Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kat in wc

+8
Pompoen
LDJ
Linnie1985
Floor
Rush
Rovine
Shisha
Bisq
12 plaatsers

Ga naar beneden

Kat in wc Empty Kat in wc

Bericht  Bisq vr 12 okt 2012 - 4:30

Onze kitten van een half jaar is net voor de tweede keer in de wc gevallen pale Echt zó zielig! Sinds de eerste keer letten we er extra op dat de wc deur goed dicht zit, maar net was ik het even vergeten. Evil or Very Mad Gelukkig komt hij er wel zelf uit, maar wel een beetje als een verzopen katje. Gek beestje I love you. Hij wil ook altijd mee als er iemand naar de wc gaat en als er doorgespoeld wordt gaat hij over de rand heen kijken.
Altijd gedacht dat katten niet van water houden.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat in wc Empty Re: Kat in wc

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 4:32

Haha snoetje. Die van ons wil niet eens in de (droge!) wasbak staan. Haalt ie allemaal gekke manoeuvres uit om er weer weg te komen.

Gast
Gast

Bericht  Shisha vr 12 okt 2012 - 4:38

Haha Zen is ook een paar keer in de wc gevallen in ons vorige huis. Wij hebben de klep eigenlijk altijd omlaag staan en hij sprong dan vaak via de wc het bad in. Maar bezoek liet de klep meestal omhoog staan dus dan wou hij op de wc springen maar dan stond die klep dus omhoog. Kat in wc 394967
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Rovine vr 12 okt 2012 - 4:48

De mijne zijn ook gek op de wc en als ik niet uitkijk staan ze er weer met hun pootjes in te roeren. Daarom houd ik de deur gewoon altijd dicht, komt ook nog wel eens voor dat ze er een nieuwe wc-rol in mikken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Rush vr 12 okt 2012 - 4:49

Onze poes drinkt uit de WC, dus ik moet opletten dat de deur altijd dicht zit en mocht ik dat vergeten, hopen dat ik wel doorgespoeld heb. :nopompom:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Floor vr 12 okt 2012 - 4:49

Wij doen de klep/deksel van de wc altijd dicht zodat onze kat er niet in kan springen. Dat heeft hij wel eens gedaan. In het vorige huis wou hij altijd graag mee douchen (echt onder de douche) in dit huis niet meer omdat hij hier een keer in bad is gesprongen toen er nog zo'n 20cm water in stond (hij wou denk ik kijken naar het geluid van het leeglopen van het bad).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bisq vr 12 okt 2012 - 4:50

Haha, ben blij dat ik niet als enige zo'n wc katje heb Kat in wc 253468018
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Linnie1985 vr 12 okt 2012 - 4:53

Onze kitten wil ook altijd mee als ik naar de wc ga.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  LDJ vr 12 okt 2012 - 4:53

Onze kat drinkt ook wel eens uit de wc of uit het douche putje :nopompom: .
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Pompoen vr 12 okt 2012 - 4:55

Mijn kat hing de laatste tijd constant over de rand van de wc, maar hij is nogal scheel dus het lukt 'm niet om bij het water te komen...
Kwam er een tijdje later achter dat hij niet meer uit zijn drinkbakje wilde drinken (en hij gooide er ook steeds voer in enzo) en op zoek was naar een nieuwe bron. Sinds we een hoog glas water op de grond hebben staan in de badkamer waar ik elke keer nieuw water in doe voor hem hangt hij niet meer in de wc-pot! Hij lurkt wel gigantisch veel water uit dat glas, volgens mij vind ie het echt super lekker! En wij moeten er nu dus soms echt aan denken de badkamer deur open te laten. Soms gaat hij heel hard zitten mauwen voor de badkamerdeur omdat hij wil drinken.
En 't is niet of hij iets te kort komt want ik heb beneden ook een nieuw drinkbakje voor 'm neergezet en buiten staan ook allemaal bakken waar water in zit...

Als ik trouwens naar de wc beneden ga, dan gaat hij altijd aan de mat krabben. Als ik in de badkamer naar de wc ga dan komt ie drinken uit zijn bakje...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 9:49

Is weer eens iets anders dan WC-eend. :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Linnie1985 vr 12 okt 2012 - 9:52

тыквашка schreef:Mijn kat hing de laatste tijd constant over de rand van de wc, maar hij is nogal scheel dus het lukt 'm niet om bij het water te komen...
Kwam er een tijdje later achter dat hij niet meer uit zijn drinkbakje wilde drinken (en hij gooide er ook steeds voer in enzo) en op zoek was naar een nieuwe bron. Sinds we een hoog glas water op de grond hebben staan in de badkamer waar ik elke keer nieuw water in doe voor hem hangt hij niet meer in de wc-pot! Hij lurkt wel gigantisch veel water uit dat glas, volgens mij vind ie het echt super lekker! En wij moeten er nu dus soms echt aan denken de badkamer deur open te laten. Soms gaat hij heel hard zitten mauwen voor de badkamerdeur omdat hij wil drinken.
En 't is niet of hij iets te kort komt want ik heb beneden ook een nieuw drinkbakje voor 'm neergezet en buiten staan ook allemaal bakken waar water in zit...

Als ik trouwens naar de wc beneden ga, dan gaat hij altijd aan de mat krabben. Als ik in de badkamer naar de wc ga dan komt ie drinken uit zijn bakje...

Onze kat drinkt ook liever uit onze waterton, dan uit haar waterbakje confused.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx vr 12 okt 2012 - 9:58

hahaha wat een beesten, pompoen ik wil jou kat echt nog een keer meeten dat beest spoort niet volgens mij.

Hier een die niet op de rand van de wc gaat zitten maar wel mee naar binnen wil. Het is hier ook regelmatig gebeurt dat visite op de wc zat en de kat zat voor de deur. Een beetje als in onderstaande reclame....

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Vanilla Queen vr 12 okt 2012 - 9:59

Ik heb een kat gehad die graag in de sloot zwom :shock:
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543

Bericht  Linnie1985 vr 12 okt 2012 - 10:01

Vanilla Queen schreef:Ik heb een kat gehad die graag in de sloot zwom :shock:

Whaha lol. Kat van mn ouders kwam een keer thuis, was hij in de sloot gevallen, zag er echt uit als een verzopen kat Laughing.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pompoen vr 12 okt 2012 - 10:16

De kat van mijn ouders ging altijd mee zeilen. Dat ging eigenlijk altijd goed, maar ze is wel een aantal keer in het water terecht gekomen als we stil lagen. 1x was ze 's nachts blijktbaar ergens in het water gevallen want ze kwam dus drijfnat binnen (en ik sliep in de kajuit dus ik had gezellig een kat die zich de hele nacht aan het drooglikken was, zelfs nadat we haar hadden afgedroogd). Een andere keer lagen we 6 dubbel in de haven van West-Terschelling en heeft ze blijkbaar een poging gedaan om aan de kant te komen want toen is ze dus in zee gevallen. Ze kwam dus drijfnat en door en door zout terug. Dat laatste is nog een keer gebeurd en daarna hebben mijn ouders besloten haar niet meer mee te nemen op zee, want ze kon dan bijna niet aan land en dat vond ze blijkbaar verschrikkelijk. Bovendien werd dat arme beestje zeeziek als het te ruig werd en dan ging ze overgeven... Sad
Gewoon in Friesland zeilen vond ze wel prima, dan ging ze 's nachts op jacht en dan vonden we 's ochtends altijd overal muizen...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Antibes vr 12 okt 2012 - 10:17

Linnie1985 schreef:
тыквашка schreef:Mijn kat hing de laatste tijd constant over de rand van de wc, maar hij is nogal scheel dus het lukt 'm niet om bij het water te komen...
Onze kat drinkt ook liever uit onze waterton, dan uit haar waterbakje confused.
Onze hond wil altijd de gieter op het balkon.. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Pompoen vr 12 okt 2012 - 10:20

Onze andere kat die nu ergens anders woont die wilde trouwens altijd uit de gieter drinken als ik de plantjes water gaf, dat vond ze echt het einde. Zodra ik dat ding pakte stond ze naast me op de vensterbank! Er kwam op die manier alleen niet altijd evenveel water in de plantjes terecht...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Hoochie za 13 okt 2012 - 3:19

Mijn kat wil ook altijd met mij mee naar de wc en kijkt dan over het randje als ik doortrek. Bij mijn vriend doet die dat niet. Hij heeft 1 keer geprobeerd erin te springen.

Mijn kat gaat ook altijd mee douchen, hij komt dan echt naast ons staan en vindt het ook heerlijk als je hem optilt en samen onder de douche gaat, hij ligt dan te knorren. Daarna in een handdoek rollen en hij gaat nog harder knorren.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud