Dagcafé 2011
+28
Sweety
Lejow
Caroow
Qiara
Toet
Zwoesj
Japje
Zwerver
M_as
Cheesegirl
Jordana
Try
Merai
Blond
Suus
Serena
Chocolate Cookie
Arwyn
aniet
Moezie
Mystic
VeryCherry
TGR
Lavendel
Lotus
Kabouter
Inge
Roze Roos
32 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Whahaha, ik ben té triest bezig; ik ben de was aan het opvouwen in de woonkamer nu omdat ik het forum in de gaten wil houden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Heeeeel goed, ben ik blij mee!CherrieLola schreef:Heey Donnaa, tis ook niet mijn voornemen hoor
@Alex, ja inderdaad.. Ik heb vandaag wel wat leuke klusjes (ja echt leuke dit keer haha) maar dat moet ik ook een beetje verdelen.. Heb nog nooit zo`n rustige winter gehad op m`n werk. Aan de ene kant betekend dat het erg goed gaat, omdat er vrijwel geen helpdesk is. Aan de andere kant is het saai voor mij..
1 voordeel.. Ik maak nu ons kantoor ondertussen schoon en dat levert me dikke bonus op per maand..
Gast- Gast
Wow doe je goed; een bonus verdienen door je kantoor schoon te maken
CherrieLola schreef:Whahaha, ik ben té triest bezig; ik ben de was aan het opvouwen in de woonkamer nu omdat ik het forum in de gaten wil houden
Waar vouw jij anders je was op? Ik woonkamer, of badkamer bij het rekje waar het hangt en waar de wasmachine staat
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Ga je zo nog naar de Action Alex?
Lol
Nee, ik werk vandaag, helaas. Ik heb wel even gekeken waar hij zit en ik heb geen flauw idee waar in de stad het is, dus zodra ik dat uitgezocht heb ga ik er eens een kijkje nemen.
Gast- Gast
bah ik wil ook officieel pauze
tis altijd maar kijken of er ergens een kwartiertje dood valt zodat ik snel wat kan eten of even een winkel in kan duiken.
tis altijd maar kijken of er ergens een kwartiertje dood valt zodat ik snel wat kan eten of even een winkel in kan duiken.
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Wow doe je goed; een bonus verdienen door je kantoor schoon te maken
Ja.. We hadden een schoonmaakster, maar die was steeds ziek en nu heeft ze kapotte knietjes ofzo.. Dus nu doe ik het gewoon en 1x in de zoveel tijd huren we even iemand in voor een grote schoonmaak. Stofzuigen en toiletten schoonmaken kan iedereen toch?!
Daarbij doe ik het graag zelf, want ik ben niet zo snel tevreden over andermans werk
Gast- Gast
Theedoosje schreef:CherrieLola schreef:Whahaha, ik ben té triest bezig; ik ben de was aan het opvouwen in de woonkamer nu omdat ik het forum in de gaten wil houden
Waar vouw jij anders je was op? Ik woonkamer, of badkamer bij het rekje waar het hangt en waar de wasmachine staat
Op bed want daar heb ik de meeste ruimte.
Goedemorgen allemaal, nog een werkdagje en dan lekker weekend
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Hmmm, ik wil ook een bonus voor het schoonmaken van ons huis *stampvoet*
@Alex; op internet kan je alle vestigingen vinden via je woonplaats/postcode
@Alex; op internet kan je alle vestigingen vinden via je woonplaats/postcode
@Cl> aah ja oke op bed. Ja nee dan is het voor jou wat anders dat je nu in de woonkamer doet
Gast- Gast
Theedoosje schreef:@Cl> aah ja oke op bed. Ja nee dan is het voor jou wat anders dat je nu in de woonkamer doet
Uhu, en ik vind het nog onhandig ook, want de tafel is veel kleiner dan ons bed, dus eigenlijk ben ik zwaar onnozel bezig
Haha, hoezo verslaafd?
Suus- Lady Post-a-lot
Ja errug hè, mijn vriend moest is weten
Hier gaat het helemaal niet goed, we hebben vannacht knallende ruzie gehad, en vriend is vanmorgen gewoon vertrokken zonder even gedag oid te zeggen, en ik voel me er goed rot om, vooral omdat we elkaar onwijs dingen verweten hebben, die me gewoon pijn hebben gedaan. En ik heb misschien ook niet goed gereageerd, maar hij ook zeer zeker niet & ik vind sommige dingen gewoon onwijs gemeen om mij op te pakken, terwijl hij weet dat ik er heel erg mee zit. En als ik vandaag nee krijg van het hotel moet ik tussen die andere twee banen kiezen, met vele voor- en nadelen, maar hij vindt ineens dat ik het maar moet uitzoeken en dat ik pech heb als ik geen werk heb, en dat ik mijn geld zelf maar regel.....
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Theedoosje schreef:@Cl> aah ja oke op bed. Ja nee dan is het voor jou wat anders dat je nu in de woonkamer doet
Uhu, en ik vind het nog onhandig ook, want de tafel is veel kleiner dan ons bed, dus eigenlijk ben ik zwaar onnozel bezig
whaha Maar wel gezelliger
Gast- Gast
Ben nu heerlijk naar de BSB aan het luisteren en kijken op TMF Wat was ik daar fan van vroeger
Gast- Gast
@Isabella> jeetje vervelend : ( Ik kan er ook nooit goed tegen als er ruzie is en dan dat iemand weg gaat zonder dat het uitgepraat is. Ik vind het ook net netjes hoe hij tegen jou doet. Ik hoop dat jullie het gauw uit kunnen praten
Gast- Gast
Oh, Isabella, wat vervelend! En helemaal dat hij nu weg is zonder dat het uitgepraat is.
Suus- Lady Post-a-lot
Wat naar Isa, verbouwingen zorgen vaak wel voor ruzie of gemopper in een relatie
Gast- Gast
Wat verrot Isabella
In het heetst van de strijd zeg je zo vaak dingen die nergens op slaan.. Hij meent het heus niet dat jij het maar uit moet zoeken, maar vervelend vindt hij het zeker, maar dat geldt nog 10x zoveel voor jou, lijkt mij.
Super rot.. Ik hoop dat jullie het snel uit kunnen praten..
Super rot.. Ik hoop dat jullie het snel uit kunnen praten..
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: