Goedemorgen donderdag!
+3
VeryCherry
silly-one
MADDIE
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen donderdag!
Goedemorgen allemaal!!
Geloof dat dit mijn eerste goedemorgentopic gaat worden. Jullie nog plannen vandaag?
Ik ga straks als de kleine wakker is eerst boodschappen doen. En vanmiddag kraamvisite. Vanavond bij mijn schoonouders eten.
Geloof dat dit mijn eerste goedemorgentopic gaat worden. Jullie nog plannen vandaag?
Ik ga straks als de kleine wakker is eerst boodschappen doen. En vanmiddag kraamvisite. Vanavond bij mijn schoonouders eten.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Goedemorgen donderdag!
Goedemorgen allemaal,
Hier moet er gewoon gewerkt worden. Ik heb er helemaal geen zin in, gisteren terug gekomen uit Spanje ( Valencia) en daar was het veels te lekker weer. Plus het is maar 2 dagen en dan is het herfstvakantie. Lastig om mijzelf te motiveren voor vandaag.
Na het werk tennissen en vanavond weer op tijd naar bed, uit het Spaanse ritme komen.
Fijne dag allemaal.
Hier moet er gewoon gewerkt worden. Ik heb er helemaal geen zin in, gisteren terug gekomen uit Spanje ( Valencia) en daar was het veels te lekker weer. Plus het is maar 2 dagen en dan is het herfstvakantie. Lastig om mijzelf te motiveren voor vandaag.
Na het werk tennissen en vanavond weer op tijd naar bed, uit het Spaanse ritme komen.
Fijne dag allemaal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Heey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goeiemorgen! Vandaag weer een dagje werken. Vanavond moet ik iets ophalen bij iemand die ik heel onaardig vind, dus daar kijk ik niet echt naar uit. Gelukkig daarna niets op de planning, ik kruip lekker met een boek op de bank denk ik!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Goedemorgen!
Gefeliciteerd met je eerste goedemorgen-topic, MADDIE.
Vandaag is mijn enige vrije dag deze week en die ga ik benutten aan de kapper (een ander kleurtje en knippen) en aan (helaas) huiswerk.
Fijne dag iedereen!
Gefeliciteerd met je eerste goedemorgen-topic, MADDIE.
Vandaag is mijn enige vrije dag deze week en die ga ik benutten aan de kapper (een ander kleurtje en knippen) en aan (helaas) huiswerk.
Fijne dag iedereen!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Goedemorgen!
Ik heb lekker kunnen uitslapen vandaag, was ik aan toe!
Vandaag heb ik een afspraak op school en moet ik werken van 16.00 tot 21.00 uur.
Ergens tussendoor nog naar de kapper om de puntjes te knippen, als dat lukt.
Fijne dag allemaal!
Ik heb lekker kunnen uitslapen vandaag, was ik aan toe!
Vandaag heb ik een afspraak op school en moet ik werken van 16.00 tot 21.00 uur.
Ergens tussendoor nog naar de kapper om de puntjes te knippen, als dat lukt.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen! Ik zit in de 1e week van mijn verlof, dus ik ben nog een beetje aan het zoeken hoe ik mijn dagen ga indelen. Vanochtend mijn dochter weggebracht naar de gastouder en nu heb ik het huis voor mezelf. Ik heb slecht geslapen vannacht, dus ik ga nog wel even een middagdutje doen, maar eerst....Kruip ik strak achter mijn Wii om ongestoord super mario te kunnen spelen hahahaha!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen donderdag!!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!