Dagcafé 2011
+28
Sweety
Lejow
Caroow
Qiara
Toet
Zwoesj
Japje
Zwerver
M_as
Cheesegirl
Jordana
Try
Merai
Blond
Suus
Serena
Chocolate Cookie
Arwyn
aniet
Moezie
Mystic
VeryCherry
TGR
Lavendel
Lotus
Kabouter
Inge
Roze Roos
32 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Dames, hoeveel vaste lasten hebben jullie per maand? (los van boodschappen, benzine)
Gast- Gast
Ooooooooooooooohw ik heb geen ziiiiiin
Haha ik ben eigenlijk best vrolijk hoor. Don't worry. Maar zo moe. En ik moet nog naar zo'n stom schoolfeest vanavond. En dan willen de leerlingen dat ik ga schuifelen. Oh boy. Maar eerst zo lekker patatjes met z'n allen eten.
Haha ik ben eigenlijk best vrolijk hoor. Don't worry. Maar zo moe. En ik moet nog naar zo'n stom schoolfeest vanavond. En dan willen de leerlingen dat ik ga schuifelen. Oh boy. Maar eerst zo lekker patatjes met z'n allen eten.
Gast- Gast
Is die er toch wel, de biologie leraar? Dat wordt schuifelen dan.... hahaha!
Gast- Gast
Nee die's naar huis helaas. Nu willen ze me aan de directeur koppelen.
En het thema is Valentijn, dus dan weet je 't wel haha.
En het thema is Valentijn, dus dan weet je 't wel haha.
Gast- Gast
Ik ga al eten! Eet smakelijk iedereen
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Heb m'n eten al een half uur op! Maarja, wij eten ook altijd wel super vroeg
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
M_as schreef:Heb m'n eten al een half uur op! Maarja, wij eten ook altijd wel super vroeg
Vanwaar zo vroeg? Zijn jullie allemaal al zo vroeg van werken thuis?
Gast- Gast
In tha pocket;
6 nieuwe Action rokjes
Een H&M bestelling met 2 super leuke truitjes (grijs en wit, had koraalrood al), een mooi zwart vest en een blauwe top zonder mouwen voor in de zomer..
Altijd leuk thuiskomen als er ene bestellling ligt te wachten!
6 nieuwe Action rokjes
Een H&M bestelling met 2 super leuke truitjes (grijs en wit, had koraalrood al), een mooi zwart vest en een blauwe top zonder mouwen voor in de zomer..
Altijd leuk thuiskomen als er ene bestellling ligt te wachten!
Laatst aangepast door _Donnaa op do 3 feb 2011 - 5:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb deze winter echt asociaal veel geshopt, maar m`n smaak is heel erg veranderd.. Jullie kennen me vast nog van de jeans met een kleurige top en een nog veel opvallender vest erover en dan om het af te maken de hipste sneakers..Isabella schreef:En jij had nog geen kleren heáh Dwab
Ik vind dat nu echt niet meer leuk, dus ik moest een nieuwe collectie kleding haha..
Ik ga straks m`n oude kleding uitzoeken en weggooien.. Of hier te koop zetten, want er zitten ook dingen bij waar nog kaartjes aan hangen
Gast- Gast
En vanwaar ineens jouw switch qua kleren, voelde je je er niet meer lekker in?
Gast- Gast
Oooh nee ik realiseer me ineens dat ik de hele avond naar zoenende tieners moet gaan zitten kijken!
Gast- Gast
Jaaa dat denk ik.. Het is langzaam veranderd toen ik met rokjes begon in de zomer en effen shirtjes met een leuk effen vestje erop.. En ik voelde me ondanks zoveel kleur toch niet zo heel vrouwelijk in die jeans + vest.
Als ik nu een jeans draag dan doe ik er mooie laarzen op, of ballerina`s en dan gewoon een simpel shirtje en een simpel vestje, daar voel ik me veel beter bij..
En ik ben ouder geworden, misschien ligt het daar ook wel aan..
Als ik nu een jeans draag dan doe ik er mooie laarzen op, of ballerina`s en dan gewoon een simpel shirtje en een simpel vestje, daar voel ik me veel beter bij..
En ik ben ouder geworden, misschien ligt het daar ook wel aan..
Gast- Gast
Marin schreef:Oooh nee ik realiseer me ineens dat ik de hele avond naar zoenende tieners moet gaan zitten kijken!
Ieeeh!
Gast- Gast
Marin schreef:Oooh nee ik realiseer me ineens dat ik de hele avond naar zoenende tieners moet gaan zitten kijken!
mmmh dan zou ik moeten oppassen om niet te zeggen. Nou jongens maakt het??
Maar veel plezier Marin
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Isabella schreef:M_as schreef:Heb m'n eten al een half uur op! Maarja, wij eten ook altijd wel super vroeg
Vanwaar zo vroeg? Zijn jullie allemaal al zo vroeg van werken thuis?
Ja mijn moeder meestal rond een uur of 2 al en mn vader en ik om kwart over 4!
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
haha wat een nostalgie zo'n schoolfeest! Mogen jullie wel alcohol drinken of ook niet? Dan wordt het voor jullie misschien nog gezellig!
Mijn kleding is ook wel veranderd Donnaa vergeleken met 10 jaar of zelfs 5 jaar geleden, dat krijg je idd als je wat ouder wordt.. Past je kledingsmaak nu ook beter bij je vriend? Of kleed hij zich weer heel anders? ik merk dat mijn vriend en ik elkaar best wel beinvloeden hierin.
Mmm ik ben echt zulke lekkere pasta aan het eten! Eindelijk weer eens gezond Volkorenpasta met een sjallotje, champignons, cherrytomaatjes, courgette, huttenkase en cashewnoten en wat Italiaanse kruiden.. Hij is alleen erg pittig, het dopje van de pepermolen vloog eraf, dus ik moet een beetje uitkijken voor peperkorrels
Mijn kleding is ook wel veranderd Donnaa vergeleken met 10 jaar of zelfs 5 jaar geleden, dat krijg je idd als je wat ouder wordt.. Past je kledingsmaak nu ook beter bij je vriend? Of kleed hij zich weer heel anders? ik merk dat mijn vriend en ik elkaar best wel beinvloeden hierin.
Mmm ik ben echt zulke lekkere pasta aan het eten! Eindelijk weer eens gezond Volkorenpasta met een sjallotje, champignons, cherrytomaatjes, courgette, huttenkase en cashewnoten en wat Italiaanse kruiden.. Hij is alleen erg pittig, het dopje van de pepermolen vloog eraf, dus ik moet een beetje uitkijken voor peperkorrels
Laatst aangepast door Lavendel op do 3 feb 2011 - 6:08; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Hij is van de merkshirts en een goede jeans, maar dat vind ik erg mooi bij een jongen, dus dat scheelt.. Ik hou niet van blousjes en v hals truitjes enzo, hahaLavendel schreef:haha wat een nostaligie zo'n schoolfeest! Mogen jullie wel alcohol drinken of ook niet dan wordt het voor jullie misschien nog gezellig!
Hij vindt mijn laagjes kleding erg mooi zegt hij altijd.. Altijd leuk om te horen!
Gast- Gast
Haha ik weet wel waar de voorraad wijn staat maar nee ik heb zo'n vermoeden dat we nuchter moeten blijven. Maar logisch ook.
Patat is er! Doei!
Patat is er! Doei!
Gast- Gast
Klinkt heel logisch Dwab, je verandering van stijl, en het is het belangrijkste dat jij je er goed in voelt! Ik draag sinds 1.5/2 jaar alleen nog maar jurkjes of rokjes, voel me daar gewoon goed & mooi(er) in, zo verander je elke keer qua smaak wel denk ik.
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: