Canvasvraag
+3
Angela_1986
Burn
Atelier Madame
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Canvasvraag
Is een framedikte van 2 cm of van 4 cm mooier?
Ik heb nog niet eerder een canvas laten maken dus ik ben echt een leek.
Ik heb nog niet eerder een canvas laten maken dus ik ben echt een leek.
Gast- Gast
Re: Canvasvraag
Ik denk 2 cm, anders wordt hij zo dik
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Dan nu, welke foto in onze slaapkamer? Hij zou achter het hoofdeind van het bed komen te hangen.
*
*
Laatst aangepast door Birgit op zo 14 okt 2012 - 6:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Foto 1!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik zou denk ik voor 4 cm gaan maar ik ben niet zo goed in inschatten, zie het graag altijd even
Qua foto zou ik gaan voor foto 2!
Qua foto zou ik gaan voor foto 2!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar denk dat ik zou kiezen voor 4 cm als ik af ga wat ik op internet lees:
Kan ik kiezen voor een dikker spieraam?
Ja dat kan, er zijn twee verschillende diktes bij ons verkrijgbaar. Standaard spannen wij de canvasprints op een spieraam van 20mm dik. Deze standaard dikte geeft de afbeelding/foto al het echte foto op canvas effect. Als je meer dimensie wilt geven aan je foto op canvas, dan kun je ook kiezen voor een nog dikker houten frame, namelijk 4,5 cm dikke spielatten (25% meerprijs). Dit geeft extra stevigheid en een royale uitstraling aan je eigen fotodoek. Bij de kleine doeken geeft een 4,5 cm frame een mooi robuust blokeffect en bij de hele grote doeken ook extra stevigheid.
Ik zou foto 1 kiezen.
Kan ik kiezen voor een dikker spieraam?