Dagcafé 2011
+28
Sweety
Lejow
Caroow
Qiara
Toet
Zwoesj
Japje
Zwerver
M_as
Cheesegirl
Jordana
Try
Merai
Blond
Suus
Serena
Chocolate Cookie
Arwyn
aniet
Moezie
Mystic
VeryCherry
TGR
Lavendel
Lotus
Kabouter
Inge
Roze Roos
32 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé 2011
aniet schreef:oh dat is nog best lang,Auxo.helemaal tot 16uur.
heb je er al zicht op of je nog meer uren vrij bent vandaag,of is dit de enige?
voor mij is t lang geleden dat ik op school zat,maar ik kan me inderdaad de tussenuren als een ramp kan herinneren.
Als ik het goed heb is dit het enige tussenuur. Vanaf kwart voor 1 doorwerken tot 16:00 met een kwartier pauze. Dus dat is dan wel lekker.
Isabella, fijn dat je je vriend toch even gesproken hebt. Hoe is het met de moeder van je vriend nu?
Gast- Gast
Auxo schreef:
Isabella, fijn dat je je vriend toch even gesproken hebt. Hoe is het met de moeder van je vriend nu?
Ik heb geen idee, geen bericht, goed bericht, denk ik. Ze zal wel in het ziekenhuis zijn nu.
Gast- Gast
Brennussss!! Je bent online.. Wanneer gaan we mexicanen?
Leeuwarden meetinkje moet snel..
Gast- Gast
Oh auxo dat had ik ook zooo vaak!
Het laatste jaar hadden ze het zelfs zo gedaan dat je je laptop mee naar school moest nemen en daar dan moest gaan werken dus les geven vergaten ze gewoon maar even :S
Dus dan zat je eigenlijk van 11 tot 5 op school voor niks.
Het laatste jaar hadden ze het zelfs zo gedaan dat je je laptop mee naar school moest nemen en daar dan moest gaan werken dus les geven vergaten ze gewoon maar even :S
Gast- Gast
Gisteren Yasmin ontmoet, was heel gezellig
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Anousch schreef:Oh auxo dat had ik ook zooo vaak!
Ja ik ben dus ook erg blij met mijn laptop. Meestal krijgen we ook wel opdrachten waar we aan kunnen werken, maar die heb ik ook altijd zo af. Zit nu dus lekker even te forummen.
Gast- Gast
Wat coool dat ik dit lees Ik kan elke donderdagavond, vrijdagavond en weekend ook. Roept u maar_Donnaa schreef:Brennussss!! Je bent online.. Wanneer gaan we mexicanen?
Gast- Gast
Hmmhmmm.. Donderdag of in het weekend komt mij sowieso het beste uit.. Wil je nog ergens in februari of in maart? B'day diner, haha!Brennuss schreef:Wat coool dat ik dit lees Ik kan elke donderdagavond, vrijdagavond en weekend ook. Roept u maar_Donnaa schreef:Brennussss!! Je bent online.. Wanneer gaan we mexicanen?
Gast- Gast
Ja, februari Ik kan niet zo lang wachten op lekkere spareribs hihih_Donnaa schreef:Hmmhmmm.. Donderdag of in het weekend komt mij sowieso het beste uit.. Wil je nog ergens in februari of in maart? B'day diner, haha!Brennuss schreef:Wat coool dat ik dit lees Ik kan elke donderdagavond, vrijdagavond en weekend ook. Roept u maar_Donnaa schreef:Brennussss!! Je bent online.. Wanneer gaan we mexicanen?
Ik ben even douchen maar we hebben t er nog wel even over op msn, ok?
Gast- Gast
Ik ook niet op lekkere wraps enzooooo!!
Ik ben 1 uur eten, maar we spreken elkaar sowieso nog wel, want m`n msn doet ook vreemd!
Ik ben 1 uur eten, maar we spreken elkaar sowieso nog wel, want m`n msn doet ook vreemd!
Gast- Gast
ik heb vandaag mijn laatste tentamen gehad!! Vrijdag nog 1 landelijk examen en dan ben ik klaar. (dan nog wel stage)
Kom ik net thuis.. zie ik mijn moeder mijn huis uitrennen. Ik loop naar binnen, heeft ze de afwas gedaan EN super leuke bloemetjes neergezet! zo lief!
Kom ik net thuis.. zie ik mijn moeder mijn huis uitrennen. Ik loop naar binnen, heeft ze de afwas gedaan EN super leuke bloemetjes neergezet! zo lief!
Gast- Gast
Awh wat lief van je mams Jade
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
lang leve het forum!jeej!!Mari schreef:Gisteren Yasmin ontmoet, was heel gezellig
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Anousch, had jij mijn reactie eerder in dit topic nog gezien? Over de cursus Kinderverhalen schrijven?
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10
wat heb jij een lieve moeder,Jade!
ik kreeg net bericht dat mijn moeder met oma naar t ziekenhuis is voor foto's,ze is gevallen met de fiets.
haar arm doet heel veel pijn.
hopen dat t niet gebroken is.
ik kreeg net bericht dat mijn moeder met oma naar t ziekenhuis is voor foto's,ze is gevallen met de fiets.
aniet- Kletskop
aniet schreef:wat heb jij een lieve moeder,Jade!
Ja klopt, mijn moeder heeft zo nu en dan echt van die lieve uitspattingen! (is
oow jeetje dat is vervelend!!
Mijn oma is voor 14 dagen geleden van de trap gevallen. enkel + kuitbeen gebroken, dat moest gezet worden. Ik hoop dat het voor jou oma meevalt!
sterkte!
Gast- Gast
jeetje dat is ook erg,Jade!
hoe oud is je oma?
mijn oma is 84 en ze valt de laatste tijd wel heel erg veel.
laatst al last van dr been,omdat ze de katten van de buren uit de tuin ging verjagen.
toen viel ze dus ook rechtvoorover..
ze heeft altijd een goede reden waarom ze valt!
hoe oud is je oma?
mijn oma is 84 en ze valt de laatste tijd wel heel erg veel.
laatst al last van dr been,omdat ze de katten van de buren uit de tuin ging verjagen.
toen viel ze dus ook rechtvoorover..
ze heeft altijd een goede reden waarom ze valt!
aniet- Kletskop
Japje schreef:Anousch, had jij mijn reactie eerder in dit topic nog gezien? Over de cursus Kinderverhalen schrijven?
Ehm nee denk het niet?
Het gaat hier ook zo hard!
Gast- Gast
Haha ja het gaat ook superhard. Ik heb ff gezocht, deze reactie stond alweer helemaal op pagina 30.
Japje schreef:De cursus kinderverhalen schrijven van het LOI? Wil je dan ook de opdrachten kunnen insturen of wil je alleen het cursusmateriaal? Ik heb dat cursusmateriaal als het goed is namelijk nog in de kelder liggen. Mag je van mij voor een zacht prijsje overnemen.Anousch schreef:Lotus schreef:Wat zou je allemaal willen doen dan?
Zoiezo fotografie, dat ik nog beter word. (en dan dus ook photoshop cursus)
Visagie! (dat staat bovenaan)
En kinderverhalen schrijven! hahaha dat zag ik pas en lijkt me ook wel cool.
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Isabella, fijn dat je je vriend even gesproken hebt!
aniet, hopen dat je oma haar arm niet gebroken heeft, dat zou rot zijn!
Oh en Jade, wat heb jij een lieve moeder! Mooie bloemen, zeg!
aniet, hopen dat je oma haar arm niet gebroken heeft, dat zou rot zijn!
Oh en Jade, wat heb jij een lieve moeder! Mooie bloemen, zeg!
Gast- Gast
Reva schreef:Jeej, Do! Ik ga in Takkie-modus.
Ik ben speciaal voor jou, in mijn lunchpauze, de regen en harde wind trotserend naar de Hema in D. gereden.
Voor niks Hopen dat Do ze vindt! Anders kan ik nog even in Rotterdam kijken.
Gast- Gast
aniet schreef:wat heb jij een lieve moeder,Jade!
Mijn oma is ook 2 keer gevallen vorige week, foto's gemaakt gelukkig niks gebroken maar nu zit ze in zo'n huis waar je minimaal 7 dagen en maximaal 3 maanden mag wonen. Ze is ook al 89 maar denk niet dat ze nog terug naar haar eigen huis kan heb echt met haar te doen haar arm zag er niet uit toen ik op bezoek was.
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
jeetje,dat is schrikken claudiaveronique!
kan je oma niet verhuizen naar een verzorgingshuis?!
kan je oma niet verhuizen naar een verzorgingshuis?!
aniet- Kletskop
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: