Aaaarg, k*t, k*t!
+10
Star007
Caroow
meisjesmama
TukTuk
Bazinga
Angela_1986
Lady4
Toet
Shisha
Rumble
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Aaaarg, k*t, k*t!
Net mijn HTC one X laten vallen, scherm goed gebarsten en reparatie kost 199 euro. En dat terwijl ik nog zeker 1,5 jaar aan mijn abbonement vast zit
Gast- Gast
Re: Aaaarg, k*t, k*t!
Ja das heel erg kut. Niet verzekerd?
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Dat is echt balen!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik zou naar zo'n Turks winkeltje gaan, daar kan het gewoon voor een paar tientjes, mijn vriend heeft hetzelfde met zijn iPhone gehad. Luce ook trouwens, die heeft via internet een reparatiekitje besteld zodat ze het zelf kon doen en dat was nog goedkoper.
Gast- Gast
Ah dat is zeker balen! Maareh, op de mark of bij van die (sorry) turken telefoon wikels kunnen ze het voor 50 euro repareren..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Inderdaad zo'n Turks telecom winkeltje, dan ben je voor een paar tientjes klaar.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Echt, zou het? Ik heb wel zo'n "turk" bij mij op het plein. Dat zou fijn zijn.......
Gast- Gast
Vriendin van mij had met haar iphone ook een behoorlijke barst in haar scherm en heeft het voor een paar tientjes (nog geen € 50,- volgens mij) laten maken bij zo'n 'Turk'.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Sunprincess schreef:Echt, zou het? Ik heb wel zo'n "turk" bij mij op het plein. Dat zou fijn zijn.......
Gewoon proberen bij zo'n "Turk" en anders proberen te verhalen op je aansprakelijkheidsverzekering?
Rumble- Prater
Rumble schreef:Sunprincess schreef:Echt, zou het? Ik heb wel zo'n "turk" bij mij op het plein. Dat zou fijn zijn.......
Gewoon proberen bij zo'n "Turk" en anders proberen te verhalen op je aansprakelijkheidsverzekering?
Kan dat?
Gast- Gast
Anders tripje Zwarte markt overwegen? Maak er een dagje van
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Proberen kan natuurlijk altijd. Wie weet.Sunprincess schreef:Rumble schreef:Sunprincess schreef:Echt, zou het? Ik heb wel zo'n "turk" bij mij op het plein. Dat zou fijn zijn.......
Kan dat?
Gast- Gast
Ik lees op google verschillende verhalen. Soms wordt het gek genoeg vergoed. waarvoor zijn er dan nog telefoonverzekeringen?
Overigens in de reparatie van een iphone voor zover ik kan vinden sowieso een stuk goedkoper als van de One X.
Het scherm van de Iphone kan al voor onder de 100 euro vervangen worden terwijl 199 dus het goedkoopste is voor mijn telefoon.
Overigens in de reparatie van een iphone voor zover ik kan vinden sowieso een stuk goedkoper als van de One X.
Het scherm van de Iphone kan al voor onder de 100 euro vervangen worden terwijl 199 dus het goedkoopste is voor mijn telefoon.
Gast- Gast
Een paar maanden terug heeft mijn zoontje van 14 maanden mijn telefoon laten vallen en dat werd toen vergoed door de aansprakelijkheidsverzekering. En ik zit bij U.nivé.
Rumble- Prater
Maple schreef:Ik zou naar zo'n Turks winkeltje gaan, daar kan het gewoon voor een paar tientjes, mijn vriend heeft hetzelfde met zijn iPhone gehad. Luce ook trouwens, die heeft via internet een reparatiekitje besteld zodat ze het zelf kon doen en dat was nog goedkoper.
Ik ook, via Ebay, was 10 euro kwijt voor het scherm en een setje met schroevendraaiers. Stuk goedkoper dan via een Nederlandse websites de onderdelen bestellen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Maple schreef:Ik zou naar zo'n Turks winkeltje gaan, daar kan het gewoon voor een paar tientjes, mijn vriend heeft hetzelfde met zijn iPhone gehad. Luce ook trouwens, die heeft via internet een reparatiekitje besteld zodat ze het zelf kon doen en dat was nog goedkoper.
Ik ook, via Ebay, was 10 euro kwijt voor het scherm en een setje met schroevendraaiers. Stuk goedkoper dan via een Nederlandse websites de onderdelen bestellen.
Daar heb ik ook naar gekeken maar als ik zie hoe het vervangen moet worden, ben ik bang dat het me niet gaat lukken.
Gast- Gast
Ohhh ik had het gisteren... ik ( naja mijn dochter) heb mijn samsung galaxy 2 laten vallen. Barst er in.... kan gelukkig alles nog maar dit is echt k*t. Ik moet ook nog ruim 1 jaar.
Ik las dat iemand zijn aansprakelijkheidsverzekering heeft aan gesproken. Hoe heb je dat aangepakt?
Ik las dat iemand zijn aansprakelijkheidsverzekering heeft aan gesproken. Hoe heb je dat aangepakt?
Laatst aangepast door meisjesmama op zo 7 okt 2012 - 10:03; in totaal 1 keer bewerkt
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Mijn scherm van mijn ChaCha is ook erg gebarsten, ik kan hierdoor niet meer zien hoe laat het is. Maar, ik ben te gierig om hjem te laten maken.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
meisjesmama schreef:Ohhh ik had het gisteren... ik heb mijn samsung galaxy 2 laten vallen. Barst er in.... kan gelukkig alles nog maar dit is echt k*t. Ik moet ook nog ruim 1 jaar.
Gewoon gebeld en het verhaal uitgelegd. Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met 'hoe ik dat aangepakt heb'.
Rumble- Prater
Mijn vriend had laatst zijn telefoon laten vallen en toen ook een kapot scherm. Aan de inboedelverzekering opgegeven en heeft een bedrag voor reparatie ontvangen ( 130 euro!) . Wel even kijken of je een eigen risico hebt bij je inboedel verzekering.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Rumble schreef:meisjesmama schreef:Ohhh ik had het gisteren... ik ( naja mijn dochter) heb mijn samsung galaxy 2 laten vallen. Barst er in.... kan gelukkig alles nog maar dit is echt k*t. Ik moet ook nog ruim 1 jaar.
Gewoon gebeld en het verhaal uitgelegd. Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met 'hoe ik dat aangepakt heb'.
Naja aangepakt is niet het goede woord. Maar je hebt de situatie uitgelegd en toen viel het bij jou dus onder de aansprakelijkheidsverzekering. ik vind het zo knullig staan mijn dochter heeft mijn telefoon uit haar handen laten vallen in de badkamer. Ga morgen eens bellen heb alle verzekerinen bij 1 maatschappij.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: