leuke kattenspeeltjes.
+17
Niene
Jerry
Sissi
_Lacey_
Sarah1985
Aziraphale
Rovine
Shisha
Rush
Herfstblaadjes
Jilke
Le Chat Noir
TukTuk
Bazinga
LDJ
Minx
Linnie1985
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: leuke kattenspeeltjes.
Onze kat is superblij als ik van die sluitclipjes van broodzakken op de grond gooi. Dan rent ze er achteraan, speelt er wat mee en komt 'm dan terug brengen zodat ik 'm nog weer eens kan gooien, 't is net een hond
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Wat klinkt dat leuk,al die spelende katten!
Die van mij slaapt alleen maar en af en toe speelt ze met een oude knuffel van de hond of met de hond zelf,maar verder is ze nergens voor te porren (speeltjes zat in huis)!
Die van mij slaapt alleen maar en af en toe speelt ze met een oude knuffel van de hond of met de hond zelf,maar verder is ze nergens voor te porren (speeltjes zat in huis)!
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Pippa schreef:Mijn kat kijkt graag televisie
Ja dat doet die van mij inderdaad ook,ziet er erg stom uit
Niene- Prater
Niene schreef:Pippa schreef:Mijn kat kijkt graag televisie
Het liefst terwijl die bijna in de televisie zit, en dan gaat die ook erachter kijken als er iets verdwijnt
Gast- Gast
Pippa schreef:Niene schreef:Pippa schreef:Mijn kat kijkt graag televisie
Het liefst terwijl die bijna in de televisie zit, en dan gaat die ook erachter kijken als er iets verdwijnt
Haha! Herkenbaar ja! Zelfde met de laptop,pijltje van de muis achterna zitten,en als die in een hoek verdwijnt achter de laptop gaan...Verder is het maar een luie kitten
Niene- Prater
Niene schreef:Pippa schreef:Niene schreef:Pippa schreef:Mijn kat kijkt graag televisie
Haha! Herkenbaar ja! Zelfde met de laptop,pijltje van de muis achterna zitten,en als die in een hoek verdwijnt achter de laptop gaan...Verder is het maar een luie kitten
Mijn kat probeerde Epke Zonderland te vangen aan de rekstok
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Mijn ene kat is fan van kleine propjes papier (hij kan apporteren) en allebei zijn ze ook fan van hengels met een balletje of muis o.i.d. eraan (aan een elastisch touw).
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Mijn katertje van een half jaar is helemaal gek op eikels. Daar kan hij zo een half uur lang achteraan blijven rennen. Tot hij weer onder de kast of achter de wasmachine ligt. Dan gaat hij daar heel zielig voor zitten kijken. Hetzelfde doet hij met een felgekleurd foamballetje en de dop van m'n haarmousse.
Om samen te spelen is hij gek op zijn hengel met touwtjes en veren. Vooral op het bed is dat flink heen en weer racen
Om samen te spelen is hij gek op zijn hengel met touwtjes en veren. Vooral op het bed is dat flink heen en weer racen
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Die tunnel van de Action inderdaad. Die blijft een succes, terwijl de andere speeltjes links worden gelegd.. En schoenen, touwtjes en anders spul die hij van tafel vist.
Gast- Gast
Nu wil ik ook een actiontunnel!
Is het doucheputje ook al genoemd? Daar kunnen ze uren in lopen roeren en het dekseltje wegslepen. En dozen natuurlijk. Soms zet ik er eentje voor een paar dagen in de woonkamer, zijn ze weer helemaal blij.
Is het doucheputje ook al genoemd? Daar kunnen ze uren in lopen roeren en het dekseltje wegslepen. En dozen natuurlijk. Soms zet ik er eentje voor een paar dagen in de woonkamer, zijn ze weer helemaal blij.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Fruity schreef:Die tunnel van de Action inderdaad. Die blijft een succes, terwijl de andere speeltjes links worden gelegd.. En schoenen, touwtjes en anders spul die hij van tafel vist.
En soms wil ik bijna zeggen dat ze op moet houden, omdat dat ding nogal herrie maakt. Terwijl ze gewoon lief aan het spelen is haha. En dan denk ik ineens ow ja ik kan er niks van zeggen .
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Linnie1985 schreef:Fruity schreef:Die tunnel van de Action inderdaad. Die blijft een succes, terwijl de andere speeltjes links worden gelegd.. En schoenen, touwtjes en anders spul die hij van tafel vist.
En soms wil ik bijna zeggen dat ze op moet houden, omdat dat ding nogal herrie maakt. Terwijl ze gewoon lief aan het spelen is haha. En dan denk ik ineens ow ja ik kan er niks van zeggen .
Haha mijn vader heeft dat ding wel eens afgepakt. Vooral 's avonds racet hij er door heen als een gek.
Gast- Gast
Iemand foto van de Actiontunnel? Ben erg benieuwd!
Voor onze ene kat zijn de standaard muisjes een groot succes. Denk dat er in totaal ook stuk of 10 door het hele huis liggen. Eens in de zoveel tijd duik ik onder alle kasten en banken, ik maak het beestje er helemaal blij mee!
De ander is niet echt te porren, tenzij het om eten gaat. Ik heb wel eens doosjes met gaatjes erin gevuld met wat brokjes, dan moet ie tegen t doosje aan slaan om ze eruit te krijgen. Of wc rol met wc papier erin en daar tussenin wat losse brokjes. En vooral vliegen e.d. (ze komen niet buiten) is voor onze voedsel geobserveerde kat een feestje. Alleen jammer dat ie ze zo snel vangt, want daarna gaat ie weer languit liggen soezen....
Oh en dozen zijn voor beide leuk, laat met regelmaat een doosje midden in de woonkamer staan.
Voor onze ene kat zijn de standaard muisjes een groot succes. Denk dat er in totaal ook stuk of 10 door het hele huis liggen. Eens in de zoveel tijd duik ik onder alle kasten en banken, ik maak het beestje er helemaal blij mee!
De ander is niet echt te porren, tenzij het om eten gaat. Ik heb wel eens doosjes met gaatjes erin gevuld met wat brokjes, dan moet ie tegen t doosje aan slaan om ze eruit te krijgen. Of wc rol met wc papier erin en daar tussenin wat losse brokjes. En vooral vliegen e.d. (ze komen niet buiten) is voor onze voedsel geobserveerde kat een feestje. Alleen jammer dat ie ze zo snel vangt, want daarna gaat ie weer languit liggen soezen....
Oh en dozen zijn voor beide leuk, laat met regelmaat een doosje midden in de woonkamer staan.
LaBird- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12
Dit is 'm. Kost €1,75 ofzo en er hangen twee speeltjes aan.
Foto is van internet.
Foto is van internet.
Gast- Gast
Fruity schreef:Dit is 'm. Kost €1,75 ofzo en er hangen twee speeltjes aan.
Foto is van internet.
Kijk, dat is het proberen waard. Kijken of ik onze dikke luie kater enthousiast kan krijgen :-)
LaBird- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12
Fruity schreef:Dit is 'm. Kost €1,75 ofzo en er hangen twee speeltjes aan.
Foto is van internet.
Die kleur hebben wij, maja er zijn maar 2 kleuren . Het is echt geen geld, ik dacht nou die gaat nog geen week mee. We hebben hem nu al een week of 3 haha.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Als ze hier in de krabton spelen vermaan ik ze ook wel eens vanwege de herrie, tot is me realiseer dat die ervoor bedoeld en kapot mag.
Maar als ik in de buurt ben even langs de Action dus! Ik vond zulk spul altijd veel te duur, niet wetende of het aanslaat, maar voor die prijs valt het wel te proberen.
Maar als ik in de buurt ben even langs de Action dus! Ik vond zulk spul altijd veel te duur, niet wetende of het aanslaat, maar voor die prijs valt het wel te proberen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb al zoveel speelgoed in huis gehad voor de katten maar meestal is het even leuk en dan kijken ze er niet meer naar om. Het leukste vinden ze toch een stukje touw, een plastic dopje of iets dat ze niet mogen hebben zoals mijn haarelastiek of bijvoorbeeld een pen.
Die kattentunnel heb ik ook en was bij ons na 10 minuten alweer "saai"
Die kattentunnel heb ik ook en was bij ons na 10 minuten alweer "saai"
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» vervolg, leuke jongen zoekt leuke meid
» Leuke en minder leuke dingen aan je werk
» leuke jonge zoekt leuke meid
» Leuke kleding-webshops? (leuke jurkjes?)
» wat is een leuke pop?
» Leuke en minder leuke dingen aan je werk
» leuke jonge zoekt leuke meid
» Leuke kleding-webshops? (leuke jurkjes?)
» wat is een leuke pop?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: