Ontroerende lledjes?
+23
Zonnetje
Raindrop
mzcharlotte
JD
Bazinga
Summerlovin
Guus
Lady Starstruck
SoGood
Poubelle
Toet
Raven
Sugarfall
L!ND@
Bliss
Rush
Jeanette
TukTuk
Elliot
Roxi3
Lejow
sarah
Carra
27 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ontroerende lledjes?
Vooral het: I close my eyes and count to ten...and eleven...
Ik heb deze band/zanger best vaak live gezien en elke keer sta ik met tranen in mijn ogen te luisteren.
Dit nummer luister ik heel vaak als ik verdrietig ben.
Dit is één en al tranen. Zo mooi.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Deze twee liedjes vind ik erg mooi en ontroerend. De eerste is geschreven voor Nicky Verstappen (is ooit op een zomerkamp verdwenen en dood teruggevonden) en het tweede liedje is geschreven voor de ouders van een kindje dat aan kanker is overleden.
sarah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 42
Punten : 60
Registratiedatum : 05-02-11
Aaah Lost Boy. Wat heb ik vaak gejankt met Serious Request 2011 met dat nummer zeg. Kijk vooral op youtube vaak de versie met eric corton in het glazen huis. Dat zielige koppie van Timor erbij
Sarah, die laatste van Racoon luister ik ook vaak idd.
Gast- Gast
Deze, was net uit toen B geboren werd (of in ieder geval, niet lang er voor), en ik vond/vind de tekst erg toepasselijk.
Vind het ook erg moeilijk om er naar te luisteren.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Carra schreef:
Vooral het: I close my eyes and count to ten...and eleven...
Ik heb deze band/zanger best vaak live gezien en elke keer sta ik met tranen in mijn ogen te luisteren.
Ja mooi hè! Ik vind alle liedjes geschreven door Marinus heel mooi, te teksten raken me. Er staan ook al een aantal liedjes van de nieuwe cd online!
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Reva, die versie heb ik vannacht ook gekeken voordat ik de link plaatste
En Roxi, wat leuk! Niet veel mensen kennen hem. Vrijdag komt de cd uit! Ik vind deze men echt geweldig.
Die van Racoon vind ik ook heel mooi.
En Roxi, wat leuk! Niet veel mensen kennen hem. Vrijdag komt de cd uit! Ik vind deze men echt geweldig.
Die van Racoon vind ik ook heel mooi.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Deze, ik heb keihard gejankt toen ik die voor het eerst hoorde.
Deze vind ik ook heel erg mooi:
Ik vind deze erg toepasselijk voor mij, en daarom vind ik het ook moeilijk om naar dit nummer te luisteren. Te confronterend.
Deze vind ik ook heel erg mooi:
Ik vind deze erg toepasselijk voor mij, en daarom vind ik het ook moeilijk om naar dit nummer te luisteren. Te confronterend.
Gast- Gast
Deze:
Toen mijn vader overleed luisterde mijn moeder hier heel veel naar. Ik was toen nog heel klein, maar ik associeer dit nummer nog steeds met mijn papa. De tekst is ook toepasselijk natuurlijk.
Deze vind ik ook heel mooi:
Mijn vroegere beste vriendin heeft haar moeder verloren aan borstkanker. Ik heb haar ziekteproces van heel dichtbij meegemaakt, ging altijd met hun op vakantie en was zo ongeveer net zo vaak bij hun thuis als bij mijn eigen ouders. Toen zij overleed is dit nummer op haar eigen verzoek gedraaid tijdens de uitvaartdienst. Het paste zo erg bij haar! Er staat ook een vlinder op haar grafsteen.
Dit liedje betekent ook heel veel voor mij:
Het is gezongen door Vicki Brown. Mijn opa en oma (van mijn moeders kant) hadden vroeger een kwekerij waarop zij rozen verbouwden die naar deze zangeres vernoemd zijn. Zij waren op een gegeven moment de enige in de hele wereld die deze rozen nog verbouwden. Mijn opa is een aantal jaar geleden overleden aan de gevolgen van kanker en op zijn uitvaart is dit nummer gedraaid. Mijn oom is toen verder gegaan met de kwekerij. Helaas is hij in 2005 heel plotseling overleden aan een hartaanval. Ook op zijn uitvaart is dit nummer gedraaid. Het is nu echt een nummer wat in onze familie van grote betekenis is.
Toen mijn vader overleed luisterde mijn moeder hier heel veel naar. Ik was toen nog heel klein, maar ik associeer dit nummer nog steeds met mijn papa. De tekst is ook toepasselijk natuurlijk.
Deze vind ik ook heel mooi:
Mijn vroegere beste vriendin heeft haar moeder verloren aan borstkanker. Ik heb haar ziekteproces van heel dichtbij meegemaakt, ging altijd met hun op vakantie en was zo ongeveer net zo vaak bij hun thuis als bij mijn eigen ouders. Toen zij overleed is dit nummer op haar eigen verzoek gedraaid tijdens de uitvaartdienst. Het paste zo erg bij haar! Er staat ook een vlinder op haar grafsteen.
Dit liedje betekent ook heel veel voor mij:
Het is gezongen door Vicki Brown. Mijn opa en oma (van mijn moeders kant) hadden vroeger een kwekerij waarop zij rozen verbouwden die naar deze zangeres vernoemd zijn. Zij waren op een gegeven moment de enige in de hele wereld die deze rozen nog verbouwden. Mijn opa is een aantal jaar geleden overleden aan de gevolgen van kanker en op zijn uitvaart is dit nummer gedraaid. Mijn oom is toen verder gegaan met de kwekerij. Helaas is hij in 2005 heel plotseling overleden aan een hartaanval. Ook op zijn uitvaart is dit nummer gedraaid. Het is nu echt een nummer wat in onze familie van grote betekenis is.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Deze 2 nummers betekenen heel veel voor me, heb ze veel geluisterd in de periode dat ik depressief was, zo herkenbaar die tekst. Vooral dit stukje
It's easier to run
Replacing this pain with something numb
It's so much easier to go
Than face all this pain here all alone
Sometimes I remember the darkness of my past
Bringing back these memories I wish I didn't have
Sometimes I think of letting go and never looking back
And never moving forward so there'd never be a past
Verder vind ik dit een enorm mooi nummer, heb het heel veel gedraaid in de periode dat ik heel erg twijfelde aan mijn studiekeuze en uiteindelijk dus ook besloten heb te stoppen, mijn hart te volgen en eerst op reis te gaan.
It's easier to run
Replacing this pain with something numb
It's so much easier to go
Than face all this pain here all alone
Sometimes I remember the darkness of my past
Bringing back these memories I wish I didn't have
Sometimes I think of letting go and never looking back
And never moving forward so there'd never be a past
Verder vind ik dit een enorm mooi nummer, heb het heel veel gedraaid in de periode dat ik heel erg twijfelde aan mijn studiekeuze en uiteindelijk dus ook besloten heb te stoppen, mijn hart te volgen en eerst op reis te gaan.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Zelda; Die van Moby is idd heel erg mooi!
Deze vind ik verder mooi;
Audiomachine - Breathe & Life
Moby - Why Does My Heart Feel So Bad?
Laura Pausini - Strani Amori
Whitney Houston - One Moment in Time
Pfff, heb er zoveel haha!
Deze vind ik verder mooi;
Audiomachine - Breathe & Life
Moby - Why Does My Heart Feel So Bad?
Laura Pausini - Strani Amori
Whitney Houston - One Moment in Time
Pfff, heb er zoveel haha!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Zit nu op mijn werk, dus kan geen liedjes luisteren. Zal die van jullie vanavond eens beluisteren, dan is het vast huilen geblazen.
Bij onderstaand liedje moet ik vaak huilen. Het is geschreven voor een kindje waarvan zijn vader is overleden (drummer van Blof) en dit doe mij denken aan mijn eigen vader die is overleden.
Deze versie van Chantal Jansen vind ik ook erg mooi. Ook dat haar vader moet huilen.
Deze versie van Theo Cors raakt mij meer dan die van R.E.M.
Bij onderstaand liedje moet ik vaak huilen. Het is geschreven voor een kindje waarvan zijn vader is overleden (drummer van Blof) en dit doe mij denken aan mijn eigen vader die is overleden.
Deze versie van Chantal Jansen vind ik ook erg mooi. Ook dat haar vader moet huilen.
Deze versie van Theo Cors raakt mij meer dan die van R.E.M.
Gast- Gast
+1Carrie schreef:My Immortal van Evanescence
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Zo mooi, dat ik er laatst serieus van moest janken toen ik 'm weer eens op de radio hoorde:
Ga de rest vanavond ff luisteren!
Ga de rest vanavond ff luisteren!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Deze werd gedraaid op de crematie van mijn oom, telkens als ik 'm hoor komen hier de tranen
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
De laatste heb ik pas een paar weken geleden ontdekt maar het liedje blijf ik even mooi vinden!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Ohja, Snow Patrol - Run vind ik ook een mooi liedje Bliss!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Dit is voor mij een ontroerend liedje. Mijn vader zingt het altijd (al zo lang ik me kan herinneren) en het gaat precies over hem en zijn leven.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Reva schreef:Aaah Lost Boy. Wat heb ik vaak gejankt met Serious Request 2011 met dat nummer zeg. Kijk vooral op youtube vaak de versie met eric corton in het glazen huis. Dat zielige koppie van Timor erbij
Heb je een linkje? Kan die versie niet vinden!
Gast- Gast
Lejow schreef:
Deze, was net uit toen B geboren werd (of in ieder geval, niet lang er voor), en ik vond/vind de tekst erg toepasselijk.
Vind het ook erg moeilijk om er naar te luisteren.
Inderdaad mooi en erg toepasselijk Lejow.
Gast- Gast
Ze ontroeren vooral mij omdat ik me erg kan vinden in wat zij zingt.
Gast- Gast
Deze vind ik ook mooi. Erg geladen nummer, ik kan bijna voelen wat zij voelt.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: