Bol.com cadeauservice
+3
pluisie
Pompoen
Monte
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bol.com cadeauservice
Heeft er iemand ervaring met de bol.com cadeauservice? Hoe ziet het pakje eruit? Op internet kan ik niet veel vinden(behalve 1 review van iemand waarbij het cadeautje niet verpakt was, maar het papier er los bij zat).
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Bol.com cadeauservice
Het is een zakje waar ze de cadeautjes in doen en dat plakken ze dan dicht. Als je meerdere dingen besteld word het in 1 zakje verpakt. Daar omheen zit dan natuurlijk nog de doos en meestal een folder. Er zat geen factuur of iets dergelijks bij, wel een pakbon waar op stond wat er in moest zitten.
Ik vind het zelf ingepakt wel mooier, maar het is wel prima!
Ik vind het zelf ingepakt wel mooier, maar het is wel prima!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ja ik vind het zelf inpakken ook mooier, maar er staat bij bol een levertijd van 1-2 dagen, dus dan komt het bij mij pas op woensdag binnen en donderdag is diegene jarig. Dus dat gaat denk ik niet meer lukken.
Monte- Ratel
Ik had blauw bolletjespakpapier genomen, dat was best leuk, niet zo erg reclameachtig ofzo. Bol is altijd wel vrij snel, maar je kunt er dan inderdaad niet meer van op aan dat het er op tijd is en dat zou jammer zijn.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik had laatst cadeauservice. Er staat op de site dat kleine pakjes ingepakt worden en bij grotere pakketten krijg je het cadeaupapier er los bij. Ik had het er los bij. Ik had het papier met blauwe stippen. Het is mooi glad papier en er zat meer dan genoeg papier bij.
pluisie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 39
Oh ok, ik wil graag een boek cadeau doen aan iemand, maar dan vind ik het echt stom als zij het papier er los bij krijgt, dan is het geen echt (verjaardags) cadeautje.pluisie schreef:Ik had laatst cadeauservice. Er staat op de site dat kleine pakjes ingepakt worden en bij grotere pakketten krijg je het cadeaupapier er los bij. Ik had het er los bij. Ik had het papier met blauwe stippen. Het is mooi glad papier en er zat meer dan genoeg papier bij.
Monte- Ratel
Ik had laatst een Playmobil paardenranch naar iemand laten sturen en toen zag het pakje eruit als een Curver vuilnisbak. Op zich origineel. Jammer alleen dat het er niet alleen uitzag als een Curver vuilnisbak, maar dat het gewoon eentje wás en dat nu dus de hele verrassing eraf is.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Jammer ik denk dat ik het dan toch maar niet doe, het zou wel echt een cadeautjes moeten zijn.
Monte- Ratel
Ik heb afgelopen december een boek gekocht voor mijn collega, als cadeau.
Daar zat het papier ook los bij.
Hmm, nu twijfel ik of het papier of een cadeauverpakking was. Anyway, het was niet ingepakt.
Daar zat het papier ook los bij.
Hmm, nu twijfel ik of het papier of een cadeauverpakking was. Anyway, het was niet ingepakt.
diddie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 188
Als het om een boek gaat, is het anders niet mogelijk om zelf tussendoor tijd te maken om even naar een boekhandel te gaan? Dan kun je het zelf inpakken en weet je zeker dat het goed gaat.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
ben ik geweest, het boek was daar behoorlijk wat duurder, maar denk inderdaad dat ik dat wel ga doen. Dan weet ik zeker dat het goed is.girli schreef:Als het om een boek gaat, is het anders niet mogelijk om zelf tussendoor tijd te maken om even naar een boekhandel te gaan? Dan kun je het zelf inpakken en weet je zeker dat het goed gaat.
Monte- Ratel
Mijn man had een cadeau besteld voor mij/mijn zoon daar en hij had het laten inpakken, het was alleen niet duidelijk dat grotere cadeau's niet ingepakt worden, het werd dus gewoon geleverd in de normale doos (het was een radio, dus gewoon de doos die je in de winkel ook om het product koopt) daar los bij zat het inpakpapier. Mijn man heeft toen wel een klacht ingediend omdat niet duidelijk was dat het niet ingepakt zou worden.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kreeg vorig jaar een boek voor mijn verjaardag via de post & die zat netjes in een cadeauverpakking!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: