Dinsdagen..
+7
Printje
Esperanza
Sarah1985
Tullow
Lady Starstruck
SleepingBeauty
SoGood
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dinsdagen..
Het kan aan mij liggen maar dat vind ik nou echt ver uit de minst leuke dag in de week, bah. Doe mij maar vrijdag, zaterdag of zondag. Ligt dit aan mij of hebben jullie ook last van de dinsdag? Wat is jullie leukste dag?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Dinsdagen..
Dat heb ik met maandagen, dat vind ik zo'n rotdag.
Vooral na een heerlijk weekend, dan is het volgende weekend weer zover weg.
Op dinsdag krijg ik altijd weer een beetje hoop, morgen is de week alweer doormidden:lol:
Vooral na een heerlijk weekend, dan is het volgende weekend weer zover weg.
Op dinsdag krijg ik altijd weer een beetje hoop, morgen is de week alweer doormidden:lol:
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Heb precies hetzelfde met de dinsdag! Op maandag begin ik weer met volle moed, dan ben ik het dinsdag alweer zat en dan weet ik dat ik de hele week nog door moet. Vind zondag echt een fijne dag. Lekker uitslapen, niets moet en 's avonds iets later naar bed kunnen omdat ik nog geen slaap heb. Heerlijk!
Gast- Gast
Ja ik heb dat ook met de dinsdag. Het weekend lijkt dan nog zo ver weg, en het weekend ervoor lijkt dan ook alweer heel lang geleden. Ik skip de dinsdag liever.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Heel lang is dinsdag voor mij de leukste dag uit de week geweest, door een activiteit op die dag. Ik denk dat het goede gevoel op die manier aan dinsdag is bijven plakken.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Heel lang is dinsdag voor mij de leukste dag uit de week geweest, door een activiteit op die dag. Ik denk dat het goede gevoel op die manier aan dinsdag is bijven plakken.
Goed idee. Misschien kan ik de dinsdag zo ook leuker maken voor mijzelf.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik vind dinsdag leuk! Woensdag en donderdag heb ik altijd vrij, dus ik heb nu gewoon een soort van weekend!
Gast- Gast
Ik vind de dinsdag leuk omdat ik weet dat ik dan altijd om uiterlijk 15.00u weg ben op het werk en in de avond ga zwemmen! (Alleen vandaag dus even niet.. )
Gast- Gast
Ik ben vaak op dinsdag vrij, dus zo'n vreselijke dag vind ik het niet. Ik vind de donderdag juist niet leuk, het is dan vaak ook heel rustig op het werk.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
ik heb het vaak op donderdag. dan krijg ik een dip en denk ik bah moet nog een dag.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Dat heb ik ook met dinsdag. Het weekend lijkt dan nog zo ver weg!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik vind juist ook de maandagen het minst leuk.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Sinds ik onregelmatig werk ben ik regelmatig het besef van welke dag het is kwijt, dus ik vind eigenlijk alle dagen even leuk tegenwoordig. Vandaag is mijn weekend begonnen dus ik vind dinsdag een prima dag
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Ik ben op woensdag altijd vrij, dus ik vind de dinsdag niet zo erg. Maandagen en donderdagen vind ik minder leuk!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind de vrijdag en zaterdag het leukst! De zondag en maandag wat minder..
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb dat met de zondag. Dat vind ik een vreselijke dag want ik ben echt elke zondag zó depri. Geen idee waardoor t komt maar afgelopen zondag weer... kon de hele dag wel janken.
Snap er niks van.
Vind de vrijdag en de zaterdag het leukst.
Snap er niks van.
Vind de vrijdag en de zaterdag het leukst.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: