Canvasvraag
+3
Angela_1986
Burn
Atelier Madame
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Canvasvraag
Is een framedikte van 2 cm of van 4 cm mooier?
Ik heb nog niet eerder een canvas laten maken dus ik ben echt een leek.
Ik heb nog niet eerder een canvas laten maken dus ik ben echt een leek.
Gast- Gast
Re: Canvasvraag
Ik denk 2 cm, anders wordt hij zo dik
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Dan nu, welke foto in onze slaapkamer? Hij zou achter het hoofdeind van het bed komen te hangen.
*
*
Laatst aangepast door Birgit op zo 14 okt 2012 - 6:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Foto 1!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik zou denk ik voor 4 cm gaan maar ik ben niet zo goed in inschatten, zie het graag altijd even
Qua foto zou ik gaan voor foto 2!
Qua foto zou ik gaan voor foto 2!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar denk dat ik zou kiezen voor 4 cm als ik af ga wat ik op internet lees:
Kan ik kiezen voor een dikker spieraam?
Ja dat kan, er zijn twee verschillende diktes bij ons verkrijgbaar. Standaard spannen wij de canvasprints op een spieraam van 20mm dik. Deze standaard dikte geeft de afbeelding/foto al het echte foto op canvas effect. Als je meer dimensie wilt geven aan je foto op canvas, dan kun je ook kiezen voor een nog dikker houten frame, namelijk 4,5 cm dikke spielatten (25% meerprijs). Dit geeft extra stevigheid en een royale uitstraling aan je eigen fotodoek. Bij de kleine doeken geeft een 4,5 cm frame een mooi robuust blokeffect en bij de hele grote doeken ook extra stevigheid.
Ik zou foto 1 kiezen.
Kan ik kiezen voor een dikker spieraam?
Ja dat kan, er zijn twee verschillende diktes bij ons verkrijgbaar. Standaard spannen wij de canvasprints op een spieraam van 20mm dik. Deze standaard dikte geeft de afbeelding/foto al het echte foto op canvas effect. Als je meer dimensie wilt geven aan je foto op canvas, dan kun je ook kiezen voor een nog dikker houten frame, namelijk 4,5 cm dikke spielatten (25% meerprijs). Dit geeft extra stevigheid en een royale uitstraling aan je eigen fotodoek. Bij de kleine doeken geeft een 4,5 cm frame een mooi robuust blokeffect en bij de hele grote doeken ook extra stevigheid.
Nieuw! Keuze uit twee soorten frames Bij Webprint.nl kun je nu de dikte van het houten frame kiezen. De 2 cm variant past in elke ruimte en maakt van je foto een tastbare herinnering. Standaard wordt er gekozen voor 2 cm, kies voor een 4 cm dik frame en creëer met je eigen foto een echte blikvanger. Je canvas wordt een echt kunstwerk en krijgt een hoogwaardige uitstraling. Hiernaast zie je het verschil tussen 2 cm en 4 cm framedikte. |
Ik zou foto 1 kiezen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Foto 1 of 4
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Foto 1. Nooit een foto in portretstand (zo'n staande ipv liggend) als Canvas boven bed of bank. Dat staat raar. Daarbij vind ik foto 1 ook de mooiste.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Mijn voorkeur zou ook naar foto 1 gaan. Succes met je keuze
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Marin schreef:Foto 1. Nooit een foto in portretstand (zo'n staande ipv liggend) als Canvas boven bed of bank. Dat staat raar. Daarbij vind ik foto 1 ook de mooiste.
Zo'n staande boven de bank had ik eigenlijk wel in gedachten. Ik heb het al vaker gezien, kun jij me uitleggen waarom dat raar is want daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar
Foto 1 komt op de slaapkamer en ik zat aan foto 4 te denken voor boven de bank.
Er heeft op facebook een neef van me gereageerd, die werkt nu nog bij Expo. Hij adviseert framedikte van 2 cm.
Probleempje is alleen dat de 1e foto een heel stuk verkleind wordt waardoor je ons niet helemaal meer ziet en de paraplu ook niet helemaal. Heb nu formaat 60x90 als optie staan. EDIT: heb nu ergens iets gevonden waar ik ook 40x90 kan kiezen, dat ziet er al beter uit.
Gast- Gast
Foto 1 vind ik erg mooi!
Jullie uitstraling, de vorm en de kleuren komen erg mooi uit.
Jullie uitstraling, de vorm en de kleuren komen erg mooi uit.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: