Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+28
Sweety
Lejow
Caroow
Qiara
Toet
Zwoesj
Japje
Zwerver
M_as
Cheesegirl
Jordana
Try
Merai
Blond
Suus
Serena
Chocolate Cookie
Arwyn
aniet
Moezie
Mystic
VeryCherry
TGR
Lavendel
Lotus
Kabouter
Inge
Roze Roos
32 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 23 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 22:14

Jeej, Do! Ik ga in Takkie-modus.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 22:16

Wat rot, Isabella. Hopelijk zijn jullie later vandaag beiden weer rustig en kunnen jullie alles uitpraten. Hij zit nu ook niet lekker ivm zijn moeder, jij hebt stress door je sollicitaties en doordat je graag wil werken en dat komt er gewoon rot uit. Dat wil niet zeggen dat het leuk is, integendeel, maar zo werkt het helaas. Hopelijk komen jullie eruit, ruzie is stom.

Gast
Gast

Bericht  Sweety do 3 feb 2011 - 22:20

Isabella wat rot voor je! Ik hoop dat hij vandaag wat laat horen van zichzelf en dat jullie het dan kunnen uitpraten.

Ik voel me sinds gister middag gewoon kut. Ik was gister heel leuk met mijn vriendin nar de sauna toe. Was gezellig en we gingen even kijken of we nog waren gebeld. Helaas had ik niks gehoord van mijn date maar zij was een aantal keer gebeld door haar schoonzus en familie. Toen ze haar schoonzus opbelde kreeg ze te horen dat mijn vriendin een nichtje krijgt. Ze was er blij mee en ze reageerde erg enthousiast. ( logisch maar zij en haar schoonzus liggen niet zo )
Vanaf dat moment werd ik beetje down. Toen mijn vriendin ook nog tegen mij begon dat ik aan kinderen moet beginnen want dat vind ze veel leuker raakte ik steeds meer negatief over mezelf. Gister gingen we naar de mc en daarna zijn we het bij haar thuis gaan opeten. Ik had de hele dag nog niks gehoord van mijn date dus ik smste hem dat ik bij mijn vriendin zat en dat de sauna leuk was en hoe zijn dag was. Ik kreeg een sms en we smsten even met elkaar. Ik zei dat mijn vriendin benieuwd is naar hem en hij zei eerst moet dit, dit, dit, dit en dit af.Toen maakte ik een opmerking die mijn vriendin maakte en toen zei hij dat heeft je vriendin zeker gezegd want die is zo scherp. Ik was namelijk niet zo scherp maar anders scherp. Dus ik werd er negatief van en toen gaf ik mijn gsm aan mijn vriendin. Toen gingen hun smsen met elkaar en toen kon hij wel snel reageren. Ik merk dat ik mezelf "lekker" naar beneden aan het halen ben en van veel dingen nu baal. En ik weet niet zo goed hoe ik moet stoppen met zo te denken.. Ik wil niet negatief zijn. Net reageerde ik ook raar tegen mijn collega die even belde. Zal straks mijn excuses aanbieden aan hem. Wordt nu al gek van mezelf.....
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 22:36

CherrieLola schreef:Hmmm, ik wil ook een bonus voor het schoonmaken van ons huis *stampvoet*

@Alex; op internet kan je alle vestigingen vinden via je woonplaats/postcode Wink

Ja, dat weet ik. Ik heb ook de dichstbijzijnde vestiging al gevonden, maar ik ken de straat niet. Dus vandaar dat ik even uit moet zoeken waar dat is Wink

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 3 feb 2011 - 22:37

Alex167 schreef:
CherrieLola schreef:Hmmm, ik wil ook een bonus voor het schoonmaken van ons huis *stampvoet*

@Alex; op internet kan je alle vestigingen vinden via je woonplaats/postcode Wink

Ja, dat weet ik. Ik heb ook de dichstbijzijnde vestiging al gevonden, maar ik ken de straat niet. Dus vandaar dat ik even uit moet zoeken waar dat is Wink

Ah ok, succes met zoeken Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 22:42

Vanavond ga ik echt m`n kast uitmesten angel

Gast
Gast

Bericht  SoezieQ do 3 feb 2011 - 22:44

Goedemorgen!

Had ik gisteren lekker brood gehaald bij de bakker (Van dat hele donkere, vind ik altijd zo lekker) wil ik net gaan ontbijten, heeft mn vriend dat hele brood meegenomen naar zijn werk :O En dat terwijl hij altijd maar 6 sneetjes eet ofzo :')
Zit ik hier dus met honger, en zonder ontbijt ..

Isabella: Wat ontzettend rot! Mijn ex had er ook een handje van om op zo'n manier te reageren, volgens mij hebben sommige mannen echt geen benul van hoeveel pijn ze hun vriendin er mee doen ..
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  VeryCherry do 3 feb 2011 - 22:44

Whahaha succes Donnaa!!
Ik ga vanavond lekker fröbelen, ben toch alleen thuis. Ik ga me op iets nieuws storten; het haken van diertjes Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 22:45

pff wat ik net toch hoor.
Er heeft een vrouw zichzelf opgehangen hier, en haar jongste dochter heeft haar gevonden Sad
En nou blijk ik ze dus te kennen, haar exman was mijn leraar en bij die jongste dochter heb ik stage gelopen!
Pff echt ik ben er even helemaal naar van.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 3 feb 2011 - 22:47

Anousch schreef:pff wat ik net toch hoor.
Er heeft een vrouw zichzelf opgehangen hier, en haar jongste dochter heeft haar gevonden Sad
En nou blijk ik ze dus te kennen, haar exman was mijn leraar en bij die jongste dochter heb ik stage gelopen!

Gadver, wat naar zeg!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 22:51

Edit; ik heb net mijn vriend even aan de telefoon gehad, en hij zei ook sorry en even kort gepraat. Ik ben voel me niet gelijk helemaal oke weer, maar ben blij dat hij iig wel probeerde normaal te doen.....

Laatst aangepast door Isabella op do 3 feb 2011 - 23:21; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 23:05

CherrieLola schreef:Whahaha succes Donnaa!!
Ik ga vanavond lekker fröbelen, ben toch alleen thuis. Ik ga me op iets nieuws storten; het haken van diertjes Very Happy
Haha, jij bent echt heel creatief he?! Ik hoop dat ik m`n nagelspulletjes bijna binnen krijg.. Had vorige keer al french tips besteld, maar die zijn nog een beetje doorzichtig.. Wist ik veel dat je french white moest hebben :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 23:05

Net de hele tijd een gastouderbureau aan de telefoon gehad, waar ik in 2 maanden kinder EHBO + het juiste diploma kan behalen om officieel als gastouder aan de slag te gaan. Dat is sowieso pas in maart/april, dus dan zou ik tijdelijk ander werk nemen tot ik alles heb & een gezin heb gevonden waar ik dan aan de slag kan gaan. Ik moet er nog even over gaan nadenken en bespreken, maar dat lijkt me niet helemaal het juiste moment om dat op dit moment te doen. Mocht ik toch niet bij het gastouderbureau (willen) blijven, dan kost het me €390 in totaal, dus dat is ook niet veel.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 3 feb 2011 - 23:07

_Donnaa schreef:
Haha, jij bent echt heel creatief he?! Ik hoop dat ik m`n nagelspulletjes bijna binnen krijg.. Had vorige keer al french tips besteld, maar die zijn nog een beetje doorzichtig.. Wist ik veel dat je french white moest hebben :P

Uhu, ik moét gewoon altijd wat doen, ik weet alleen niet meer waar ik alles laten moet...
Misschien moet ik maar dingen gaan verkopen, krijgen we het ook wat ruimer smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 23:09

CherrieLola schreef:
_Donnaa schreef:

Uhu, ik moét gewoon altijd wat doen, ik weet alleen niet meer waar ik alles laten moet...
Misschien moet ik maar dingen gaan verkopen, krijgen we het ook wat ruimer smile
Jaa, zet het gewoon op Marktplaats.. Mijn schoonzusje fröbelt ook altijd, ik weet niet eens wat precies allemaal, maar zij verkoopt best goed.. Het zijn ook leuke cadeautjes enzo.. Magneetbord met spiegeltjes erop, roze en kraaltjes.. Echt leuk voor meisjes enzo..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 23:11

Anousch schreef:pff wat ik net toch hoor.

Ooh jeetje, wat erg! Ik kan me voorstellen dat je daar even naar van bent.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 3 feb 2011 - 23:11

_Donnaa schreef:
CherrieLola schreef:
_Donnaa schreef:

Jaa, zet het gewoon op Marktplaats.. Mijn schoonzusje fröbelt ook altijd, ik weet niet eens wat precies allemaal, maar zij verkoopt best goed.. Het zijn ook leuke cadeautjes enzo.. Magneetbord met spiegeltjes erop, roze en kraaltjes.. Echt leuk voor meisjes enzo..

Oeh leuk ^^ Misschien moet ik me er ook is aan wagen dan. En dan maar zien of het überhaupt wat oplevert Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  aniet do 3 feb 2011 - 23:22

goeiemorgen allemaal!
ik heb heerlijk geslapen tot half 11,dus ik was schijnbaar erg moe,ik lag er om 22 uur al in bed. smile
vandaag maar ff een rondje door t huis,t één en ander opruimen en weggooien.

@isabella,is het niet zo dat als je kinderehbo niet bij de eerste keer haalt dat je het dan overnieuw moet doen en je uiteindelijk meer geld kwijt bent?!
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  claudiaveronique do 3 feb 2011 - 23:23

Ik vind dat de action ook een webshop moet starten, ik wil ook rokjes maar zit al 4 dagen ziek thuis Cry
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 23:25

aniet schreef:

@isabella,is het niet zo dat als je kinderehbo niet bij de eerste keer haalt dat je het dan overnieuw moet doen en je uiteindelijk meer geld kwijt bent?!

Je hebt meerdere cursus dagen en het meeste is mij bekend, dus ik denk niet dat het zo'n probleem zal worden.

Gast
Gast

Bericht  aniet do 3 feb 2011 - 23:31

Isabella schreef:
aniet schreef:

Je hebt meerdere cursus dagen en het meeste is mij bekend, dus ik denk niet dat het zo'n probleem zal worden.
oh oke,dat is dan wel fijn dat t je al bekend is!
want je zit natuurlijk niet te wachten op hogere kosten,vooral niet in jou situatie nu.
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Bericht  aniet do 3 feb 2011 - 23:31

claudiaveronique schreef:Ik vind dat de action ook een webshop moet starten, ik wil ook rokjes maar zit al 4 dagen ziek thuis Cry
oh dat is naar!! beterschap meis!
wat heb je precies?
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Bericht  claudiaveronique do 3 feb 2011 - 23:33

aniet schreef:
claudiaveronique schreef:Ik vind dat de action ook een webshop moet starten, ik wil ook rokjes maar zit al 4 dagen ziek thuis Cry
oh dat is naar!! beterschap meis!
wat heb je precies?

Gewoon zware griep, dikke klieren in mijn nek, keelpijn, zweet aanvallen maar het is echt zo saai. Ben blij met het yes forum!!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 23:34

aniet schreef:
Isabella schreef:
aniet schreef:

oh oke,dat is dan wel fijn dat t je al bekend is!
want je zit natuurlijk niet te wachten op hogere kosten,vooral niet in jou situatie nu.

Ik ga het sowieso niet nu doen, want dan komt er nog steeds geen geld binnen omdat eerst die cursus moet voldaan worden en je daarna eerst een gezin moet weten te vinden, dus ik zou het dan tijdens ander werk doen en dan overstappen.

Gast
Gast

Bericht  aniet do 3 feb 2011 - 23:35

ach jeetje,dat klinkt niet best.
ik heb ook nog steeds een kuurtje voor mn ontstoken maagwand,maar t gaat al beter.
heb zelfs alweer 2,5 dag gewerkt deze week! cheers
maar inderdaad:je hebt nu wat aanspraak op deze manier!
beterschap meis!
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud