Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij je kind meenemen op de brommer?

+8
Tazz
Darius
Dora
-Ieniemienie-
ProudMom
Liadan
myloon
Printje
12 plaatsers

Ga naar beneden

Zou jij je kind meenemen op de brommer? Empty Zou jij je kind meenemen op de brommer?

Bericht  Gast ma 8 okt 2012 - 7:45

Dat zat ik me zo af te vragen.
Mijn broer neemt zijn dochters regelmatig mee op de scooter in een scooter zitje en zijn jongste is even oud als C.iske.
Ik zie ook vaak ouders met kinderen tussen benen en het stuur in.

Zelf rijd ik regelmatig op de snorfiets van mijn schoonmoeder maar neem de kinderen nooit achterop. Ik vraag me überhaupt hoe dat zou moeten, gewoon in een fietsstoeltje? Zouden jullie dat aandurven?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij je kind meenemen op de brommer? Empty Re: Zou jij je kind meenemen op de brommer?

Bericht  Gast ma 8 okt 2012 - 7:48

Ik zag laatst een man op de scooter met een kindje van ik gok hooguit 2,5 tussen z'n benen. Was in staat de politie te bellen, want bepaald zacht ging hij niet.

Gast
Gast

Zou jij je kind meenemen op de brommer? Empty Re: Zou jij je kind meenemen op de brommer?

Bericht  Printje ma 8 okt 2012 - 7:49

Nee naast het feit dat ik zelf niet op zo'n ding durf lijkt het me ook niet echt heel veilig.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  myloon ma 8 okt 2012 - 7:51

Ik ken iemand die een speciaal kinderzitje op de scooter heeft, wel mag een kind dan niet vast (voor de veiligheid) maar wordt geklemd tussen de rugleuning en de ouder!?

Het zou mijn keuze niet zijn in ieder geval!
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Bericht  Liadan ma 8 okt 2012 - 7:51

Nee, dat zou ik zeker niet doen, dat lijkt me helemaal niet veilig. Ook niet in een zitje want je gaat een stuk harder met een brommer en je kind valt dus ook veel harder als er iets mis gaat.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast ma 8 okt 2012 - 7:52

Nee dat zou ik niet doen. Vind het ook er ook altijd maar eng uit zien, een jong kind op de scooter/brommer.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 8 okt 2012 - 7:52

Nee, dochter is in staat om zo af te stappen.

Gast
Gast

Bericht  ProudMom ma 8 okt 2012 - 8:10

Nee. Nooit van m'n leven.
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Bericht  -Ieniemienie- ma 8 okt 2012 - 8:12

Nee.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Gast ma 8 okt 2012 - 8:14

Nooit.

Gast
Gast

Bericht  Dora ma 8 okt 2012 - 8:32

Never...

En als ik er ook maar achter zou komen dat iemand mijn dochter(s) mee zou nemen achter mijn rug om, die kan beter hard wegrijden, want die schop ik anders het ziekenhuis is.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Darius ma 8 okt 2012 - 8:33

Ik heb hier op de A7 wel eens een jongetje gezien van een jaar of 10 die achterop de motor zat, zonder zitje en in spijkerbroek. Wel een helm, maar dat haalt volgens mij weinig uit als je met 130 km/u op je bek gaat. Ik word er nog naar van.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Tazz ma 8 okt 2012 - 9:17

Echt niet. Ik zie soms wel eens foto's van India bijvoorbeeld waar kleine baby's gewoon in de fietstassen hangen aan een brommer/snorfiets. Lijkt me echt afschuwelijk.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  PapillonRose ma 8 okt 2012 - 9:20

Nee, dat zou ik echt niet doen! En niemand die dat van mij hoeft te proberen met A. Evil or Very Mad Ik heb zelf scooter gereden vroeger en reed echt wel voorzichtig, maar ik zou niet met een kindje op de scooter (of brommer) gaan. Stel dat je zou vallen of een aanrijding zou krijgen, moet er niet aan denken!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Sophiee ma 8 okt 2012 - 20:53

Nee.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  xxjojootjexx ma 8 okt 2012 - 20:57

Ik zou het nu nog niet doen (al is Kirsten al wel eens een stukje mee geweest op de motor door de straat)
Als ze een jaar of 8/9 is, schat ik, dan mag ze mee op de motor en op de scooter zou dan ook mogen.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  xxjojootjexx ma 8 okt 2012 - 20:57

Darius schreef:Ik heb hier op de A7 wel eens een jongetje gezien van een jaar of 10 die achterop de motor zat, zonder zitje en in spijkerbroek. Wel een helm, maar dat haalt volgens mij weinig uit als je met 130 km/u op je bek gaat. Ik word er nog naar van.

Er zijn motorbroeken die eruit zien als spijkerbroeken. Deze bieden dezelfde bescherming als motorbroeken.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Parel ma 8 okt 2012 - 20:59

Dat zou ik niet doen (arm kind, ik kàn niet eens brommer rijden, dat is pas gevaarlijk), ik ben veels te bang als ik val dat de uitlaat over haar gezicht zou gaan of weet ik het wat. Je rijdt veel sneller en valt veel harder dan met een fiets.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: