Dagcafé 2011
+28
Sweety
Lejow
Caroow
Qiara
Toet
Zwoesj
Japje
Zwerver
M_as
Cheesegirl
Jordana
Try
Merai
Blond
Suus
Serena
Chocolate Cookie
Arwyn
aniet
Moezie
Mystic
VeryCherry
TGR
Lavendel
Lotus
Kabouter
Inge
Roze Roos
32 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé 2011
O en ik draag tegenwoordig Heel Graag rokjes en jurkjes hoor, maar ik moet minimaal 1 spijkerbroek!
Gast- Gast
Dolores, ik draag die rokjes ook en ik ben echt niet superslank. Het kleedt juist mooi af!
*En nieuwtjes zijn altijd leuk
*En nieuwtjes zijn altijd leuk
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
LTB broeken vind ik erg mooi zitten, die zijn rond de 60-65 euro, en Only heeft ook mooie modellen van 40 euro!
Bij rood haar vind ik olijfgroen/ legergroen altijd mooi staan.
Bij rood haar vind ik olijfgroen/ legergroen altijd mooi staan.
Gast- Gast
Dolores, qua maat ben je 'slanker' dan ik hoor, dus GO voor die rokjes..
Only heeft ook mooie spijkerbroeken en die zijn ook niet heel duur geloof ik.. Of VILA of Vero Moda, daar haal ik vaak broeken want daar komen m`n billen mooi in uit. Die heeft jeans voor €40 meestal..
Only heeft ook mooie spijkerbroeken en die zijn ook niet heel duur geloof ik.. Of VILA of Vero Moda, daar haal ik vaak broeken want daar komen m`n billen mooi in uit. Die heeft jeans voor €40 meestal..
Gast- Gast
LTB kan je kopen bij de meeste zaken die ook Only en G-star verkopen. Goed merk, daar heb ik ook jeans van!
Gast- Gast
LTB is een broekmerk, of het heet LTB by Little Big, ik weet alleen niet precies welke winkel het verkoopt, in mijn woonplaats wordt het in een beetje een 'markt'-winkel verkocht.
Volgens mij heeft de Sting het een poosje verkocht!
Volgens mij heeft de Sting het een poosje verkocht!
Gast- Gast
Ooooh gevonden. Bummer, hij is er ook niet meer in mijn maat. Gelukkig ook trouwens, anders zou het betekenen dat ik een beetje erg gegroeid was.
Gaaf dat je op kosten van je moeder mag shoppen Dolores! Ik kan je niet echt advies geven, ik ben zelf ook a-modieus.
Gaaf dat je op kosten van je moeder mag shoppen Dolores! Ik kan je niet echt advies geven, ik ben zelf ook a-modieus.
Gast- Gast
Marineblauw is denk ik ook een mooie kleur voor je Dolores.. Ik had altijd een vriendinnetje met super mooi rood haar en die kleur stond haar altijd heel goed..
Gast- Gast
Ik ben een noob.
Ik heb een G Star broek.... Ook nog een dure zelfs, maar die past dus eigenlijk niet echt meer.
Ik heb een G Star broek.... Ook nog een dure zelfs, maar die past dus eigenlijk niet echt meer.
Gast- Gast
pff ff terug moeten lezen.. Maar nu wil ik ook HET rokje! die is volgens mij wel echt leuk en dat shirtje van..(met die strik erop) die is leuheuk!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
haha
nou alleen maar handig toch en daarvoor zijn tips hea
nou alleen maar handig toch en daarvoor zijn tips hea
Serena- Kletskop
Ik zit ook elke dag naar dat shirtje te kijken.. Zal ik hem bestellen of nietSerena schreef:pff ff terug moeten lezen.. Maar nu wil ik ook HET rokje! die is volgens mij wel echt leuk en dat shirtje van..(met die strik erop) die is leuheuk!
Gast- Gast
hahah nou als je het geld hebt en er al lang over nadenkt: Doen!!
anders.. tja weet niet..
anders.. tja weet niet..
Serena- Kletskop
pff goed bezig wat voor topjes?
Serena- Kletskop
Ohhhoohhhhh.. Nouja.. Als ik dit alles gewoon bij Only of Vila ga halen, ben ik het dubbele kwijt.. Heb nu allemaal topjes van €5..Alex167 schreef:Ik 5 rokjes en 1 jurkje
Gast- Gast
dat scheelt zeker een hoop geld!
En leuke topjes! die kan ik altijd wel dragen
En leuke topjes! die kan ik altijd wel dragen
Serena- Kletskop
Donnaa je steekt me aan! Zit ook al te kijken en zoveel leuke dingen ineens..
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: