Dagcafé 2011
+28
Sweety
Lejow
Caroow
Qiara
Toet
Zwoesj
Japje
Zwerver
M_as
Cheesegirl
Jordana
Try
Merai
Blond
Suus
Serena
Chocolate Cookie
Arwyn
aniet
Moezie
Mystic
VeryCherry
TGR
Lavendel
Lotus
Kabouter
Inge
Roze Roos
32 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Jordana /Maar als jij het zo laat, weet hij dan wel dat je er zo mee zit, dat je er wakker om ligt, dat je twijfelt aan jullie, omdat hij voor jouw gevoel toch helemaal niks om jou geeft en aan jou denkt en jij hier eigenlijk aan onderdoor gaat?
Gast- Gast
Ja.. Ik spreek mijn contactpersoon van het KLPD bijna vaker dan m`n eigen vriend, helaas..Lavendel schreef:_Donnaa schreef:Dingen die bij wet verboden zijn; regelmatig, helaasLavendel schreef:Auxo schreef:Hm Donnaa, 'leuke' klus inderdaad, succes!
haha wat een werk. Zitten er vaak dingen tussen die niet kunnen?
Bah dat gebeurd dus echt vaker dan je denkt..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:
Ja.. Ik spreek mijn contactpersoon van het KLPD bijna vaker dan m`n eigen vriend, helaas..
Dat die lui zo stom zijn ook om dat gewoon op een site te zetten
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Hij weet het echt Isabella maar hij doet er niets mee. Ik kan in een ruzie roepen wat ik wil en de volgende dag is meneer echt poeslief en dan lijkt het alsof er niets gebeurd is en aan de hand is. Ik zeg echt wel dingen tegen hem maar of het bij hem blijft hangen is vraag twee. En anders is het wat hij ook zegt: Ik moet niet zo zeuren, dingen zijn gebeurd laat het zo en zwijg erover, tweede kans.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Heel dom, maar voor de samenleving alleen maar goed..Lavendel schreef:_Donnaa schreef:
Ja.. Ik spreek mijn contactpersoon van het KLPD bijna vaker dan m`n eigen vriend, helaas..
Dat die lui zo stom zijn ook om dat gewoon op een site te zetten
Gast- Gast
Jordana schreef:Hij weet het echt Isabella maar hij doet er niets mee. Ik kan in een ruzie roepen wat ik wil en de volgende dag is meneer echt poeslief en dan lijkt het alsof er niets gebeurd is en aan de hand is. Ik zeg echt wel dingen tegen hem maar of het bij hem blijft hangen is vraag twee. En anders is het wat hij ook zegt: Ik moet niet zo zeuren, dingen zijn gebeurd laat het zo en zwijg erover, tweede kans.
Jordana het is een keer genoeg he.. dit gaat nu al weken zo. Moet je niet eens een keer beslissingen gaan nemen? Want volgens mij gaat dit echt nooit meer goed komen met die kerel, en het lijkt ook alsof het hem ook allemaal vrij weinig interesseert. Sorry als dit echt heel hard klinkt maar je moet echt voor jezelf opkomen!
Lavendel- Ratel
@Jordana: uit jouw posts klinkt ook geen liefde meer. Echt niet.
Wat houdt je precies tegen om bij hem weg te gaan?
Wat houdt je precies tegen om bij hem weg te gaan?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Jordana?
Wat maakt dat je wél om hem geeft, van hem houdt?
En zijn die dingen er nu nog, of is het alleen de reden van 'ooit' ?
Wat maakt dat je wél om hem geeft, van hem houdt?
En zijn die dingen er nu nog, of is het alleen de reden van 'ooit' ?
Gast- Gast
fuck, kut. Schijt. Ik probeer al een keer of drie te plaatsen dat ik het bericht van alex pas zag nadat ik mijn berihct had gepost.. Kom ik aan met mijn takkiegezeur daarna, sorry.
Lijkt me echt heel naar van je familie ontzettend kortzichtig en oneerlijk ook. Bah. Dat moet het voor jou alleen maar moeilijker maken..
Laatste poging.. Heb een soortgelijk bericht al drie keer naar mezelf gepmt ipv op het forum gezet op wonderbaarlijke wijze.
Lijkt me echt heel naar van je familie ontzettend kortzichtig en oneerlijk ook. Bah. Dat moet het voor jou alleen maar moeilijker maken..
Laatste poging.. Heb een soortgelijk bericht al drie keer naar mezelf gepmt ipv op het forum gezet op wonderbaarlijke wijze.
Gast- Gast
Wat houdt je tegen. De hoop dat hij ineens het licht gaat zien, over 3 jaar misschien? Of de angst dat je niet meer weet hoe het met je leven gaat dan, omdat je moet verhuizen en opnieuw je leven moet gaan opbouwen? Of..
Gast- Gast
@Reva:
Het dagcafe is er voor alle problemen, groot of klein
Het dagcafe is er voor alle problemen, groot of klein
Blond- Lady Post-a-lot
Komt m`n collega bij me staan; gatverdamme, het zal je werk maar zijn..
Bedankt, bedankt..
Bedankt, bedankt..
Gast- Gast
Aaahh..Ik moet even mijn blijheid met jullie delen!
Ik heb net 45 minuten geleden mijn sollicitatiebrief gestuurd naar een bedrijf, was een open sollicitatie.
Krijg ik net een mailtje terug of ik a.s. dinsdag op gesprek wil komen!
Ik heb net 45 minuten geleden mijn sollicitatiebrief gestuurd naar een bedrijf, was een open sollicitatie.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
_Donnaa schreef:Komt m`n collega bij me staan; gatverdamme, het zal je werk maar zijn..
Bedankt, bedankt..
whahaha
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Carola: Succes!!
Blond- Lady Post-a-lot
Carola589 schreef:Aaahh..Ik moet even mijn blijheid met jullie delen!
Wat goed! En wat een snelle reactie!
Gast- Gast
Carola589 schreef:Aaahh..Ik moet even mijn blijheid met jullie delen!
ah wat goed!
Gast- Gast
Isabella schreef:Wat houdt je tegen. De hoop dat hij ineens het licht gaat zien, over 3 jaar misschien? Of de angst dat je niet meer weet hoe het met je leven gaat dan, omdat je moet verhuizen en opnieuw je leven moet gaan opbouwen? Of..
Dit, Gewoon het idee hebben in een zwart gat te belanden en daar door weer verkeerde beslissingen neem.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Oh en dan wil ik ook nog iets zeggen hihi.
had paar maanden geleden al open sollicitatie gestuurd en nou kreeg ik net een mailtje dat het hun spijt van de late reactie en of ik even hun sollicitatieformulier in wil vullen
had paar maanden geleden al open sollicitatie gestuurd en nou kreeg ik net een mailtje dat het hun spijt van de late reactie en of ik even hun sollicitatieformulier in wil vullen
Gast- Gast
Wat Goed Carola...
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Jordana schreef:Isabella schreef:Wat houdt je tegen. De hoop dat hij ineens het licht gaat zien, over 3 jaar misschien? Of de angst dat je niet meer weet hoe het met je leven gaat dan, omdat je moet verhuizen en opnieuw je leven moet gaan opbouwen? Of..
Dit, Gewoon het idee hebben in een zwart gat te belanden en daar door weer verkeerde beslissingen neem.
Hoezo zouden het verkeerde beslissingen zijn die je gaat nemen? Doel je op de keuze om bij je vriend weg te gaan? Want ik zie op dit moment eerder niet wat er goed is aan de beslissing om niét te gaan.
Gast- Gast
Jordana schreef:Isabella schreef:Wat houdt je tegen. De hoop dat hij ineens het licht gaat zien, over 3 jaar misschien? Of de angst dat je niet meer weet hoe het met je leven gaat dan, omdat je moet verhuizen en opnieuw je leven moet gaan opbouwen? Of..
Maar zit je voor je gevoel al niet lang in een zwart gat? Denk je dat het ongelukkige gevoel wat je bij hem hebt minder erg is dan het gevoel dat je zult krijgen als je bij hem weg bent?
Lavendel- Ratel
Ik was ook helemaal verbaasd! Had ook niet verwacht dat ik zo snel een reactie zou krijgen.
Ben wel benieuwd, is lang geleden dat ik een sollicitatiegesprek heb gehad..
Ben wel benieuwd, is lang geleden dat ik een sollicitatiegesprek heb gehad..
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: