Dagcafé 2011
+28
Sweety
Lejow
Caroow
Qiara
Toet
Zwoesj
Japje
Zwerver
M_as
Cheesegirl
Jordana
Try
Merai
Blond
Suus
Serena
Chocolate Cookie
Arwyn
aniet
Moezie
Mystic
VeryCherry
TGR
Lavendel
Lotus
Kabouter
Inge
Roze Roos
32 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik ben 23.
Thnx voor je lieve woorden loontjes-power.
(klinkt het heel stom dat ik zeg, toen ik vanochtend naar mijn werk ging en het te koopposter van de buren zag hangen,dat ik die naar ons raam projecteerde en er toch wat verdrietig om werd)
En _Donnaa: Nog spannende dingen tegengekomen?
Thnx voor je lieve woorden loontjes-power.
(klinkt het heel stom dat ik zeg, toen ik vanochtend naar mijn werk ging en het te koopposter van de buren zag hangen,dat ik die naar ons raam projecteerde en er toch wat verdrietig om werd)
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Jaaa.. Van sommige mensen wil je gewoon niet weten dat die seks hebben, zo vies zien ze er al uit. Laat staan dat je het dan op foto voor je ziet..loontjes-power schreef:7500
Dan kun je wel even vooruit!!
Gast- Gast
Dolores schreef:Auxo
Ik denk dat ik nog boeken van Tess G heb...zal ik voor je kijken?
Mag je wel hebben!
Oh is prima! Moet je maar even laten weten dmv een PM of zo + wat je ervoor wil hebben.
Gast- Gast
Zal ik je dat maar besparen?Jordana schreef:
Gast- Gast
En hoe ik me voel?
Kut. Onbegrepen.
Kut. Onbegrepen.
Laatst aangepast door Alex167 op do 3 feb 2011 - 10:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Auxo schreef:Hm Donnaa, 'leuke' klus inderdaad, succes!
haha wat een werk. Zitten er vaak dingen tussen die niet kunnen?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Isabella schreef:En zeg je op zo'n moment gelijk dat je er van baalt tegen je vriend, zodat hij WEET hoe jij je erover voelt, en dat je zijn manier van reageren gewoonweg niet aardig vindt? En bedoeld hij het wel zo onaardig, of kan jij gewoon niks positiefs meer lezen tussen de regels door? Want als jullie beide erin blijven hangen, zal het sowieso (nooit) niet veranderen natuurlijk.
Ja ik hem daar in de avond ook op aangesproken dat hij wel wat blijer mocht zijn voor mij. Maar hij gelijk, Kijk nou maar eerst wat ze je bieden voordat je ja zegt. Dat ik echt zoiets had van ik heb nou al een goed salaris en ik denk echt niet dat hun minder gaan geven dan wat ik nou verdien.
Jordana- Ratel
Zucht. Weer geen Takkie bekers bij de hema volgens mij beginnen ze elkaar al aan te stoten als ik binnenkom. Ik vermoed dat ze denken dat ik een roltraptic heb. Want ze staan/stonden vlakbij de roltrappen hahaha. Dus ik rol naar boven, zie vanaf de roltrap al alleen de poes variant staan en dan ga ik als ik boven ben weer gelijk naar beneden. Whaha.
Gast- Gast
Alex: wat naar om te lezen. Je familie zou je juist moeten steunen. Ik vind het heel knap van je dat je maandag naar een diëtiste gaat. En for the record: ik vind je een prachtige vrouw om te zien!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Alex, wat rot om te lezen, echt heel rot. Van je familie moet je het maar hebben Echt té belachelijk voor woorden. Heb je wel steun aan je man, of vriendinnen, zijn die er voor je, bieden die een luisterend oor en geloven zij jou wel? Want ik denk dat je bijna aan jezelf gaat twijfelen zelfs door die e-mail van je zusje, en dat vind ik helemaal erg om te lezen, want je bent een schat van een meid en als je aandacht wilde hebben, zou je dat wel op een andere manier doen, en niet door boven de WC te hangen. Ik wil je een hele dikke knuffel geven.
Gast- Gast
Jordana schreef:Isabella schreef:En zeg je op zo'n moment gelijk dat je er van baalt tegen je vriend, zodat hij WEET hoe jij je erover voelt, en dat je zijn manier van reageren gewoonweg niet aardig vindt? En bedoeld hij het wel zo onaardig, of kan jij gewoon niks positiefs meer lezen tussen de regels door? Want als jullie beide erin blijven hangen, zal het sowieso (nooit) niet veranderen natuurlijk.
Ja ik hem daar in de avond ook op aangesproken dat hij wel wat blijer mocht zijn voor mij. Maar hij gelijk, Kijk nou maar eerst wat ze je bieden voordat je ja zegt. Dat ik echt zoiets had van ik heb nou al een goed salaris en ik denk echt niet dat hun minder gaan geven dan wat ik nou verdien.
En hoe reageer jij daarop dan?
Gast- Gast
Alex ik schrik heel erg van je verhaal hoe je familie reageerd.
Maar ik herken me zelf in jou... Ik walg ook van mezelf ik wil afvallen en lijn ook altijd.. mag van mezelf echt geen kilo bijkomen omdat ik mezelf mooi wil vinden!
Maar ik herken me zelf in jou... Ik walg ook van mezelf ik wil afvallen en lijn ook altijd.. mag van mezelf echt geen kilo bijkomen omdat ik mezelf mooi wil vinden!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
_Chance schreef:Alex: wat naar om te lezen. Je familie zou je juist moeten steunen. Ik vind het heel knap van je dat je maandag naar een diëtiste gaat. En for the record: ik vind je een prachtige vrouw om te zien!
+1 Alex:
En met Issabella haar woorden ben ik het ook eens. Hoe reageert je man erop?
Jordana- Ratel
Alex167 schreef: Quote
Lijkt me echt heel kut als je niet bij je familie terecht kunt. Maar wat als je, als de hele familie eens bij elkaar is, nou eens gewoon dit allemaal aan ze verteld? Dat je het idee hebt dat je niet serieus genomen wordt en dat er over je gepraat wordt. En dat je het erg jammer vind dat je geen steun van ze krijgt. Hoe reageren ze dan? Ze zullen dan toch niet in je gezicht zeggen dat je je aanstelt neem ik aan?
Laatst aangepast door Lavendel op do 3 feb 2011 - 4:23; in totaal 2 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
Dingen die bij wet verboden zijn; regelmatig, helaasLavendel schreef:Auxo schreef:Hm Donnaa, 'leuke' klus inderdaad, succes!
Dingen die gewoon smerig zijn ook wel, maar dat gaan we niet dagelijks controleren.. Dus eens in de zoveel tijd dan die ik even een ranzige foto controle..
Gast- Gast
Alex , ik heb je gepmd..
Lavendel, ik zou die quote van Alex uit je verhaal halen, lijkt me niet fijn voor haar als ze zelf niet kan bepalen wat hiervan online blijft staan...
Lavendel, ik zou die quote van Alex uit je verhaal halen, lijkt me niet fijn voor haar als ze zelf niet kan bepalen wat hiervan online blijft staan...
Gast- Gast
Wat ontzettend naar dat je familie zo reageert, Alex.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Reva schreef:Zucht. Weer geen Takkie bekers bij de hema volgens mij beginnen ze elkaar al aan te stoten als ik binnenkom. Ik vermoed dat ze denken dat ik een roltraptic heb. Want ze staan/stonden vlakbij de roltrappen hahaha. Dus ik rol naar boven, zie vanaf de roltrap al alleen de poes variant staan en dan ga ik als ik boven ben weer gelijk naar beneden. Whaha.
Gast- Gast
Isabella schreef:Jordana schreef:Isabella schreef:En zeg je op zo'n moment gelijk dat je er van baalt tegen je vriend, zodat hij WEET hoe jij je erover voelt, en dat je zijn manier van reageren gewoonweg niet aardig vindt? En bedoeld hij het wel zo onaardig, of kan jij gewoon niks positiefs meer lezen tussen de regels door? Want als jullie beide erin blijven hangen, zal het sowieso (nooit) niet veranderen natuurlijk.
En hoe reageer jij daarop dan?
Wat ik getypt heb heb ik hem ook gezegd. En meneer draait zich om om dan weer in zijn ding verder te gaan. En ik heb het maar zo gelaten. Waarom omdat ik het stiekem beu ben om hem steeds duidelijk te maken hoe en wat ik er overdenk en hij mijn antwoord toch niet wilt horen. Kijk ik zeg echt niet dat alles aan hem ligt, Er liggen ook wat dingen bij mij.
Jordana- Ratel
_Donnaa schreef:Dingen die bij wet verboden zijn; regelmatig, helaasLavendel schreef:Auxo schreef:Hm Donnaa, 'leuke' klus inderdaad, succes!
Bah dat gebeurd dus echt vaker dan je denkt..
Lavendel- Ratel
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: