Wat doe jij nu?
+65
Minx
mo-lola
Cheesegirl
silly-one
Tiana
Lejow
Japie
Fiwen
nijntje4
PrimaBella
Pien
Parel
Middleme
Ibbeltje
loura
Magenta
Elliot
VeryCherry
Yaelynn
RioolSpook
M@niek
Champagne
Oasis
Nana
Bisq
mii_joyce
Parisienne
bolus26
Mermaid
Sophiee
Sugarfall
Sterre
Mida4you
SoGood
Lady4
Bliss
Burn
Caramba
Annemoontje
Beachgirl
Aziraphale
Suus
Shisha
Rouxxxe
Highway
Caroow
Happydobby
Lonely Goatherd
Kowalski
Jeanette
girli
Bazinga
Paper Crown
Melis1985
Flower_L
_Lacey_
Julia
Bosjesvrouw
Rebecca
Marin
Ilargi
Rush
Twellie
studiebol
Arwyn
69 plaatsers
Pagina 4 van 8
Pagina 4 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Wat doe jij nu?
Buiten in de kou wachten tot mijn vriend weer thuis is, ik ben mijn sleutels vergeten
Gast- Gast
Een moijito drinken op een Mexicaans strand!!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Beetje forummen, straks lekker GTST kijken
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Achter de laptop hangen, facebooken, forummen.. denken aan douchen (maar te lui zijn om op te staan en naar boven te lopen)...
Gast- Gast
Nana schreef:Een moijito drinken op een Mexicaans strand!!
Oh, jaloers!!
Ik ben Barbie's Baby half aan het kijken, en tegelijkertijd aan het internetten.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
ooh geweldig! Is het strand echt zo mooi als iedereen zegt?Nana schreef:Een moijito drinken op een Mexicaans strand!!
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Haha hier moest ik wel om grinniken. Ik zou echt niet te genieten zijn als dat me overkwam._Jackie schreef:Buiten in de kou wachten tot mijn vriend weer thuis is, ik ben mijn sleutels vergeten
Ik heb net de was opgevouwen en een nieuwe was opgehangen. Moet eigenlijk nog even groenten snijden voor de goulash voor morgen, maar daar heb ik geen zin in...
Gast- Gast
Oasis schreef:Nana schreef:Een moijito drinken op een Mexicaans strand!!
Oh, jaloers!!
Ik ben Barbie's Baby half aan het kijken, en tegelijkertijd aan het internetten.
Hier kan ik mij volledig bij aansluiten!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Lekker in bed liggen met pittezak!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Joki en jet aan het kijken met dochterlief, ondertussen aan het wachten op een pakketje hoop toch niet dat ik daar heel de dag voor thuis hoeft te blijven!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Visje aan het bakken en worteltjes aan het koken, gezonde lunch!
Daarna weer verder met de kledingkast en wachten op de laatste bouwvakker die nog wat dingetjes af komt werken. Hopen dat dat niet te lang duurt, want moet sowieso nog even boodschappen doen en eigenlijk ook nog even de stad in.
Daarna weer verder met de kledingkast en wachten op de laatste bouwvakker die nog wat dingetjes af komt werken. Hopen dat dat niet te lang duurt, want moet sowieso nog even boodschappen doen en eigenlijk ook nog even de stad in.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Wachten tot de les begint!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Een kinderbueno aan het eten en verder niks.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10
It's me schreef:Haha hier moest ik wel om grinniken. Ik zou echt niet te genieten zijn als dat me overkwam._Jackie schreef:Buiten in de kou wachten tot mijn vriend weer thuis is, ik ben mijn sleutels vergeten
Ik heb net de was opgevouwen en een nieuwe was opgehangen. Moet eigenlijk nog even groenten snijden voor de goulash voor morgen, maar daar heb ik geen zin in...
Ik heb mezelf ook uit zitten lachen, haha!
Gelukkig was mijn vriend vrij snel weer thuis
Ik zit nu op de bank, ben flink aan het schoonmaken geweest en nu doet mijn schouder weer pijn
Verder hou ik de kip die hier naast me staat in een doos goed in de gaten, ze is ziek en ik ben benieuwd of ze het einde van de dag haalt
Gast- Gast
_Jackie schreef:
Ik zit nu op de bank, ben flink aan het schoonmaken geweest en nu doet mijn schouder weer pijn
Verder hou ik de kip die hier naast me staat in een doos goed in de gaten, ze is ziek en ik ben benieuwd of ze het einde van de dag haalt
Ah wat sneu Wat heeft ze?
@Dropdraakje: hup, sporten jij!
Ik heb net alle ingrediënten voor goulash in een pan gegooid en het vuur eronder gezet. Nu weer verder met werken en wachten tot de goulash klaar is. Fijn, zo'n simpel gerecht dat uiteindelijk zo lekker wordt!
Gast- Gast
Ik eet heerlijke vanille vla. Het is eigenlijk voor mn zoontje, maar hij lust het niet -.-
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Ik zit niks zinnigs te doen eigenlijk...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
VeryCherry schreef:Ik zit niks zinnigs te doen eigenlijk...
Hihi vla eten is ook niet zinnig
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Registratiedatum : 09-11-11
It's me schreef:_Jackie schreef:
Ah wat sneu Wat heeft ze?
@Dropdraakje: hup, sporten jij!
Ik heb net alle ingrediënten voor goulash in een pan gegooid en het vuur eronder gezet. Nu weer verder met werken en wachten tot de goulash klaar is. Fijn, zo'n simpel gerecht dat uiteindelijk zo lekker wordt!
Geen idee, ze is heel duf en heeft opeens een heel bleek kopje.
De andere kippen begonnen haar te pikken omdat ze zo stil zat in de ren dus staat ze nu binnen in een doos. Als het goed is komt mijn opa straks even kijken of hij wat An haar kan vinden.
Sommige mensen zullen denken "het is maar een kip" maar ik ben gek op mijn beestjes en vind dit echt heel zielig
Gast- Gast
_Jackie schreef:Geen idee, ze is heel duf en heeft opeens een heel bleek kopje.
De andere kippen begonnen haar te pikken omdat ze zo stil zat in de ren dus staat ze nu binnen in een doos. Als het goed is komt mijn opa straks even kijken of hij wat An haar kan vinden.
Sommige mensen zullen denken "het is maar een kip" maar ik ben gek op mijn beestjes en vind dit echt heel zielig
Ahh ik vind het ook zielig! Ik ben laatst zelfs een keer met één van mijn kippen naar de dierenarts geweest omdat ze een groot gezwel had. Ze heeft antibiotica gekregen maar het heeft helaas niet geholpen
On topic: Ik zit op mij werk, nog twee uurtjes ongeveer.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Yaelynn schreef:VeryCherry schreef:Ik zit niks zinnigs te doen eigenlijk...
Hihi vla eten is ook niet zinnig
Ben al een week beroerd, kan amper uit mijn ogen kijken. Gaat gelukkig wel weer over. Ik ben alleen bang gemaakt met verhalen over kinkhoest en gebroken ribben
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik zit koffie te drinken, even een kleine studieonderbreking. Intussen even mijn eigen mail en die van mijn vriend gelezen en ik zit moed te verzamelen om nog een reportage te maken.
Magenta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 322
Registratiedatum : 09-07-12
Pagina 4 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 4 van 8
Permissies van dit forum: