Wat is jouw weekendplanning?
+28
Rush
Oasis
Kowalski
girli
Caroow
Parisienne
Mida4you
Japie
Bosjesvrouw
Shisha
Liz
Bazinga
Rebecca
Sarah1985
Poubelle
Isis
Bliss
Middleme
SarahKey
Mizz_S
Bisq
Kaboutertje
litllejoy
Arwyn
Niekske
Marin
LDJ
Burn
32 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat is jouw weekendplanning?
Vertel..
Wat zijn jouw weekend plannen?
Mijn weekend is gisteren al begonnen! Gisteren even met een vriendin wat gedronken in de stad.
Vandaag: Opdracht gefilmd voor school, nu even nog wat schoolwerk verrichten.. Vanavond nog niets op de planning staan.
Zaterdag: Ik ben denk ik de hele dag op het korfbalveld te vinden, ben daar bezig met een activiteit. Aansluitend is daar een S/Zoepbuffet + karaoke, dus misschien blijf ik nog wel even hangen.. 's Avonds nog niets op de planning staan..
Zondag: 's Avonds naar de jeugddienst waarvan ik in de commissie zit, overdag denk ik met school bezig!
Maandag: 's Morgens met een klasgenoot weer filmen, 's middags mijn eerste LifeLines afspraak.. 's Avonds vergadering..
Wat zijn jouw weekend plannen?
Mijn weekend is gisteren al begonnen! Gisteren even met een vriendin wat gedronken in de stad.
Vandaag: Opdracht gefilmd voor school, nu even nog wat schoolwerk verrichten.. Vanavond nog niets op de planning staan.
Zaterdag: Ik ben denk ik de hele dag op het korfbalveld te vinden, ben daar bezig met een activiteit. Aansluitend is daar een S/Zoepbuffet + karaoke, dus misschien blijf ik nog wel even hangen.. 's Avonds nog niets op de planning staan..
Zondag: 's Avonds naar de jeugddienst waarvan ik in de commissie zit, overdag denk ik met school bezig!
Maandag: 's Morgens met een klasgenoot weer filmen, 's middags mijn eerste LifeLines afspraak.. 's Avonds vergadering..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Re: Wat is jouw weekendplanning?
Heel saai, maar voor het weekend heb ik nog helemaal niks op de planning staan.
Ach, ook wel eens fijn .
Ach, ook wel eens fijn .
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Zometeen ga ik naar Den Haag voor rijles twee uurtjes. Daarna naar huis terug en lekker noodles eten (even laten bezorgen) want lekker lui avondje met m'n vriend Hart of Dixie kijken waarschijnlijk.
Zaterdag uitslapen en 's middags in elk geval even naar de stad om een winterjas voor m'n vriend te kopen. Oh en koffie kopen. Hebben koffie nodig dus even kijkje nemen bij de nieuwe Nespresso winkel.
Zondag nog geen plannen, tenzij het lekker weer is, want dan wil ik eigenlijk met de camera's het bos in duiken om de herfstkleuren vast te leggen. Ik ben daar zo gek op. En hopelijk komen schoonzus, zwager en kleine nichtje ook, kunnen we direct wat mooie foto's van die kleine maken.
Zaterdag uitslapen en 's middags in elk geval even naar de stad om een winterjas voor m'n vriend te kopen. Oh en koffie kopen. Hebben koffie nodig dus even kijkje nemen bij de nieuwe Nespresso winkel.
Zondag nog geen plannen, tenzij het lekker weer is, want dan wil ik eigenlijk met de camera's het bos in duiken om de herfstkleuren vast te leggen. Ik ben daar zo gek op. En hopelijk komen schoonzus, zwager en kleine nichtje ook, kunnen we direct wat mooie foto's van die kleine maken.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Vanavond ga ik op kraamvisite bij mijn achterbuurmeisje van vroeger, morgen moet ik naar de fysio en 's avonds 'moet' ik naar de playbackshow van de sportvereniging van mijn vriend en mag ik toekijken hoe hij met zijn beste vriend Nick & Simon gaat playbacken... zondag heb ik lekker niks, maar ik moet nog wel een kleine presentatie maken voor maandag op mijn werk.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kom tot nu toe nog niet verder dan boodschappen doen, een verjaardagscadeautje halen en 's avonds naar die verjaardag.
Zondag nog lekker leeg.
Zondag nog lekker leeg.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Vandaag: Ben straks rond half 5 klaar met werken, daarna nog even een weekendborreltje op het werk. Als ik thuis kom zijn mijn vriend en dochtertje er, dus gezellig met z'n allen eten, nog even spelen en dan gaat m'n vriend z'n dochtertje weer weg brengen. Dan doe ik nog even een klein stukje huishouden en als hij weer terug is, lekker relaxed op de bank.
Morgen: Ga ik s'ochtends even bij m'n vader langs en lunchen. Daarna om boodschappen en dan ga ik m'n vriend helpen in zijn loods. S'avonds ook lekker relaxen.
Zondag: S'ochtends nog even wat huishouden en misschien baantjes gaan zwemmen. S'middags weer in de loods werken.
Morgen: Ga ik s'ochtends even bij m'n vader langs en lunchen. Daarna om boodschappen en dan ga ik m'n vriend helpen in zijn loods. S'avonds ook lekker relaxen.
Zondag: S'ochtends nog even wat huishouden en misschien baantjes gaan zwemmen. S'middags weer in de loods werken.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Vanavond koken voor mij en mijn vriend. Daarna naar een verjaardag toe. Morgenmiddag rustig want ik moet om 4u alweer werken tot waarschijnlijk 3uur snachts Zondag mag ik dan alweer om half twaalf paraat staan op het werk!
Fijn weekend iedereen
Fijn weekend iedereen
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Vandaag: werken tot 4 uur, nog een uurtje dus . Als ik thuis ben even hardlopen en vanavond relaxt voor The Voice met een hapje en een drankje.
Zaterdag: lekker uitslapen, nog wat in het huishouden doen, boodschappen doen, 's avonds lekker eten koken en 's avonds niks in de planning, even lekker filmpje kijken ofzo.
Zondag: 's ochtends hardlopen, 's middags naar schoonzus en zwager op visite, daar eten we ook en 's avonds Boer zoekt vrouw kijken
Zaterdag: lekker uitslapen, nog wat in het huishouden doen, boodschappen doen, 's avonds lekker eten koken en 's avonds niks in de planning, even lekker filmpje kijken ofzo.
Zondag: 's ochtends hardlopen, 's middags naar schoonzus en zwager op visite, daar eten we ook en 's avonds Boer zoekt vrouw kijken
Gast- Gast
Het nadeel van onregelmatig werken is dat ik maar eens in de zoveel weken een weekend vrij ben. En dat is nu, vandaag was ik ook al vrij. Maar vandaag wat in het huishouden gedaan, boodschappen gedaan, nu met de kinderen aan het relaxen. Vanavond een viering op de school van de kinderen, daarna nog wat spullen ophalen.
En morgen voorbereiden voor een verjaardag, zoonlief is zondag jarig. Dus boodschappen doen, laatste kadootje, bakken, enzovoorts. 's Avonds een verjaardag van een vriend.
En zondag dus de hele dag visite, 's avonds puinruimen en boer zoekt vrouw kijken.
En dat was mijn weekend dan al weer, helemaal vol.
En morgen voorbereiden voor een verjaardag, zoonlief is zondag jarig. Dus boodschappen doen, laatste kadootje, bakken, enzovoorts. 's Avonds een verjaardag van een vriend.
En zondag dus de hele dag visite, 's avonds puinruimen en boer zoekt vrouw kijken.
En dat was mijn weekend dan al weer, helemaal vol.
Gast- Gast
Vanavond samen met m'n vriend een poging doen om het huis een beetje opgeruimd/schoon te krijgen. Jammer is dat hij ziekjes is en ik nog vrij weinig kan en we morgen visite krijgen. Daarna lekker relaxed avondje samen. Morgen heb ik afgesproken met mijn oud studiegenootjes die ik al een hele tijd niet meer gezien heb. Zondag bowlen met alle ooms/tantes en neefjes/nichtjes.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Straks naar mijn ouders en daar eten.
Morgen mijn lieve poes wegbrengen, daarna lunchen bij mijn oma. Dan hoop ik op tijd terug te zijn want 's avonds heb ik een vrijgezellefeest.
Zondag uitslapen en misschien naar een verjaardag.
Morgen mijn lieve poes wegbrengen, daarna lunchen bij mijn oma. Dan hoop ik op tijd terug te zijn want 's avonds heb ik een vrijgezellefeest.
Zondag uitslapen en misschien naar een verjaardag.
Gast- Gast
Vandaag nog aan mijn schoolwerk zitten en 's avonds naar de stad met mijn moeder. Morgen weer aan schoolwerk zitten (speciaal vrij genomen van mijn werk hiervoor) en 's avonds komen vrienden langs en gaan we met z'n allen uit. Zondag huishouden doen en 's avonds lekker uit eten!
Gast- Gast
Vandaag: lekker uitgeslapen, boodschappen gehaald, het huishouden moet nog ( ) en vanavond waarschijnlijk uit met mn man
Zaterdag: we gaan lekker een dagje naar Friesland en hebben ook een hotel geboekt, we gaan iig uit eten en verder zien we morgen wel
Zondag: lekker wakker worden in ons hotel, en dan maken we er nog een leuk dagje van in Friesland
Zaterdag: we gaan lekker een dagje naar Friesland en hebben ook een hotel geboekt, we gaan iig uit eten en verder zien we morgen wel
Zondag: lekker wakker worden in ons hotel, en dan maken we er nog een leuk dagje van in Friesland
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Vandaag / gewerkt tot 15.00u, boodschappen gedaan, en nu zo naar een vriendin. Daar eten & cupcakes maken voor een opdracht voor een babyshower.
Morgen / Komt degene de cupcakes halen. Om 12.00u komen mijn ouders helpen met wat dingen hier in huis, of nou, mijn vader, en ik ga met mijn moeder lekker naar de winkels toe, haha!
Zondag / Werken
Morgen / Komt degene de cupcakes halen. Om 12.00u komen mijn ouders helpen met wat dingen hier in huis, of nou, mijn vader, en ik ga met mijn moeder lekker naar de winkels toe, haha!
Zondag / Werken
Gast- Gast
Officieel begint mijn weekend al op woensdag. Maar heb op vrijdag altijd echt een weekendgevoel:lol:
Vandaag de woonkamer weer eens goed opgeruimd, gesopt, gezogen en gedweild.
De kast met bakspullen opgeruimd en uitgezocht.
Vanavond niets doen, wat tv kijken, internetten.
Morgenochtend eerst sporten, 's middags is boven aan de beurt om schoon te maken (dat heb ik al 3 weken niet gedaan ) er moeten een paar wassen gedraaid worden, boodschappen etc etc. Bij ons een normale zaterdag haha. "s avonds een verjaardag
Zondag is bij ons familiedag. We ontbijten samen, hangen dan nog wat rond in bed met S tussen ons in. Slapen nog wat. "s middags als het droog weer is even een stukje fietsen of een stuk wandelen. Soms gaan we zwemmen of naar een dierenparkje maar dat gaan we dit weekend niet doen.
Vandaag de woonkamer weer eens goed opgeruimd, gesopt, gezogen en gedweild.
De kast met bakspullen opgeruimd en uitgezocht.
Vanavond niets doen, wat tv kijken, internetten.
Morgenochtend eerst sporten, 's middags is boven aan de beurt om schoon te maken (dat heb ik al 3 weken niet gedaan ) er moeten een paar wassen gedraaid worden, boodschappen etc etc. Bij ons een normale zaterdag haha. "s avonds een verjaardag
Zondag is bij ons familiedag. We ontbijten samen, hangen dan nog wat rond in bed met S tussen ons in. Slapen nog wat. "s middags als het droog weer is even een stukje fietsen of een stuk wandelen. Soms gaan we zwemmen of naar een dierenparkje maar dat gaan we dit weekend niet doen.
Ik moet wat rustiger aan gaan doen dus weinig in de planning.:
-vanavond lekker met vriend op de bank
- morgen werken en 's avonds weinig
- zondag voor mandag voorbereidn en bij goed weer naar strand/bos
-vanavond lekker met vriend op de bank
- morgen werken en 's avonds weinig
- zondag voor mandag voorbereidn en bij goed weer naar strand/bos
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Vanavond: niks! Beetje bankhangen en tv kijken en op tijd naar bed.
Morgen: met m'n vriend naar een hotel op de Veluwe, samen met zijn ouders en broers + aanhang. De vrouwen krijgen een beautybehandeling, 's avonds gaan we dineren en wijn drinken en dan daar slapen.
Zondag: ontbijten in het hotel, daarna weer een keer naar huis. 's Avonds lekker BZV kijken en vroeg m'n bedje in voor de laatste werkweek voor de herfstvakantie.
Morgen: met m'n vriend naar een hotel op de Veluwe, samen met zijn ouders en broers + aanhang. De vrouwen krijgen een beautybehandeling, 's avonds gaan we dineren en wijn drinken en dan daar slapen.
Zondag: ontbijten in het hotel, daarna weer een keer naar huis. 's Avonds lekker BZV kijken en vroeg m'n bedje in voor de laatste werkweek voor de herfstvakantie.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Klinkt goed, Bliss!!
Vanavond: op de bank naar voetbal kijken
Morgen: boodschappen halen, poetsen, naar tentoonstelling en 's avonds naar de film
Zondag: gaan stemmen en naar mijn schoonouders
Vanavond: op de bank naar voetbal kijken
Morgen: boodschappen halen, poetsen, naar tentoonstelling en 's avonds naar de film
Zondag: gaan stemmen en naar mijn schoonouders
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Zaterdag: steppen, boodschappen doen, huishouden en aan de studie.
Zondag: vier ik mijn verjaardag.
Zondag: vier ik mijn verjaardag.
Gast- Gast
Vanavond: Sporten en daarna bankhangen
Zaterdag: Overdag niets bijzonders, even de stad in denk ik. 's Avonds naar een feestje met 2 vriendinnen, en daarna nog stappen.
Zondag: 's ochtends sporten, daarna huis opruimen/ schoonmaken.
Wel lekker, even een rustig weekend!
Zaterdag: Overdag niets bijzonders, even de stad in denk ik. 's Avonds naar een feestje met 2 vriendinnen, en daarna nog stappen.
Zondag: 's ochtends sporten, daarna huis opruimen/ schoonmaken.
Wel lekker, even een rustig weekend!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Vanavond the voice kijken en tussendoor zappen naar voetbal
wij gaan morgen mega mooie tegels kopen voor de wc. Moeten er wel een uur voor rijden maar we maken er een dagje uit van lekker ergens lunchen. En dan kunnen we de wc verbouwen
Zondag niet veel in de planning
wij gaan morgen mega mooie tegels kopen voor de wc. Moeten er wel een uur voor rijden maar we maken er een dagje uit van lekker ergens lunchen. En dan kunnen we de wc verbouwen
Zondag niet veel in de planning
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Vanavond zijn we gaan wokken, nu lekker thuis om zometeen de Voice te gaan kijken.
Morgen ga ik een koekjesworkshop (koekjes decoreren met royal icing) volgen, 's avonds nog even boodschappen doen en verder lekker niks.
Zondag wordt een studiedagje of misschien gaan mijn vriend en ik er nog wel op uit, we zien wel! Ik heb vakantie nu, dus alles kan wat mij betreft!
Morgen ga ik een koekjesworkshop (koekjes decoreren met royal icing) volgen, 's avonds nog even boodschappen doen en verder lekker niks.
Zondag wordt een studiedagje of misschien gaan mijn vriend en ik er nog wel op uit, we zien wel! Ik heb vakantie nu, dus alles kan wat mij betreft!
He-le-maal niks! En ik vind 't heerlijk! Heb 4 hele dagen vrij en da's voor 't eerst in lange tijd; even helemaal geen verplichtingen, geen beloftes, helemaal niiiiiks.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Vanavond heb ik een avondje nog helemaal niks, de rest van het weekend moet ik werken.. Nog niet echt veel zin in.
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Ik zit het weekend nog in de nachtdienst en verder eigenlijk geen plannen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Hoe was jouw dag?
» Is jouw werk jouw passie?
» Is jouw partner jouw type?
» Wat zegt jouw avatar over jouw?
» Hoe was jouw dag?
» Is jouw werk jouw passie?
» Is jouw partner jouw type?
» Wat zegt jouw avatar over jouw?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: