Dag van de duurzaamheid
+6
Sarah1985
M@niek
Rush
Marin
studiebol
Jerry
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dag van de duurzaamheid
Vandaag is het Dag van de duurzaamheid.
Doe jij vandaag iets anders en zoja, wat doe je?
Ik heb de thermostaat nog steeds op 16 staan en laat nu lekker door het zonnetje de huiskamer verwarmen (nu al 18 graden )
Doe jij vandaag iets anders en zoja, wat doe je?
Ik heb de thermostaat nog steeds op 16 staan en laat nu lekker door het zonnetje de huiskamer verwarmen (nu al 18 graden )
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Dag van de duurzaamheid
Oh echt?
mmm ik had vanmorgen ff de verwarming aan gedaan om ff het huis op te warmen maar heb hem nu weer terug gedraaid
mmm ik had vanmorgen ff de verwarming aan gedaan om ff het huis op te warmen maar heb hem nu weer terug gedraaid
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Het is in huis al 16 graden, dus ik laat dat maar lekker zo staan
Ik ga vandaag met de trein ipv de auto, dus dat is goed, maar ik zou niet anders kunnen Dus nee, ik geloof niet dat ik mega duurzaam ben vandaag.
Ik ga vandaag met de trein ipv de auto, dus dat is goed, maar ik zou niet anders kunnen Dus nee, ik geloof niet dat ik mega duurzaam ben vandaag.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik doe vandaag over dag de kachel ook niet aan.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb wel de verwarming aan. Maar ik ga wel op de fiets vandaag (visite, boodschappen) ipv de auto! Maar heb wel een elektrische fiets hmmm
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik doe de kachel niet aan is niet nodig.nog hier. En droog de was buiten ipv droger al hebben we die niet eens meer. Dus ben goed bezig dan toch
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik doe de kachel niet aan is nog 21 gr in huis dus niet nodig.
Was hang ik buiten nu met het zonnentje dus niet in de droger.
Was hang ik buiten nu met het zonnentje dus niet in de droger.
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Ik werk overdag, dus de kachel staat nu niet aan. Vanavond misschien dan maar een extra warm vest aan ofzo..
Gast- Gast
Ehmm.. ik ga vandaag lopend naar de huisarts i.p.v. met de auto
Verder staat hier gewoon alles aan qua verwarming (kachel), wasmachine, droger.. het is niet anders.
Verder staat hier gewoon alles aan qua verwarming (kachel), wasmachine, droger.. het is niet anders.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
ik ben ook niet echt duurzaam.
tv aan, laptop aan, mobiele telefoon aan de oplader, wasmachine draait en vriend is met de auto naar het werk.
tv aan, laptop aan, mobiele telefoon aan de oplader, wasmachine draait en vriend is met de auto naar het werk.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik stap zo met de kinderen in de auto, en dat kan niet anders. Ik kan moeilijk net 2 kinderen 200km gaan fietsen, dat ga ik ook nooit redden haha
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Het zou hypocriet zijn als ik dat enkel en alleen vandaag zou doen. Ik doe dus vooral wat ik normaal ook doe.
Gast- Gast
Parisienne schreef:Ehmm.. ik ga vandaag lopend naar de huisarts i.p.v. met de auto
Ik weet niet waar jij woont, maar hier is het superlekker weer buiten, dus lekker aan de waslijn met je natte was zou ik zeggen
Megara schreef:Het zou hypocriet zijn als ik dat enkel en alleen vandaag zou doen. Ik doe dus vooral wat ik normaal ook doe.
Ik doe ook niet anders als anders, maar een dag van bewustwording is volgens mij zo slecht nog niet.
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Daar heb je zeker een punt. Als het ergens helpt in gedragsverandering dan is er al weer een doel bereikt.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: