Dagcafé 2011
+28
Sweety
Lejow
Caroow
Qiara
Toet
Zwoesj
Japje
Zwerver
M_as
Cheesegirl
Jordana
Try
Merai
Blond
Suus
Serena
Chocolate Cookie
Arwyn
aniet
Moezie
Mystic
VeryCherry
TGR
Lavendel
Lotus
Kabouter
Inge
Roze Roos
32 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Reva schreef:Dolores schreef:Alex,
als je zo graag aandacht willen zou je wel iets op het toneel gaan doen, lijkt me?
Haha!
Stiekem vist Alex gewoon naar complimentjes.
Ik las vanmiddag een bord waar ik heel hard om moest lachen midden op straaat:
halfbezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen.
Jij hebt mij ook altijd door
Maar liefste Revaatje, ik wil ook hier wel ff bij de Hema kijken voor Takkie? (Hele Yes-forum massaal naar de Hema voor Reva, briljant toch?)
Gast- Gast
Ik zal morgen in E kijken Reevster.
Als ik ze niet vind, en anderen ook niet, kan mijn moeder in haar werkdorp kijken en ik nog in mijn woonplaats!
Als ik ze niet vind, en anderen ook niet, kan mijn moeder in haar werkdorp kijken en ik nog in mijn woonplaats!
Gast- Gast
Ohhhhhhhhhhhhhh, die takkie!Isabella schreef:Hier zijn er helemaal geen Jip en Janneke bekers meer, grrmbl.
Gast- Gast
Reva schreef:Jaaaaaaa, Dolores als je wil graag!
Takkie takkie takkie takkie.
Ik heb je ook PM daar over gestuurd!
Gast- Gast
Waarom bemoeien mensen zich met andere mensen? Ik loop even de Zeeman in voor een boodschap, loopt iemand tegen me op. Kijkt me aan, ik kijk gewoon neutraal terug, loopt ze door, zegt ze tegen haar man, jezus wat kijkt dat meisje chagrijnig. Joh, zij loopt vol tegen mij op :affraid: Dus ik zei dat ze het ook wel gewoon tegen mij zelf kon zeggen als ze dat vond, en toen liep ze snel weg.
Gast- Gast
Haha, het hoeft geen levensmissie te worden hoor. Maar mocht iemand ze zien dan het liefst twee
Zijn gewoon witte bekers, met takkie erop (joh) en 'make every day a happy day'. Stonden bij ons apart bij een aantal takkie en jip en janneke spullen. Aswasbak -heb ik-, keukekschort, tasjes, deurmat (over getwijfeld maar staat zo stom in een appartement met overdekte voordeur whahahhahahha...mn buurjongen heeft wel een mat, maar daar veeg ik voor de lol ook mn voeten...en ik denk dat ik niet de enige ben, meestal ligt ie ergens halverwege de hal), koekblikken, etc etc.
Zijn gewoon witte bekers, met takkie erop (joh) en 'make every day a happy day'. Stonden bij ons apart bij een aantal takkie en jip en janneke spullen. Aswasbak -heb ik-, keukekschort, tasjes, deurmat (over getwijfeld maar staat zo stom in een appartement met overdekte voordeur whahahhahahha...mn buurjongen heeft wel een mat, maar daar veeg ik voor de lol ook mn voeten...en ik denk dat ik niet de enige ben, meestal ligt ie ergens halverwege de hal), koekblikken, etc etc.
Gast- Gast
Wat een leuke bekers!
En Isabella, wat verwacht zo'n vrouw dan, dat jij extreem blij gaat kijken omdat zij tegen jou oploopt?
En Isabella, wat verwacht zo'n vrouw dan, dat jij extreem blij gaat kijken omdat zij tegen jou oploopt?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:Wat een leuke bekers!
Dat denk ik, ik ben het in huis, maar niet tegen haar
Gast- Gast
Maar Reevster, wat nu als morgen meerdere forummers die bekers vinden en kopen?
Gast- Gast
Dolores schreef:Maar Reevster, wat nu als morgen meerdere forummers die bekers vinden en kopen?
Dan kan ze een takkie museum beginnen. Hoe willen jullie dat doen met verzenden? Want het is €6,75 voor een pakketje. Of wonen jullie allemaaal bij elkaar in de buurt?
Gast- Gast
Isabella schreef:Dolores schreef:Maar Reevster, wat nu als morgen meerdere forummers die bekers vinden en kopen?
Dan kan ze een takkie museum beginnen. Hoe willen jullie dat doen met verzenden? Want het is €6,75 voor een pakketje. Of wonen jullie allemaaal bij elkaar in de buurt?
Gast- Gast
En ook gewoon...
Als je dan eens een Takkie laat vallen, heb je een reserve Takkie
Als je dan eens een Takkie laat vallen, heb je een reserve Takkie
Gast- Gast
Ik ben zoooo vreselijk moe, chagareinig en voel me ongelovelijk kut! Ik heb morgen nog 1 tentamen en een eindgesprek, dan zitten de 3 zwaar vermoeiende tentamen weken erop. Er komt werkelijk niets zinnigs meer uit mijn handen, ik laat alles vallen.
tot zover mijn geklaag.
tot zover mijn geklaag.
Gast- Gast
Jade
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Nog een knuffel voor jou, Jade!
Suus- Lady Post-a-lot