Wat doe jij nu?
+65
Minx
mo-lola
Cheesegirl
silly-one
Tiana
Lejow
Japie
Fiwen
nijntje4
PrimaBella
Pien
Parel
Middleme
Ibbeltje
loura
Magenta
Elliot
VeryCherry
Yaelynn
RioolSpook
M@niek
Champagne
Oasis
Nana
Bisq
mii_joyce
Parisienne
bolus26
Mermaid
Sophiee
Sugarfall
Sterre
Mida4you
SoGood
Lady4
Bliss
Burn
Caramba
Annemoontje
Beachgirl
Aziraphale
Suus
Shisha
Rouxxxe
Highway
Caroow
Happydobby
Lonely Goatherd
Kowalski
Jeanette
girli
Bazinga
Paper Crown
Melis1985
Flower_L
_Lacey_
Julia
Bosjesvrouw
Rebecca
Marin
Ilargi
Rush
Twellie
studiebol
Arwyn
69 plaatsers
Pagina 8 van 8
Pagina 8 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Wat doe jij nu?
girli schreef:Je kunt een oproepje plaatsen bij V&A. Eerdere topics waren mensen iets zochten, zijn vaak wel succesvol.mii_joyce schreef:ExpressoB schreef:mii_joyce schreef:Heel hard balen van sommige eigenschappen die ik in m'n genen van m'n moeder heb meegekregen
Ik had een mooi beeldje gezien, maar twijfelde nog en wist nog niet waar ik het zou zetten, dus had ik het niet gekocht. Nu wil ik mijn kamer gaan veranderen en heb de perfecte plek gevonden. Dus ik ging net terug naar de winkel, is het er niet meer ..
Daar baal ik van, 't is niet dat het een heel duur en groot beeldje was, maar toch..
Nu ga ik op zoek naar een andere mooie denk k maar, zit weinig anders op
Misschien kunnen we helpen zoeken? en ze kunnen het niet bestellen?
Wibra doet niet aan bestellen, dit was toen zo'n huwelijks thema wat ze hadden waar die beeldjes bij hoorden. Waren witte beeldjes, denk 20-30 cm hoog voor een euro of 2 ..
Waren dan 2 poppetjes/mensen die met hun armen een hart vormden.. Erg mooi, ondanks de prijs en de winkel Mocht iemand ze nog tegenkomen..
bedankt voor het idee, ga het gelijk proberen!
mii_joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Re: Wat doe jij nu?
Caroow schreef:Ik heb net de babykamer opgeruimd (7 zakken kleding naar het Leger des Heils ) en helemaal schoongemaakt. Toen heb ik van oude rollen behang het vloeroppervlakte van de nog te kopen meubeltjes gemaakt, om het alvast in te richten
Ook heb ik ons voorraadhok opgeruimd en daar haakjes gemaakt zodat ik de dweilstok, swiffer en strijkplank op kan hangen, nu vallen ze niet meer om en breek ik mijn nek er niet meer over.
Nu ga ik alle kleren uit de kast halen en deze opnieuw inrichten. Ik wil graag alles netjes hebben voor de baby
Caroow heeft nesteldrang!
Kom je mijn huis ook even doen?
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 8 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 8 van 8
Permissies van dit forum: