Mozes mandje
+23
Sophiee
_Lana_
Printje
PiP
Puggle
Jazzlyn
tweeling
Lejow
Burn
Muppetje
Pandora
Blue flower
Linda
Petteflet
Jade
Parisienne
Jezzie
vlinder-19
Shisha
Océane
Darius
Pompoen
Paper Crown
27 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Mozes mandje
Ik wil hem niet tot hij 6 is bij ons op de kamer hoor, maar ik wil ook niet dat hij meteen in zijn eigen kamertje gaat. Hoe de praktijk zal zijn zien we dan wel, misschien vinden we het alle3 niets maar mijn guppie mag zich niet alleen voelen hoor, daar doet mijn mama hart nu al zeer van.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Aaaaah PC! , ik vind je nu al een lieve mama!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Wij hadden ons ook heilig voorgenomen de kindjes in de box en bij ons op de kamer te laten slapen.
Ligt natuurlijk aan het kind, maar wij zijn hier al na een dag of 3 op teruggekomen. In de box waren ze daarna totaal overprikkeld, en bij ons op de kamer...serieus...je hebt zelf ook nog slaap nodig. Wij werden wakker van elke zucht en kreun (en scheet en boer...MIJN GOD wisten wij veel dat baby's zulke geluiden maken. Bijvoorbeeld: PFRWT (=scheet) gevolgd door een gelukzalig: "aaaah".).
Die wieg hebben wij dus midden in de nacht naar 't kamertje gesjouwd. Nu slapen ze alleen in hun bedjes en soms als ze aangeven daar behoefte aan te hebben op de arm of in de draagdoek. Maar in principe is: teken van moeheid, naar boven in het bed.
Niet zo knus als ik me voorstelde, maar ze doen het er beter op.
Ligt natuurlijk aan het kind, maar wij zijn hier al na een dag of 3 op teruggekomen. In de box waren ze daarna totaal overprikkeld, en bij ons op de kamer...serieus...je hebt zelf ook nog slaap nodig. Wij werden wakker van elke zucht en kreun (en scheet en boer...MIJN GOD wisten wij veel dat baby's zulke geluiden maken. Bijvoorbeeld: PFRWT (=scheet) gevolgd door een gelukzalig: "aaaah".).
Die wieg hebben wij dus midden in de nacht naar 't kamertje gesjouwd. Nu slapen ze alleen in hun bedjes en soms als ze aangeven daar behoefte aan te hebben op de arm of in de draagdoek. Maar in principe is: teken van moeheid, naar boven in het bed.
Gast- Gast
Charlie schreef:Wij hadden ons ook heilig voorgenomen de kindjes in de box en bij ons op de kamer te laten slapen.
HAHAHAHA! Ik wist wel dat babies heel harde scheten kunnen laten. Ik wil het wel proberen op onze kamer, maar ik zeg al, je weet nooit hoe dat echt is. Lijkt me beide eng.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wij hadden bij L juist bedacht dat we haar niet op de kamer wilden, maar toen ze er eenmaal was wilde ik haar echt bij me hebben. We hebben toen eerst de wagenbak van de kinderwagen gebruikt bij ons op de kamer en daarna een wiegje van een vriendin geleend. Ze is ook vaak genoeg bij ons in bed beland hoor (zucht, zo fijn vond ik dat, ik wil ook weer zo'n kleintje...) Met ongeveer 7 weken is ze naar haar eigen kamertje gegaan (en toen nog tot ze ruim een jaar was met de babyfoon op onze kamer geslapen...dat is geen aanrader. Toen we hem weg hebben gedaan heb ik pas gemerkt hoe slecht wij dat jaar hebben geslapen).
Ik vind het een heeel schattig wiegje PC, en hij lijkt me ook erg handig!
Voor een eventuele 2e wil ik graag een co-sleeper aan ons bed vast, zodat we ook gemakkelijk lichamelijk contact kunnen maken. L. sliep overdag heel gemakkelijk in de box of lekker bij ons op schoot, dus ik hoop een 2e ook.
Ik vind het een heeel schattig wiegje PC, en hij lijkt me ook erg handig!
Voor een eventuele 2e wil ik graag een co-sleeper aan ons bed vast, zodat we ook gemakkelijk lichamelijk contact kunnen maken. L. sliep overdag heel gemakkelijk in de box of lekker bij ons op schoot, dus ik hoop een 2e ook.
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: