keihard gillen en roepen IK BEN GESLAAGD!!! En al die Turken klappen en dansen en lachen, ze hadden geen flauw benul wat ik stond te roepen, maar ze zagen dat ik überblij was en dat was genoeg. Echt briljant Very Happy

Is even iets heel anders, maar ik dacht er ineens aan en wilde het even delen. Het is ook al 8 jaar geleden ofzo whahaha.
hahahah,ik zie het helemaal voor me,geweldig Alex!! cheers
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:13

Hahaha, geweldig leuk Alex!!

Ik weet ook nog goed dat de directeur belde. Ik was aan het werk in een eetcafé en daar had je amper bereik.. Na 3 mislukte belpogingen heb ik m`n baas gevraagd of ik even naar buiten mocht om te bellen.. Stond ik daar te springen en te dansen naast het café haha.. Al die mensen op het terras mij feliciteren en ik kreeg vet veel fooi
:shock:

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: