Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slaap/wakker ritme in buik vs geboren...

+6
Darius
Liadan
Happydobby
_Lana_
Tania
Printje
10 plaatsers

Ga naar beneden

Slaap/wakker ritme in buik vs geboren... Empty Slaap/wakker ritme in buik vs geboren...

Bericht  Printje ma 8 okt 2012 - 9:24

Staat er een beetje vaag maar ik las ergens dat baby's in de buik vaak hetzelfde ritme in de buik hebben als daarbuiten.

Ik kan het me van R niet meer herinneren, maar hij sliep overdag echt vrijwel 0,0 en s'nachts eigenlijk vrij goed. Toen hij in de buik zat ben ik trouwens ook nooit wakker geworden van bewegingen dus misschien dat hij toen ook idd sliep.

Baby nu is overdag ook vaak wakker en sávonds/s'nachts niet.. dus als dat ook weer klopt kunnen we wederom onze lol op hahaa (een baby die overdag niet slaapt)

Klopte het bij jullie? Dus wanneer je in de buik je baby het meeste voelde, was dat naderhand ook het moment dat ze wakker waren?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap/wakker ritme in buik vs geboren... Empty Re: Slaap/wakker ritme in buik vs geboren...

Bericht  Tania ma 8 okt 2012 - 9:33

Nee, ik voelde J. echt overdag het meeste 'snachts werd ik er nooit wakker van. Toen hij geboren was sliep hij heeel slecht 'snachts (overdag ook trouwens).

Bij M. klopt het wel, die voelde ik ook vooral overdag en die sliep ook vrij snel best goed 'snachts. Al slaapt ze nu even een periode wat minder helaas Sleep

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Slaap/wakker ritme in buik vs geboren... Empty Re: Slaap/wakker ritme in buik vs geboren...

Bericht  _Lana_ ma 8 okt 2012 - 10:04

Onze kindjes sliepen de eerste tijd de hele dag Laughing . Slaapkopjes.

En in mijn buik waren ze best druk, alleen achteraf bleek, dat ze veel bewogen in hun slaap, dus ze sliepen toch.

Volgens mij zijn baby's in de buik vaak 's nachts wakker? Of tenminste wanneer jij rust?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Happydobby ma 8 okt 2012 - 10:13

Ik voelde M snachts nooit als ik sliep Slaap/wakker ritme in buik vs geboren... 253468018 Hij sliep vrijwel gelijk door in de kraamweek dus dat klopte wel, als ik nachtdienst had bewoog hij ook flink en als ik overdag sliep voelde ik hem niet. Maar ik slaap goed Slaap/wakker ritme in buik vs geboren... 561177

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 8 okt 2012 - 10:36

Hier was het niet zo. Halverwege de zwangerschap sliep ik meestal pas rond een uurtje of 5 tot een uurtje of 13.00. Ik kon s'avonds echt de slaap niet vatten en mijn ritme werd omgegooid. Toen ons kindje werd geboren sliep hij overdag erg weinig maar s'avonds wel weer goed.

Gast
Gast

Bericht  Liadan ma 8 okt 2012 - 17:48

Ik voelde mijn dochter veel en vooral overdag, na de geboorte was mijn dochter overdag vrij wakker en 's nachts sliep ze goed.
Mijn zoon voelde ik de hele dag door, dat was na de geboorte nog zo. Hij sliep overdag niet veel en 's nachts nog minder.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Darius ma 8 okt 2012 - 19:05

Elise had de gewoonte om pas rond 12 uur 's middags wakker te worden. Heel vervelend, want ik zat tijdens mijn zwangerschap wel eens in de stress. En nu slaapt ze ook nog altijd uit.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  moepie ma 8 okt 2012 - 20:00

Onze zoon was heel bewegelijk in mijn buik, de hele dag door en s'avonds ook. Ik had wel eens het idee dat hij gewoon de hele dag wakker was in mijn buik. s'nachts was hij soms wakker maar over het algemeen rustig.
Nu slaapt hij s'nachts prima en overdag ook, hij kan een echte slaapkop zijn smile
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Paper Crown ma 8 okt 2012 - 20:09

Als dat een voorbode is hoe de baby zich gedraagd als hij geboren is... so long sleep, it was nice knowing you. Denk dat ik de komende 2 jaar niet meer slaap dan.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  kwak ma 8 okt 2012 - 20:12

bij D. klopte het wel. D. was in mijn buik overdag veel wakker en s'avonds hield ze altijd een feestje in mijn buik en snachts sliep ze.
en ze werd geboren en madam was overdag heel veel wakker, savonds sliep ze helemaal niet en snachts sliep ze als de beste!

Ben benieuwd hoe het straks met deze baby is.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast ma 8 okt 2012 - 20:49

F. sliep overdag in de buik altijd en 's nachts was hij altijd wakker. Dat klopte helaas buiten de buik. Hij heeft een paar weken een omgekeerd ritme gehad.

Gast
Gast

Bericht  Sophiee ma 8 okt 2012 - 20:50

Gelukkig klopte het hier niet.. Ik sliep tijdens de zwangerschap eigenlijk pas vanaf een uur of 5, toen was madame rustig. Gelukkig kon ik dan wel slapen tot een uur of 12 en begon ze dan pas te rommelen. (ik werk de middagen, dus dat kwam goed uit!) Sinds haar geboorte slaapt ze 's nachts goed. Of er moet écht iets zijn als verkoudheid of krampjes.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: